Dit verhaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:56 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo hier is mijn kerst verhaal.
er was eens een dag toen piet en anne met kerst waren. piet was buiten en had geen geld toen kwam anne buiten en buiten en gaf geld want piet was een zwerfermet een baard. anne was verliefd op piet maar durfde dat niet te zeggen en was ver legen :
. toen was het kerst en ver kocht piet kerst bomen om extra geld te verdienen
. anne had nog geen boom dus toen ging ze bij piet een boom kopen voor 10 euro. maar toen zei piet nee dat hoeft niet jij mag de boom gratis om dat ik veel bomen heb. anne zei oke maar je mag wel bij mij kerst eten
. toen was het kerst en ze gingen samen eten en mocht piet bij anne wonen maar dan moest de baard er af
en een zonne bril. ze gingen trouwen
en kregen 2 kinderen
![]()
wat ben jij een kutuserquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi TS, dit is Rob. Rob vind je zo'n kutmongool dat ie je op je bek gaat stampen met zijn blauwe uv-lamp en hij gaat een grote hoeveelheid speedtestjes in je reet duwen.
Groetjes van de SBS6-crew.
Dankje.quote:
Faaluser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |