Je mag het komen halen hoor? Ik ga er tenminste vanuit dat degene die het echt niet kunnen gebruiken er niet op reageren, nee dat bedoel ik nie.. eehh.. dat degene die het voor de hebberigheid willen er niet op reageren... bedoel ik dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef innepin het volgende:
Oh Ireth wat een toffe bak vol! Maar eerst maar eens kijken of er iemand is die er gewoon wat minder draagkracht voor heeft. Ik ben wel enigszins blut, maar er zijn vast schrijnendere gevallen die voor mogen gaan.
Zijn deze boeken iets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn er mensen in de omgeving van Zwolle die toevallig nog wat speelgoed hebben voor meiden en tienerjongens? Een collega van me heeft kids en een minimum inkomen, waardoor ze voor Sinterklaas niets kan kopen (ze heeft bijv. ook hulp van de voedselbank, dus ze kan echt niets missen...). Nu heb ik zelf nog wel 2/3 dingetjes, maar ze heeft 4 kids... Dus kan er iemand nog iets missen?Alles behalve knuffels, ivm astma van 2 kinderen.
Super leuk! Ze zijn dol op lezen begreep ik al, dus als je er wat van kunt missen zonder dat het te veel gaat kosten dan zou dat fantastisch zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn deze boeken iets?
[aangeboden] Kinderboeken van de gouden lijsters
Ik kan wel 1/2/3 boeken per post opsturen als het niet te duur wordt
Ze gaan hier toch weg. Ik pm je even.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super leuk! Ze zijn dol op lezen begreep ik al, dus als je er wat van kunt missen zonder dat het te veel gaat kosten dan zou dat fantastisch zijn
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze gaan hier toch weg. Ik pm je even.
Hoe oud zijn die kinderen? Dat maakt het waarschijnlijk iets makkelijker om in te schatten wat geschikt is voor zequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zijn er mensen in de omgeving van Zwolle die toevallig nog wat speelgoed hebben voor meiden en tienerjongens? Een collega van me heeft kids en een minimum inkomen, waardoor ze voor Sinterklaas niets kan kopen (ze heeft bijv. ook hulp van de voedselbank, dus ze kan echt niets missen...). Nu heb ik zelf nog wel 2/3 dingetjes, maar ze heeft 4 kids... Dus kan er iemand nog iets missen?Alles behalve knuffels, ivm astma van 2 kinderen.
ik heb als het goed is nog een 4gb mp3/4 spelertje liggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
De jongsten zijn 6 (v) , 8 (v) en 11 (m).quote:Op woensdag 1 december 2010 08:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die kinderen? Dat maakt het waarschijnlijk iets makkelijker om in te schatten wat geschikt is voor ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |