Een beetje professioneel Sint Maartenloper koopt er een bij de supermarktquote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef Onufriev het volgende:
Hey Tim goed topic, wel een beetje vroeg maarja. Heb je al een lampion gemaakt op school?
nee vorig jaar wel toen een met papier maasjee ofzo en een ballonquote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef Onufriev het volgende:
Hey Tim goed topic, wel een beetje vroeg maarja. Heb je al een lampion gemaakt op school?
daarna ben ik te oud doe je ook mee of deel je snoep uitquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef zovty het volgende:
Waarom dit jaar voor het laatst dan Tim?
Ik zit verstopt achter de bank en doe net of ik niet thuis ben. Ik vind het altijd een dramatische avond, gevangen in m'n eigen huis.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
daarna ben ik te oud doe je ook mee of deel je snoep uit
waaromquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zit verstopt achter de bank en doe net of ik niet thuis ben. Ik vind het altijd een dramatische avond, gevangen in m'n eigen huis.
ons huis lopen ze standaard voorbijquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zit verstopt achter de bank en doe net of ik niet thuis ben. Ik vind het altijd een dramatische avond, gevangen in m'n eigen huis.
quote:
quote:
Hier een foto van je vader verkleed als je moederquote:
Oh, cool! Was het leuk?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef tim-elzinga het volgende:
oja ik ben ook naar holloween walibi geweest
nou dolletjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |