quote:
En de meest bekende:quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
HAHAHAHAHA TIMS VRIENDIN HEEFT GEEN TIETEN!
wel een facking lange ketting, nu jij weer.quote:Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
HAHAHAHAHA TIMS VRIENDIN HEEFT GEEN TIETEN!
Ga jij het vrouwenshirt met lange mouwen kopen?quote:
ik wil serieus wel dat ding naar een meet aan doen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga jij het vrouwenshirt met lange mouwen kopen?
[ afbeelding ]
die oude of die vriendinistietloosmaarmetlangekettingTim?quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb één gemeenschappelijk vriend met Tim![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben 13 en vindt dit grappig.quote:Op zondag 28 november 2010 14:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
met je meet, annet zou ik jou eens keihard ballen dan zullen we zien hoeveel cm het meet
is goedquote:Op zondag 28 november 2010 14:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
met je meet, annet zou ik jou eens keihard ballen dan zullen we zien hoeveel cm het meet
ahaha god jezusquote:Op zondag 28 november 2010 14:35 schreef Dalando het volgende:
Nieuw design, met een ziet - zit fix:
[ afbeelding ]
En nieuw, een mok:
[ afbeelding ]
doe fotootje van die piemelman en zijn epische tekst eronder.quote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef Dalando het volgende:
Nieuw:
[ afbeelding ]
Nog ideetjes voor tekst?
Dat paste nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:56 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
het is wat was was voor was was was
quote:
Nou goed?quote:Op zondag 28 november 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat was was voor was was was.
Bijna goed
Iemand die voor de grap dingen zegt dat andere mensen boos kan maken. Zodat de troll kan genieten van de boze reacties.quote:
Het ligt er allemaal te dik bovenop, Tim Elzinga, als dat je echte naam is. Ondanks dat ga ik toch alle artikelen uit de Tim Elzinga Fansjoppert minstens 10x kopen.quote:
okequote:Op zondag 28 november 2010 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, Tim Elzinga, als dat je echte naam is. Ondanks dat ga ik toch alle artikelen uit de Tim Elzinga Fansjoppert minstens 10x kopen.
4/10quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef tim-elzinga het volgende:
zijn moderators trolls want die maken mij altijd boos![]()
wijsheidquote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef tim-elzinga het volgende:
zijn moderators trolls want die maken mij altijd boos![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Lieve, lieve, lieve Tim,
wil je verkering met me?
quote:
niet overal shirts van maken, dan word het saai.quote:
Shirt? Broek? Schoudertas? Mok? Paraplu? Stikker? Knuffel? Cadeaubon? HONDENSHIRT (quote:
button en hontshirt voor mijn hontquote:Op zondag 28 november 2010 15:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Shirt? Broek? Schoudertas? Mok? Paraplu? Stikker? Knuffel? Cadeaubon? HONDENSHIRT ()? Deken? Keycord? Button? Vertel het eens?!
Buttons kan je niet veranderenquote:
quote:
in dat zelfde topicquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef tim-elzinga het volgende:
doe je ook mee of deel je snoep uit
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef tim-elzinga het volgende:
oja ik ben ook naar holloween walibi geweest
quote:
jij kent tim-elzinga niet?quote:
Ik vind dat FOK! voor iedereen is; voor het volk. Van doorgewinterde veteranen tot de jonge garde.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij is die Tim Elzinga wel echtWat doet iemand van 10 op FOK! iemand bescherm die jongen tegen zichzelf en FOK! haal een dokter iemand
De echte Tim Elzinga zou wel al zijn geld voor een Mac overhebben. Deze doet dat klaarblijkelijk niet. Matige troll wel.quote:
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."quote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef Dalando het volgende:
Trouwens banapples wil je er een product van? Zo ja wat voor een product?
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."
Ik heb zo mijn fases ja. Momenteel ben ik inderdaad een kutuser.quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ook
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.quote:
Ik wist dat ik niet de enige was die dat vindquote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
Product erbij?quote:
Dat topicquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Keine_Ahnung het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de OP: telefoon
Oh en nog een mooie quote:
[..]
quote:Ja hallo eerst kon ik geen klacht bedenken
Graag gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Dalando, bedankt voor mijn mooie UI
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:26 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb weer ideeën voor de shop nodig maar wat?
quote:
Maar ik moet nog weten wat voor een product enen welke kleur !!quote:
Roze shirtje voor mijquote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik moet nog weten wat voor een product enen welke kleur !!![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik ga een lekker broodje maken. ik heb kaas ham kook worst augurk andere ham oleif ketchup mayo en meer. wat moet ik maken.
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachenquote:
Ik moet vaker in KLB kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo wat is het koud van daag. voor al de wind
Hoi Annnetquote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
[..]
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachen_!
[..]
Ik moet vaker in KLB kijken.
voor alquote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
[..]
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachen_!
[..]
Ik moet vaker in KLB kijken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef tim-elzinga het volgende:
leuk programa met goede zangers zoals ben sauwnders ofzo. het is leuker dan popstars en begint om zometeen om half 9 denk ik. ik mag het zien. ik vindt de leukste de kleine maar ik weet zijn naam niet.
quote:
quote:
dankjequote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef tim-elzinga het volgende:
dalondo jij bent ook in mijn foto boek
Vandaag moet ook los, dus van daagquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even erbij gedaan
Gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaag moet ook los, dus van daag
Verder
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb weer ideeën voor de shop nodig maar wat?![]()
'Hoe haal ik de plaatje weg'quote:
Favo FOK!kers l.no myraele dalando annnet thefamesmanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sta bij z'n favo fokkers!
thefamesman
wat een koningskloon
Nee dat is hem niet, mijn broertjequote:Op maandag 29 november 2010 12:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.
Maar als dit daadwerkelijk de 10-jarige Tim Elzinga (Hyves, red.) is, dan wat doet hij in hemelsnaam hier op foks.
17.50 ex verzenden voor zo'n kutshirtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef Annnet het volgende:
Kut man ik moet zo'n t shirt hebben voor de meet.
Nou, je kan ze wel bestellen.. Maar ik weet niet of dat dan ook gedaan wordtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Keselo het volgende:
Een hoodie met op de voorkant "hoe haal ik dat plaatje weg" en op de achterkant "je zit zijn piemel". Alleen voor de eckten natuurlijk.
Hehe, mijn naam was eerst ook vertyft. Ik poep bijna weer in mn broek van het lachen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hij spelt alleen mij en Annnet goed
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duckquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Dalando het volgende:
Alleen heet ik Dalando en niet dolando
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef tim-eIzinga het volgende:
[..]
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duck
[..]
[..]
tim-eizinga is een neppert, tim-elzinga is de echtequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Onufriev het volgende:
WTF hoe kan er wel tim-elzinga staan, terwijl hij tim-eizinga heet
hoofdletter i jongequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Onufriev het volgende:
WTF hoe kan er wel tim-elzinga staan, terwijl hij tim-eizinga heet
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hier moet ik gepost hebben met mijn sig.
Zie de quotes in de OP.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Donaldo wat maakt tim volgens jou een eckte ecktert?
In de OP staat de link, onder het plaatjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar had 'ie dat plaatje gepost met die piemol? Die heb ik wel ergens gezien.
Ah ik was even geen attentie aan het betalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
In de OP staat de link, onder het plaatje
rot dan maar opquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Spongebong het volgende:
Wat een -edit-, dat er serieus mensen zijn die denken dat zijn neppe humor grappig is.
Waar gaat het heen met FOK, ik hoor hier niet thuis![]()
Wederom, -edit-.
opflikkerenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Spongebong het volgende:
Wat een -edit-, dat er serieus mensen zijn die denken dat zijn neppe humor grappig is.
Waar gaat het heen met FOK, ik hoor hier niet thuis![]()
Wederom, -edit-.
Die zag ik aankomen.quote:
Mag ik vragen waarom je je zoveel bezig houdt met tim?quote:
Bek houden en oprotten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:22 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je je zoveel bezig houdt met tim?
256 postquote:Op woensdag 15 december 2010 19:22 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je je zoveel bezig houdt met tim?
Je hebt geluk dat ik hier niet zo vaak rondspook.quote:
Oprotten newb, echte FOK!kers hebben geen leven.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hier niet zo vaak rondspook.
Jij moet ook even een leven gaan zoeken.
Hahahah, nu weet ik echt dat je een -edit- bentquote:
Jaa maar bij jou is het anders.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oprotten newb, echte FOK!kers hebben geen leven.
Ja, dat doen FOK!kers nou eenmaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Hahahah, nu weet ik echt dat je een kankeruser bent![]()
Eerst naar aantal posts kijken voordat je mensen benadert.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hier niet zo vaak rondspook.
Jij moet ook even een leven gaan zoeken.
Als je nou je bek houd en gewoon eens even oprot?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Jaa maar bij jou is het anders.
Jouw obsessie voor tim maakt het anders.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef tim-elzinga het volgende:
als je kanekr zegt ben je heus niet stoer hoor
wordt geregeld!quote:
Yepquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Dhaha het volgende:
Misschien al gevraagd maar kan je die producten ook echt kopen?
mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
dat is een keycordquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
'Wat staat er bij jou nou op de achterkant van je boxer?'
'Tim elzigajwz'
![]()
Ik heb geen sleutelhanger, denk ikquote:
GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Dalando het volgende:
Mensen, spreadshirt stuurde me net een mailtje, ik kan nu ook een bandana en een honden-bandana maken!
Ik wil dit kerstverhaal van Tim graag met jullie delen.quote:hallo hier is mijn kerst verhaal.
er was eens een dag toen piet en anne met kerst waren. piet was buiten en had geen geld toen kwam anne buiten en buiten en gaf geld want piet was een zwerfer met een baard. anne was verliefd op piet maar durfde dat niet te zeggen en was ver legen : . toen was het kerst en ver kocht piet kerst bomen om extra geld te verdienen . anne had nog geen boom dus toen ging ze bij piet een boom kopen voor 10 euro. maar toen zei piet nee dat hoeft niet jij mag de boom gratis om dat ik veel bomen heb. anne zei oke maar je mag wel bij mij kerst eten . toen was het kerst en ze gingen samen eten en mocht piet bij anne wonen maar dan moest de baard er af en een zonne bril. ze gingen trouwen en kregen 2 kinderen
quote:
Even laat, maarWtfquote:
We kennen je standpunt, nu weer oprottenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Bijna iedereen hier vindt een kankeruser, die grappig denkt te zijn door downzinnen te maken met obvious spelfouten, baas?
Als je dit niet leuk vind moet je gewoon opbokken en hier niet meer posten. PM maar als je in discussie wilt gaan. Doeiquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Bijna iedereen hier vindt een kankeruser, die grappig denkt te zijn door downzinnen te maken met obvious spelfouten, baas?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
We kennen je standpunt, nu weer oprotten
Wat is je probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Haha nee okee, ik wou het even vertellenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Als je dit niet leuk vind moet je gewoon opbokken en hier niet meer posten. PM maar als je in discussie wilt gaan. Doei
quote:
quote:
Niet zielig, prachtig.quote:
stoer doen hequote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik vertel de waarheid
Nee het spijt me, Tim is niet zielig.quote:
Ik wil niet stoken, maaruh...quote:
Jou mening.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Nee het spijt me, Tim is niet zielig.
Mensen die te ver gaan met adoreren zijn raar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |