quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef tim-elzinga het volgende:
oja ik ben ook naar holloween walibi geweest
quote:
jij kent tim-elzinga niet?quote:
Ik vind dat FOK! voor iedereen is; voor het volk. Van doorgewinterde veteranen tot de jonge garde.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij is die Tim Elzinga wel echtWat doet iemand van 10 op FOK! iemand bescherm die jongen tegen zichzelf en FOK! haal een dokter iemand
De echte Tim Elzinga zou wel al zijn geld voor een Mac overhebben. Deze doet dat klaarblijkelijk niet. Matige troll wel.quote:
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."quote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef Dalando het volgende:
Trouwens banapples wil je er een product van? Zo ja wat voor een product?
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."
Ik heb zo mijn fases ja. Momenteel ben ik inderdaad een kutuser.quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ook
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.quote:
Ik wist dat ik niet de enige was die dat vindquote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
Product erbij?quote:
Dat topicquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef Keine_Ahnung het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de OP: telefoon
Oh en nog een mooie quote:
[..]
quote:Ja hallo eerst kon ik geen klacht bedenken
Graag gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Dalando, bedankt voor mijn mooie UI
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:26 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb weer ideeën voor de shop nodig maar wat?
quote:
Maar ik moet nog weten wat voor een product enen welke kleur !!quote:
Roze shirtje voor mijquote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik moet nog weten wat voor een product enen welke kleur !!![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik ga een lekker broodje maken. ik heb kaas ham kook worst augurk andere ham oleif ketchup mayo en meer. wat moet ik maken.
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachenquote:
Ik moet vaker in KLB kijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo wat is het koud van daag. voor al de wind
Hoi Annnetquote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
[..]
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachen_!
[..]
Ik moet vaker in KLB kijken.
voor alquote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
[..]
Als reactie op een broodje met een drol erop, ik moest lachen_!
[..]
Ik moet vaker in KLB kijken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef tim-elzinga het volgende:
leuk programa met goede zangers zoals ben sauwnders ofzo. het is leuker dan popstars en begint om zometeen om half 9 denk ik. ik mag het zien. ik vindt de leukste de kleine maar ik weet zijn naam niet.
quote:
quote:
dankjequote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef tim-elzinga het volgende:
dalondo jij bent ook in mijn foto boek
Vandaag moet ook los, dus van daagquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even erbij gedaan
Gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaag moet ook los, dus van daag
Verder
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb weer ideeën voor de shop nodig maar wat?![]()
'Hoe haal ik de plaatje weg'quote:
Favo FOK!kers l.no myraele dalando annnet thefamesmanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sta bij z'n favo fokkers!
thefamesman
wat een koningskloon
Nee dat is hem niet, mijn broertjequote:Op maandag 29 november 2010 12:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.
Maar als dit daadwerkelijk de 10-jarige Tim Elzinga (Hyves, red.) is, dan wat doet hij in hemelsnaam hier op foks.
17.50 ex verzenden voor zo'n kutshirtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef Annnet het volgende:
Kut man ik moet zo'n t shirt hebben voor de meet.
Nou, je kan ze wel bestellen.. Maar ik weet niet of dat dan ook gedaan wordtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Keselo het volgende:
Een hoodie met op de voorkant "hoe haal ik dat plaatje weg" en op de achterkant "je zit zijn piemel". Alleen voor de eckten natuurlijk.
Hehe, mijn naam was eerst ook vertyft. Ik poep bijna weer in mn broek van het lachen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hij spelt alleen mij en Annnet goed
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duckquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Dalando het volgende:
Alleen heet ik Dalando en niet dolando
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef tim-eIzinga het volgende:
[..]
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duck
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:02 schreef tim-eIzinga het volgende:
[..]
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |