abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 16:28:27 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302582
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89302608
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
  maandag 29 november 2010 @ 16:29:46 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89302644
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89302742
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
stuur maar door hoor, wordt mooi wit en het blijft liggen, heb zelf de lammelle open geschoven wil er wel naar kijken *O*
Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89302826
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89302831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:

Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 16:34:42 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89302855
Ik wil ook sneeuw :{
Denk ik. :@
pi_89302879
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
Hebzucht is een hoofdzonde. :P
nou ben ik ff blij dat ik die hoofdzonde niet heb, heb niet eens wat van mijn moeder, wat zeggen spullen denk ik dan maar zo.

O ja heb wel wat van mijn moeder, de letterbak met clowntjes aan mijn muur, maar ja, als ik het hoekje omga zal het wel bij het schroot komen, geloof dat mijn kinderen nergens op zitten te wachten, die storten alles bij de container en mij erbij :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:36:00 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302910
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Succes.... inmiddels is de heg hier niet meer groen, maar blijven de vlokken liggen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302936
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream :D

Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
Stream met chat was wel leuk geweest. Kunnen we "live" met je mee puffen.

En je had toch ook nog zo een programma? De bevalling? Onze oud-huisarts heeft daar nog aan meegedaan, die aflevering heb ik gekeken. De man leek net op een slager met zijn plastic schortje voor.
pi_89302956
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
Hebzucht is een hoofdzonde. :P
De kerk weet er alles van.
  maandag 29 november 2010 @ 16:37:46 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89303011
quote:
18s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89303034
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

en Ian wacht rustig af, jullie krijgen ook sneeuw *O*
pi_89303048
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg :)

En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
  maandag 29 november 2010 @ 16:42:33 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89303199
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zetten :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89303257
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

Ik heb die avond nog een stelletje agenten aangesproken. Op de Spiegelgracht was het zo glad dat je zelfs als voetganger nauwelijks overeind kon blijven, laat staan als fietser. Een stukje verder kwam ik die agenten tegen die fietsers stonden te bekeuren die door de Leidschestraat fietsten. Ik vroeg ze of ze op hun minst even met hun mobilofoon in overleg konden gaan met de meldkamer en die de gemeente op de hoogte wou brengen van de gevaarlijke situatie. Dat was niet hun taak en daar moest ik me vooral niet mee bemoeien. :{
pi_89303296
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:53:39 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303691
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

De kerk weet er alles van.
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
pi_89303851
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
pi_89303887
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
Op de dag dat ik jarig was deden er heel wat meer mensen mee, maar WA was daar niet bij :) En zit me nu te bedenken dat ik niet eens zeker weet wie die dag gewonnen heeft. Wel bijna zeker, maar niet helemaal. Even een gesprekje met vriendje google aangaan.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:00:01 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303979
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
Jij kan het weten! Jij bent de expert!
pi_89304003
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn overgrootmoeder deed dat ook. Ik ben in de laatste jaren van haar leven heel veel te weten gekomen over haar jeugd en haar eerste huwelijksjaren. Wat daarna kwam was ze kwijt. Ze heeft ook nooit geloofd dat er mensen op de maan waren geweest, dat kon volgens haar niet.
En ze had ook maar 1 kind volgens haar. In het begin gingen we er tegen in, tot iemand ons vertelde dat dat volkomen zinloos was, ze leefde in haar eigen kleine wereldje.
pi_89304043
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij kan het weten! Jij bent de expert!
Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:05:23 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89304222
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
_O- :|W <O) w/
pi_89304303
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

_O- :|W <O) w/
:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')