Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden
stuur maar door hoor, wordt mooi wit en het blijft liggen, heb zelf de lammelle open geschoven wil er wel naar kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
Nope ik ga zo, door de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor
nou ben ik ff blij dat ik die hoofdzonde niet heb, heb niet eens wat van mijn moeder, wat zeggen spullen denk ik dan maar zo.quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!
Hebzucht is een hoofdzonde.
Succes.... inmiddels is de heg hier niet meer groen, maar blijven de vlokken liggen....quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope ik ga zo, door de sneeuw.
Stream met chat was wel leuk geweest. Kunnen we "live" met je mee puffen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream![]()
Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
De kerk weet er alles van.quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!
Hebzucht is een hoofdzonde.
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisterenquote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstofquote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg![]()
En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zettenquote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren
Ik heb die avond nog een stelletje agenten aangesproken. Op de Spiegelgracht was het zo glad dat je zelfs als voetganger nauwelijks overeind kon blijven, laat staan als fietser. Een stukje verder kwam ik die agenten tegen die fietsers stonden te bekeuren die door de Leidschestraat fietsten. Ik vroeg ze of ze op hun minst even met hun mobilofoon in overleg konden gaan met de meldkamer en die de gemeente op de hoogte wou brengen van de gevaarlijke situatie. Dat was niet hun taak en daar moest ik me vooral niet mee bemoeien.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.
aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers warenquote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
Op de dag dat ik jarig was deden er heel wat meer mensen mee, maar WA was daar niet bijquote:Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren
Jij kan het weten! Jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
Mijn overgrootmoeder deed dat ook. Ik ben in de laatste jaren van haar leven heel veel te weten gekomen over haar jeugd en haar eerste huwelijksjaren. Wat daarna kwam was ze kwijt. Ze heeft ook nooit geloofd dat er mensen op de maan waren geweest, dat kon volgens haar niet.quote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij kan het weten! Jij bent de expert!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |