Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatiequote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)quote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie![]()
En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook welquote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...
B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...
Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel
Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
Moet wel een beetje lachen om je verhaal, maar eigenlijk is het ook wel een beetje triest he? Mensjes die op hun oude dag zo worden. Het allemaal zo goed denken te weten maar ondertussen van alles en nog wat door elkaar zitten te halen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
Ik heb al heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut geen behoefte heb aan een opgevoerde bevalling, dus opvoeren terwijl het niet (medisch) noodzakelijk is gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
Hitler wel.quote:
Ben er 1 keer life bijgeweest, in Dokkum. Wat een feest!quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
Yeps.quote:Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
Een keer nee zeggen vind ik nog wel iets anders dan iemand aan zijn/haar lot overlaten. Maar ik begrijp je wel hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams?quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag
Wel handig, da's op een zaterdag.quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen streamquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams?
triest toch zulke hebberige mensenquote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.
Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden
Nou, vooral triest dat als je 5 kinderen hebt, die allemaal ook weer kinderen hebben, dat niemand dan even de moeite neemt om bij moeder/oma langs te gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch zulke hebberige mensen
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch zulke hebberige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |