SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor elke kwaal is een remedie:quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
oh nee
geen tvp
Maar ik wil ook dit jaar niets missen
van de dichtpiet uit Assen
waardoor ik plaats van netjes op de plee te sassen
van het lachen in m'n broek moet pissen
Beste . . . .quote:Op woensdag 24 november 2010 00:18 schreef timmotie17 het volgende:
Wie zou voor mij een gedicht willen maken. Gedicht is voor iemand die hele jaar veel nieuwe dingen gekocht heeft. en nu problemen met geld. onder andere, TV's vliegreis,verbouwing etc. schade met auto..
Bvd.
Sint dacht: die Truus(?) kan ik wel gebruiken als Piet!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Dohme het volgende:
beste rijmhelden,
ik kom er niet uit, een gedicht voor een vriendin van me met de volgende eigenschappen:
geeft turnles
actief in dansen
heeft een hond
cadeaus zijn elastieken voor in haar, haar.
glazen vaas voor bloemen in te zetten
zo n wazig deken met mouwen erin
en nog wat bonbons
ik hoop dat iemand eruit komt!
bvd
Ik ben nog een beetje roestig, dus even eentje om in te komen. Misschien niet zo je ding, maar ik schrijf ze sowieso graag dus je ziet maar wat je er mee doet.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Dohme het volgende:
beste rijmhelden,
ik kom er niet uit, een gedicht voor een vriendin van me met de volgende eigenschappen:
geeft turnles
actief in dansen
heeft een hond
cadeaus zijn elastieken voor in haar, haar.
glazen vaas voor bloemen in te zetten
zo n wazig deken met mouwen erin
en nog wat bonbons
ik hoop dat iemand eruit komt!
bvd
Jouw financiële planning is geheel en al zoek,quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef timmotie17 het volgende:
Wie zou voor mij een gedicht willen maken. Gedicht is voor iemand die hele jaar veel nieuwe dingen gekocht heeft. en nu problemen met geld. onder andere, TV's vliegreis,verbouwing etc. schade met auto..
Bvd.
Toen de Belgische Piet laatst jouw verlanglijstje las:quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Chulaa het volgende:
voor mijn zus
ze wilt koffie mokken
aangezien ik naar belgie verhuist ben heet het daar geen mok maar een Tas.
een tas koffie dus.
als surprise heb ik een tas gemaakt ( zo'n boodschappentas ) met daarin de koffie mokken.
Iemand een leuk/grappig idee voor een gedicht?
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Toen de Belgische Piet laatst jouw verlanglijstje las:
zag hij een daar een koffiekop staan en dacht hij: ha, da's een tas.
Dus heeft de Belgische Piet aan de Nederlandse Piet verteld,
zorg jij dat er in Holland een tas wordt besteld.
Dus wat doet die Nederlandse Piet, die oen:
Hij bestelt een tas, waar je boodschappen in kunt doen.
Gelukkig dacht de tassenfabrikant:
Een lege tas, da's toch aan de magere kant.
De fabrikant was zo met jou begaan.
Hij heeft vrijwillig wat in de tas gedaan.
Dus hopelijk ben je wel met je cadeau verrukt,
ondanks dat jouw mokkenbestelling is mislukt!
Nog even toevoeging:quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef MaxC het volgende:
Wij doen met ons voetbalteam gedichten + kado. Het moet vooral héél hard zijn, niemand mag gespaard worden![]()
Heb zelf een echte 'eeuwige' student, hij is 25, studeert Bedrijfskunde aan de universiteit. Verder liet hij zich in de eerste wedstrijd na 10 minuten wisselen omdat hij moe was en is hij afgelopen half jaar in Australië geweest. Verder kan hij totaal niet keepen maar toen hij een keer een helft moest hield hij wel de 0.
Iemand een beginnetje? Kan ik het zelf wel afmaken.
Krijgt hij ook nog wat, of zo?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:29 schreef MaxC het volgende:
Nog even een toevoeging
[..]
Nog even toevoeging:
Hij heeft ook geen geld meer en mist daarom ons teamtripje naar Budapest omdat IB-groep hem niks meer wil lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |