Leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik stem voor een topic:
Buddy activiteiten
en dan in de OP een lijstje maken met wie zich aanbieden in de trend van:
Nijmegen:
-B.ertha
-Henk
-Kees
-Sjaan
Amsterdam:
-Ruud
-Piet
-Annie
-Gertruide
Of iets in die richting
Dat de 'ontvangers' dan maar aangeven wat voor tijdsbesteding ze voor je hebben (winkelen, boodschappen doen, mens-erger-je-niet, dvdtje, enz)
Of moet ik dat nu zelf openen?
quote:
Prima idee lijkt me. Misschien een centraal topic van maken?quote:Op maandag 29 november 2010 07:42 schreef Ml-etje het volgende:
Kinderspeelgoed topic geen idee? Alle ouders waar ik kom hebben bergen liggen, daar valt vast wel iets van weg te geven(bij hen dan hoor).
Kinderspeelgoed om weg te geven..quote:Op maandag 29 november 2010 07:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Prima idee lijkt me. Misschien een centraal topic van maken?
quote:Op maandag 29 november 2010 07:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kinderspeelgoed om weg te geven..
Ben zelf niet zo'n fan van centraliseren maar als het goed loopt kan dat zekerquote:Op maandag 29 november 2010 07:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
![]()
Het centraal zetten nog maar even mee wachten lijkt me? Even kijken hoe het topic loopt
Oeh super! Ik ga het aanpassen! Thanks.quote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
De pm-link klopt niet. http://messages.fok.nl/compose.php?reply=2862133 moet zijn http://messages.fok.nl/compose.php?to=FHF-mods
Om het helemaal mooi af te maken kun je aan de links ook nog &subject= toevoegen. Dan krijg je dus dit:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=FHF-mods&subject=[VP]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=FHF-mods&subject=[Mods]
Is ook niet de bedoeling, aangepastquote:Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
Kinderspeelgoed om weg te geven.. zie laatste post..lijkt me niet de bedoeling..
Keurigquote:Op maandag 29 november 2010 09:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling, aangepast
Daar kan je beter onze PR afdeling voor benaderenquote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef amaranta het volgende:
Super leuk initatief!
maar als ik het goed heb begrepen, dan is dit bijvoorbeeld niet de plek waar ik namens mijn man (ex fokker) sponsors kan werven als hij straks in juni de alp d'huzes gaat fietsen tbv het kankerfonds
quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Tof subforum, en tof dat Cat22 mod is, en tof dat EB weer meedoet met het verspreiden van liefde.
Dat was alles.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Tof subforum, en tof dat Cat22 mod is, en tof dat EB weer meedoet met het verspreiden van liefde.
Dat was alles.
Misschien kan je hier een handje helpen: Het gedichtenhulptopic . . . 2010quote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef DJMO het volgende:
zou er behoefte zijn aan korte sintgedichtjes?
Ik kan redelijk goed rijmen/dichten en zelfs verpersoonlijkt als ik een (klein) beetje info over de ontvanger van het cadeau + het te geven cadeau heb..
En zo origineel ookquote:
Ja, jouw zonneschermophangactie is idd ook een mooi voorbeeld van hoe het ook kan!quote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijk subfora! Ik ben zelf in het verleden ook belangeloos geholpen door een aantal Fok!kers en daar was ik zo blij mee! Ik krijg het helemaal warm van dit subfora in deze koude dagen!![]()
quote:
Staat al ter discussiequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Scheiding tussen
[aangeboden] en [gezocht]
en verplichten dit aan te geven in de TT.
Mooi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Staat al ter discussie
Heeft onze aandacht dus.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef smegmanus het volgende:
Kun je weinig aan doen, je mag van mij het topic elke week wel een keer kicken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |