Vandaag moet ook los, dus van daagquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even erbij gedaan
Gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaag moet ook los, dus van daag
Verder
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:34 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb weer ideeën voor de shop nodig maar wat?![]()
'Hoe haal ik de plaatje weg'quote:
Favo FOK!kers l.no myraele dalando annnet thefamesmanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
ik sta bij z'n favo fokkers!
thefamesman
wat een koningskloon
Nee dat is hem niet, mijn broertjequote:Op maandag 29 november 2010 12:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, als dit een troll is, is het een hele goede. Die teksten.
Maar als dit daadwerkelijk de 10-jarige Tim Elzinga (Hyves, red.) is, dan wat doet hij in hemelsnaam hier op foks.
17.50 ex verzenden voor zo'n kutshirtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef Annnet het volgende:
Kut man ik moet zo'n t shirt hebben voor de meet.
Nou, je kan ze wel bestellen.. Maar ik weet niet of dat dan ook gedaan wordtquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:56 schreef Keselo het volgende:
Een hoodie met op de voorkant "hoe haal ik dat plaatje weg" en op de achterkant "je zit zijn piemel". Alleen voor de eckten natuurlijk.
Hehe, mijn naam was eerst ook vertyft. Ik poep bijna weer in mn broek van het lachen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hij spelt alleen mij en Annnet goed
ik noem je voor taan donaldo wand ik hou van donald duckquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Dalando het volgende:
Alleen heet ik Dalando en niet dolando
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |