in dat zelfde topicquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef tim-elzinga het volgende:
doe je ook mee of deel je snoep uit
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef tim-elzinga het volgende:
oja ik ben ook naar holloween walibi geweest
quote:
jij kent tim-elzinga niet?quote:
Ik vind dat FOK! voor iedereen is; voor het volk. Van doorgewinterde veteranen tot de jonge garde.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij is die Tim Elzinga wel echtWat doet iemand van 10 op FOK! iemand bescherm die jongen tegen zichzelf en FOK! haal een dokter iemand
De echte Tim Elzinga zou wel al zijn geld voor een Mac overhebben. Deze doet dat klaarblijkelijk niet. Matige troll wel.quote:
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."quote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef Dalando het volgende:
Trouwens banapples wil je er een product van? Zo ja wat voor een product?
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Is er een snuggie met de tekst: "Kijkcijfers omhoog? Ik kijk nog steeds alleen met moeder."
Ik heb zo mijn fases ja. Momenteel ben ik inderdaad een kutuser.quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Een T-shirt met "Dat snap ik niet. Kan iemand het wat makelijker zeggen?" mag ook
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.quote:
Ik wist dat ik niet de enige was die dat vindquote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij begint me op te vallen als een kutuser.
Product erbij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |