Danny heeft er nog zo voor gewaarschuwdquote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan als je banners blokkeert Remlof
quote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per pagina maar een apart notebook aanschaffen
Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leverenquote:Artikel 6a, 24 uur ban!
Chirurg van de SEH. Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft je huisarts dat gedaan? Of moet ik in metaforen denken?
Tuurlijk is Haks een goed wijf, ik neem aan dat men dat hier gewoon weet. Maar je moet er wel rekening mee blijven houden dat Fok! in principe niet het gare soort theekringetje is dat we hier voor elkaar hebben gekregen. Jij en ik begrijpen dingen die Haks zegt omdát Haks het zegt en je weet wie er achter zit, andere mensen begrijpen dat niet en dan kan je verkeerd overkomen. Dus.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef anufri het volgende:
en Yvonne zo slecht zijn we hier niet en zeker Heks niet, maar dat
is dan meer in stilte..
Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leveren![]()
Als een ban moet, dan moet het maar
Ja, daar zitten ze hier vast op te wachtenquote:Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.
HOUDT HET UIT MIJN BUURT!quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Er bestaan serieus mensen die niet weten wat kryptonite is?
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
mooi nummer.quote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?
Johquote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben je misschien bezig te verhuizen?
Afgelopen week de CD weer eens afgespeeld. Blijft bijzonder.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot nu toe weet iedereen hier wat ik bedoelde.quote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?
Of je leeft onder een tomaat!quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op, Superman is zo'n gegeven, dat kent iedereen toch wel
Mooi gesproken.quote:Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je leeft onder een tomaat!
Als comics en SF je totaal niet boeit, waarom zou je dat dan moeten weten?quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op, Superman is zo'n gegeven, dat kent iedereen toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |