abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 16:03:27 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301411
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie :{

En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 november 2010 @ 16:05:43 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...

B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen :D
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...

Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301529
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie :{

En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 29 november 2010 @ 16:07:35 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301589
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel ;)

Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301629
In Groningen woonde ik een tijdje naast een bejaard stel waarvan de man dement geworden was. Iedere avond gingen ze even een blokje om en als ze dan terug kwamen las hij de naam op de brievenbus en vroeg hij aan z'n vrouw of ze niet dacht dat ze ongelegen kwamen, hij zag ook helemaal geen licht branden en zo. Zij moest daar wel om lachen, eigenlijk.
pi_89301713
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...

B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen :D
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...

Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
pi_89301796
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel ;)

Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
pi_89301809
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
Moet wel een beetje lachen om je verhaal, maar eigenlijk is het ook wel een beetje triest he? Mensjes die op hun oude dag zo worden. Het allemaal zo goed denken te weten maar ondertussen van alles en nog wat door elkaar zitten te halen.
  maandag 29 november 2010 @ 16:12:23 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
Ik heb al heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut geen behoefte heb aan een opgevoerde bevalling, dus opvoeren terwijl het niet (medisch) noodzakelijk is gaat niet gebeuren.

Ik wil de weeën ook graag kunnen blijven opvangen, en wel zo dat ik niet 3 weken na de bevalling nog kreupel ben omdat het te hard ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:12:31 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89301834
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Maar had Stalin superpowers?
Hitler wel. :Y
Zonder Hitler zou Stalin ook niet zoveel macht hebben gehad! :Y
EVIL NAZIS POWERS! :P
pi_89301911
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!
Ben er 1 keer life bijgeweest, in Dokkum. Wat een feest!
  maandag 29 november 2010 @ 16:15:00 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301954
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.

Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:17:40 #263
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302092
Omerta, meer heb ik niet over de familie te zeggen. :P
pi_89302106
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
pi_89302186
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg :)

En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:19:24 #266
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302187
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef spuitje het volgende:

[..]

Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
Yeps. :P
pi_89302222
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Een keer nee zeggen vind ik nog wel iets anders dan iemand aan zijn/haar lot overlaten. Maar ik begrijp je wel hoor.
pi_89302271
zal even in het kort iets vertellen, deze Tante van mij, ach is altijd heel ego geweest, alles draaide om haar, niks was goed genoeg enzo.
Is oudste zus van mijn moeder, mijn moeder ging dood, ze kwam niet omdat niemand haar ophaalde, ik moest met de trein naar Almere naar mijn zus en broer en van daaruit reden we naar Friesland.
Ze vertelde aan iedereen bla bla bla en ze kon niet lopen etc. nee aan me hoela ze kon wel naar Israel op vakantie, met de trein naar schiphol en in der uppie het vliegtuig in.
Ze was net een week terug van Israel toen mijn moeder overleed, dus wat niet lopen.
We moesten gewoon naar Almere komen omdat het toen zo sneeuwde en van Amsterdam naar bakhuizen was nog verder omrijden etc.
Wij hadden zoiets van het is je zusje, die moet toch laatste eer hebben enzo, maar ja als ze niet werd opgehaald kwam ze gewoon niet, terwijl wij allemaal verdriet hadden moesten we wel naar haar pijpen dansen, alles vind ze zo vanzelfsprekend en zo is ze haar hele leven geweest.
pi_89302292
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag O+
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams? :P
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 16:21:53 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89302303
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.
Wel handig, da's op een zaterdag. w/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 29 november 2010 @ 16:23:05 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302355
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams? :P
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream :D

Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302379
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.

Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden }:|
triest toch zulke hebberige mensen
pi_89302405
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel handig, da's op een zaterdag. w/
onthou die datum hoor :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:26:18 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302495
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, vooral triest dat als je 5 kinderen hebt, die allemaal ook weer kinderen hebben, dat niemand dan even de moeite neemt om bij moeder/oma langs te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:26:35 #275
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302505
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
Hebzucht is een hoofdzonde. :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:28:27 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302582
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302608
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
  maandag 29 november 2010 @ 16:29:46 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89302644
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89302742
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
stuur maar door hoor, wordt mooi wit en het blijft liggen, heb zelf de lammelle open geschoven wil er wel naar kijken *O*
Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
pi_89302826
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89302831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:

Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 16:34:42 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89302855
Ik wil ook sneeuw :{
Denk ik. :@
pi_89302879
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
nou ben ik ff blij dat ik die hoofdzonde niet heb, heb niet eens wat van mijn moeder, wat zeggen spullen denk ik dan maar zo.

O ja heb wel wat van mijn moeder, de letterbak met clowntjes aan mijn muur, maar ja, als ik het hoekje omga zal het wel bij het schroot komen, geloof dat mijn kinderen nergens op zitten te wachten, die storten alles bij de container en mij erbij :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:36:00 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302910
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Succes.... inmiddels is de heg hier niet meer groen, maar blijven de vlokken liggen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302936
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream :D

Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
Stream met chat was wel leuk geweest. Kunnen we "live" met je mee puffen.

En je had toch ook nog zo een programma? De bevalling? Onze oud-huisarts heeft daar nog aan meegedaan, die aflevering heb ik gekeken. De man leek net op een slager met zijn plastic schortje voor.
pi_89302956
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De kerk weet er alles van.
  maandag 29 november 2010 @ 16:37:46 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89303011
quote:
18s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89303034
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

en Ian wacht rustig af, jullie krijgen ook sneeuw *O*
pi_89303048
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg :)

En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
  maandag 29 november 2010 @ 16:42:33 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89303199
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zetten :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89303257
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

Ik heb die avond nog een stelletje agenten aangesproken. Op de Spiegelgracht was het zo glad dat je zelfs als voetganger nauwelijks overeind kon blijven, laat staan als fietser. Een stukje verder kwam ik die agenten tegen die fietsers stonden te bekeuren die door de Leidschestraat fietsten. Ik vroeg ze of ze op hun minst even met hun mobilofoon in overleg konden gaan met de meldkamer en die de gemeente op de hoogte wou brengen van de gevaarlijke situatie. Dat was niet hun taak en daar moest ik me vooral niet mee bemoeien. :{
pi_89303296
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:53:39 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303691
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

De kerk weet er alles van.
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
pi_89303851
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
pi_89303887
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
Op de dag dat ik jarig was deden er heel wat meer mensen mee, maar WA was daar niet bij :) En zit me nu te bedenken dat ik niet eens zeker weet wie die dag gewonnen heeft. Wel bijna zeker, maar niet helemaal. Even een gesprekje met vriendje google aangaan.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:00:01 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303979
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
Jij kan het weten! Jij bent de expert!
pi_89304003
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn overgrootmoeder deed dat ook. Ik ben in de laatste jaren van haar leven heel veel te weten gekomen over haar jeugd en haar eerste huwelijksjaren. Wat daarna kwam was ze kwijt. Ze heeft ook nooit geloofd dat er mensen op de maan waren geweest, dat kon volgens haar niet.
En ze had ook maar 1 kind volgens haar. In het begin gingen we er tegen in, tot iemand ons vertelde dat dat volkomen zinloos was, ze leefde in haar eigen kleine wereldje.
pi_89304043
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij kan het weten! Jij bent de expert!
Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:05:23 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89304222
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
_O- :|W <O) w/
pi_89304303
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

_O- :|W <O) w/
:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')