Beste Tim,quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
kan niet je kan maar 1.
ik heb nu een stom meisje.
je hoeft niet stoer te doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Naaaait93 het volgende:
zijn mensen echt zo dom?
dit vind ik net zo'n domme vraag als dat iemand vraagt of ie zijn System32 bestand moet verwijderen?
gewoon neuken dat stomme meisje, en dan zeggen: zo, was dat een leuke suprise of niet?
nee ze is lelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beste Tim,
Waarom is het een stom meisje?
Zitter er geen tetten aan?
Groetjes,
De Zwarte P met een witte L.
Je faalt alleen een beetje...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
ik doe niet stoer, ik doe Baas
ik weet al wie mij heeft dus hoef ik niet zo vaak te ruilen maar dat mag ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:02 schreef Salmiak het volgende:
Ruil met iedereen van lootje, net zolang tot je jezelf krijgt.
Bouw een supervette surprise die torenhoog boven de rest uitsteekt, waar kosten noch moeite voor zijn gespaard.
Stop als kadootje een tamme chimpansee in je surprise, want een aap als huisdier is baas.
Iedereen zal jaloers op je zijn omdat Sinterklaas jou blijkbaar het liefste kind vindt.
Laat je aap een sigaar voor je aansteken en wees de pimp van de groep.
oke, misschien een beetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je faalt alleen een beetje...
Wie heeft jou getrokken (whehehe ik zei getrokken) dan Timmy Boy?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
ik weet al wie mij heeft dus hoef ik niet zo vaak te ruilen maar dat mag ook niet
nee toch niet, zou nogal een klotestreek zijn tegenover je kornuiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |