abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 12:19:55 #1
21636 Feestkabouter
pi_89292540
als je nou doordeweeks overdag graag wil squashen, maar je hebt niemand om tegen te spelen, dan ga ik je helpen! (en jij mij)

ik heb inmiddels een paar mensen waarmee ik squash, maar ik wil vaker squashen en ook graag tegen meer verschillende mensen.

niveau: vind ik heel moeilijk om te zeggen, ik heb nu een uurtje of 12 gesquasht, ik heb het idee dat ik er wel aardig wat kijk op heb. ik tennis al jaren, dus het balgevoel is er wel.
ik zie mezelf niet (meer) als een beginnende squasher, maar beginnend slash gevorderd. gewoon leuk recreatief niveau denk ik.

regio Utrecht.
wie bericht mij?

ciao
pi_89293236
-ONZ is op nr. 49 :W-

[ Bericht 83% gewijzigd door BrandX op 29-11-2010 17:01:51 ]
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_89298290
Als je af en toe naar Apeldoorn kan komen :) zoek ook iemand.
Niveau 20/30 uur ervaring, wel fanatiek.
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 17:55:25 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89306480
Ik wil jullie wel een gratis squashles in Amsterdam aanbieden. Heb ongeveer 20 jaar ervaring, ben lange tijd squashleraar geweest, jarenlang ook competitie gespeeld. Vanwege een spierziekte ben ik niet echt actief meer op de baan, maar lesgeven moet makkelijk lukken.

Zitten wel wat voorwaarden aan. Alleen overdag in het weekend, maar vanwege drukte niet de komende maand en jullie betalen de baanhuur.

Stuur me maar een PM als je interesse hebt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_89317675
Ik kan wel je squash partner zijn, maar dan wel in de avonduren/weekend...

Omgeving utrecht ;)

Niveau, redelijk gevorderd, maar wel een tijd geleden. vandaar redelijk gevorderd ;)
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')