ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby erquote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic
In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtigquote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:![]()
en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic
Zo lamg?quote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er
hahha ja je hebt gelijk een sprookjesachtige baby wordt het dan, moet ze het wel Aladin noemenquote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig
maak maar een poll Remlof, ik denk het wel en zo lang is het niet ik lul wel alles volquote:
Jij mag binnen blijven zekerquote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okenou van mij mag de pret beginnen hoor
Ik ban 'm zo hoor.quote:
ik mag doen en laten wat ik wil Mera, je weet toch heb geen levenquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij mag binnen blijven zeker
quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!
Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!
En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.
Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
zie je me kloten met die dingen, anders kan ik het niet duidelijk maken, maar bedankt voor je tipquote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Dementor het volgende:
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje [ afbeelding ]
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moetquote:Ik ban 'm zo hoor.
Maak je niet té druk hè. Noem DJMO gewoon een kat(er) en dan is ook vanuit dit subforum hulp en inzet verzekerd. Ze zijn hier namelijk wél voor de poesquote:En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.
ha jij bent ook weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.
[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.
Het gaat over elkaar gewoon eens helpen, um sonnst.
over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede startquote:ha jij bent ook weer terug
Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.quote:Op maandag 29 november 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.
ik moet zo de deur uit (brrr) dus kan je ook niet helpen, maar misschien eerst een productbeschrijving? oid.quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede start
je moet niet nijdig worden, maar wel DJMO een beetje op haar plaats zetten, want helpen willen we heus wel allemaal, weet ik wel zeker dat we hier voor een ander ook alles over hebben, maar je moet het met me eens zijn dat het echt een bedel maar raak is geworden, ze noemt wat op en hoppa er komt er weer 1 met iets aanbieden, en ja zo kan ik het ook.quote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.
Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijdenquote:Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.
Jep, dat is wel duidelijk, maar ik weet vaak niet zo goed waar aan te vangen, vooral niet als er meerdere wegen naar Rome leiden.De doelgroepen zijn in deze divers, leerlingen, docenten, lokale beheerders. 't Kwartje valt straks vanzelfquote:Als ik een handleiding moet schrijven bepaal ik eerst voor wie ik hem moet schrijven en wat het doel is.
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen. Ook bij mij, hoe zielig het verhaal verder ook is. Niet alle zielige mensen zijn ook automatisch aardig. Zoiets.quote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijden
Nou!quote:
ja hoor hondjes, jou treft geen blaamquote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef hondjes het volgende:
Het was gewoon roddel van de bovenste plank.
Heb er in het begin wat van gezegd, dat de RLS een Real roddel Soap was geworden. en.geef mijn portie maar aan fikkie...
Heb ik een woord over haar of hem gezegd...quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hoor hondjes, jou treft geen blaam
ik zeg toch: jou treft geen blaamquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb ik een woord over haar of hem gezegd...
En heb ik dit niet gezegd, dat RLS een roddel soap werd
Volgens mij gaat het er hier al een topic of vier over op af en toe niet al te frisse wijze. Zodra ik hier over kinderbijslag of een aangepaste huurwoning begin dan is Leiden in last, want direct belang. Als een ander, schijnbaar niet ruim in de slappe was, in een compleet ander subforum, direct of indirect vraagt en gewoon krijgt, zonder dat ze er hier zelf enige last van hebben, dan gaat het maar door. Ik vind dat hypocriet.quote:ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen
Jep, ik kwam gezellig binnen. Je dinnetje Noek zat er gelijk bovenop, als een bok op de haverkistquote:Nou!
Komt ie weer gezellig binnen hè!
De lieve brombeer.
Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ga al weer, beter voor de sfeer hier![]()
Tot ziens, in vermoedelijk 2011 /W
Daar ben ik het ook mee eens,quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.
Ik kan geen reply gevenquote:Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.
Normaal gesproken kom jij dan op voor diegene wat het dan ook mag zijn of wat diegene dan ook gedaan heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan geen reply geven
Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.
Wachten op leuker tijden is dan het credo
jemig Teun, laat je nou niet zo kennen, de 1 kan beter met een ander overweg, ik vind je aardig en er zijn er meer hier die je aardig vinden, en dat elkaar niet mogen of een kliekje vormen of wat dan ook, prik daar door heen, want komt het er op aan dan staat iedereen voor elkaar klaar enzo.quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan geen reply geven
Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.
Wachten op leuker tijden is dan het credo
We weten toch allemaal dat ie heus niet echt weg is, hij leest trouw iedere avond alle topics door die zijn volgeschreven. Maar blijft ondertussen de brombeer uithangen als protest tegen het boze opperhoofd van FOK!quote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens,
Niet wat zeggen en dan weggaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |