quote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef tim-elzinga het volgende:
als je kanekr zegt ben je heus niet stoer hoor
wordt geregeld!quote:
Yepquote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Dhaha het volgende:
Misschien al gevraagd maar kan je die producten ook echt kopen?
mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
dat is een keycordquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Ik had wat weinig ruimte
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
'Wat staat er bij jou nou op de achterkant van je boxer?'
'Tim elzigajwz'
![]()
Ik heb geen sleutelhanger, denk ikquote:
GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Dalando het volgende:
Mensen, spreadshirt stuurde me net een mailtje, ik kan nu ook een bandana en een honden-bandana maken!
Ik wil dit kerstverhaal van Tim graag met jullie delen.quote:hallo hier is mijn kerst verhaal.
er was eens een dag toen piet en anne met kerst waren. piet was buiten en had geen geld toen kwam anne buiten en buiten en gaf geld want piet was een zwerfer met een baard. anne was verliefd op piet maar durfde dat niet te zeggen en was ver legen : . toen was het kerst en ver kocht piet kerst bomen om extra geld te verdienen . anne had nog geen boom dus toen ging ze bij piet een boom kopen voor 10 euro. maar toen zei piet nee dat hoeft niet jij mag de boom gratis om dat ik veel bomen heb. anne zei oke maar je mag wel bij mij kerst eten . toen was het kerst en ze gingen samen eten en mocht piet bij anne wonen maar dan moest de baard er af en een zonne bril. ze gingen trouwen en kregen 2 kinderen
quote:
Even laat, maarWtfquote:
We kennen je standpunt, nu weer oprottenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Bijna iedereen hier vindt een kankeruser, die grappig denkt te zijn door downzinnen te maken met obvious spelfouten, baas?
Als je dit niet leuk vind moet je gewoon opbokken en hier niet meer posten. PM maar als je in discussie wilt gaan. Doeiquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Bijna iedereen hier vindt een kankeruser, die grappig denkt te zijn door downzinnen te maken met obvious spelfouten, baas?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
We kennen je standpunt, nu weer oprotten
Wat is je probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Even laat, maarWtf![]()
Haha nee okee, ik wou het even vertellenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Als je dit niet leuk vind moet je gewoon opbokken en hier niet meer posten. PM maar als je in discussie wilt gaan. Doei
quote:
quote:
Niet zielig, prachtig.quote:
stoer doen hequote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik vertel de waarheid
Nee het spijt me, Tim is niet zielig.quote:
Ik wil niet stoken, maaruh...quote:
Jou mening.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Nee het spijt me, Tim is niet zielig.
Mensen die te ver gaan met adoreren zijn raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |