Gelukkig hoeven wij niet richting eindhoven...en vandaag ook de deur niet meer uit...Dus ... egoïstisch als ik ben....mag het wel zachtjes blijven sneeuwen...die grafkou is er toch alquote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De wegen zijn al wit en het is glad. Bedankt weer, Nederland kan NU in paniek raken.
Chaos!
Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzoquote:Op maandag 29 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net als alle andere mensen, dus.
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...quote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Als je je eigen banners neemt en de FOK!banners uit de roulatie haalt heb je er toch geen last meer van?!
Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Jian het volgende:
Batman is één van de weinigen superhelden die geen superkrachten heeft, een echte bikkel net als Iron Man
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzoMaar hij kan niet vliegen
quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een open mond met een heel slecht, beschadigd gebit.
Enjoy!quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...
O ja, da's waar,quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.
Doordat jij dat zegt zie ik pas na 4 keer die vleermuisquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een open mond met een heel slecht, beschadigd gebit.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
Er gaan nu allerlei oud Duitse telefoons rinkelen op het hoofdkantoor van de NS.
Volgens mij is het de enigequote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, da's waar,dan is Batman de enige die ik ken, zonder superkracht
nee....best raar of nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet na de eerste posting op iedere pagina
ik ook niet meer...dat was alleen ff in het begin...net zoals de nwe layout...alles wentquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk boeien die drie ads ook geen ene kut, ik heb er geen last van.
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is het de enigeMaar dat weet ik niet zeker
Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk boeien die drie ads ook geen ene kut, ik heb er geen last van.
OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreetquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...
Lijkt me ideaal.quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreet![]()
En dan nog mazzel dat je een Why so serious? banner hebt, als je een banner van een spannend tropisch eiland had gehad dan zou het helemaal raar staan...
Stel je dit voor met sneeuw:
[ afbeelding ]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.
Er is vast ergens een lijstje te vinden.
Natuurkundig gezien zou het ook gelijk heel wonderbaarlijk zijn; onderwatersneeuw in water van 25 gradenquote:
Goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Laysa het volgende:
ik ga de zomerjassen inpakken...Loaters
Pizzakoerier komt ze brengenquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Brrrr. Ik moet even sigaretten halen. Dat is toch al gauw 40 meter door de kou
Maak daar geen drama, 't is alleen kut dat ik dan niet goed kan quotenquote:Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.
In de stripboeken had ze in ieder geval geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.
Er is vast ergens een lijstje te vinden.
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
Budgetbak onwaardig.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.
Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
Ach ja, ze zullen de eerste partij niet zijn die na de verkiezingen een andere mening hebben dan voor de verkiezingen, het is iig hypocriet van de PvdA dat ze zich zorgen maken over de verkiezingsbelofte die de PVV aan de kiezers gedaan zou hebben...quote:
Ja, maar wel als Batman spinoff.quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |