Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het kan soms snel gaan zo blijkt. Maar goed dat ik niet in de OP staquote:
ik sta er sinds deze week inquote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan soms snel gaan zo blijkt. Maar goed dat ik niet in de OP sta
Wowquote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik sta er sinds deze week in
ben vereerd!
Ik lust geen koffie, dus ik laat die eer aan me voorbij gaanquote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik sta er sinds deze week in
ben vereerd!
had PGR volgensmij gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Je hebt jezelf erin gezetWie heeft het veld moeten ruimen
![]()
Ik hoef er ook niet in. Dan zou ik me bijna verplicht voelen hier dagelijks te komenquote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, dus ik laat die eer aan me voorbij gaan
He bah, verplichtingenquote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet in. Dan zou ik me bijna verplicht voelen hier dagelijks te komen
ik zou het ook echt niet kunnenquote:
Ik neem ook nog een slokjequote:Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 drankje voor het slapen gaan![]()
Dat is ook wel weer waar ja. Maar goed, het idee is erquote:Op zondag 28 november 2010 01:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nadeel van slokjes is dat ze in 1 slok op zijn
Ik neem er dan ook vaak meerderequote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar ja. Maar goed, het idee is er
Gelijk heb jequote:
Stelletje meet'jesquote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Nog geen nieuws over de meet mensen
Okayquote:Op zondag 28 november 2010 01:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat mijn glas kapot is, want hij is iedere keer weer leeg als ik er naar kijk
Ik houd het voor gezien en ga naar mijn boek luisteren
Welterustenquote:
Sweet dreamsquote:
* Stuart gaat ook slapenquote:Op zondag 28 november 2010 02:28 schreef TheFamousMan het volgende:
vroeg naar bed, moet over 2 uur alweer op
nah, blijf wel wakker, moet alleen iets verzinnen om me mee bezig te houden
doeisels en dagsels!![]()
quote:
kabelquote:Op zondag 28 november 2010 03:34 schreef cablegunmaster het volgende:
gang geilben nog wakker ^^
Meet was vet tof!
zodra er iemand zin heeft om dat te doen.quote:Op zondag 28 november 2010 06:34 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
wanneer wordt er een meet verslag gepost??
en aan de laatste post tijden te lezen was het errug gezellig!
Nou, zo'n indruk heeft ze dus achtergelaten blijkbaar.quote:
Gelukkig was het wel heeeeeeeel gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, zo'n indruk heeft ze dus achtergelaten blijkbaar..
he, jij hier?quote:Op zondag 28 november 2010 05:10 schreef Peter het volgende:
D. en Stu in 1 topic.
lang niet gezien beide
ohja, truste
na dat graaien niet meer.quote:
Nou mooi. Daar heb je meets voor toch.quote:Op zondag 28 november 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig was het wel heeeeeeeel gezellig
M'n J, geef terug!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Er worden helemaal geen foto's gepostquote:Op zondag 28 november 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
Oh, en aub geen foto's van mij posten. Dat vraag ik in goed vertrouwen en met reden
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.quote:Op zondag 28 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er worden helemaal geen foto's gepostMensen die foto's hadden willen zien hadden maar naar de meet moeten komen
Hihihi en jij gaaptequote:
Fijn voor jouquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cruquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Méns. Het is een grapje. Sjeuzusquote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn voor jouWat zegt je vriend ervan?
Nah!quote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cru
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mensquote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Méns. Het is een grapje. Sjeuzus.
Kuukske doet pinguïns!quote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dierenseksquote:
is dat niet naaiend koudquote:
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoorquote:
vrouwenquote:
vrouwenquote:
Die stinken, dus echt nietquote:
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen.quote:Op zondag 28 november 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mens
You and me baby ain't nothin' but mammalsquote:
Nee, ik denk dat het niets met mijn scherm te maken heeftquote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
Okeequote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeukenquote:Op zondag 28 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Gun hun ook hun pleziertjequote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
twente toch?quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Hoi.quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
quote:
Geun ze dan wat privaciquote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?quote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet geneukt als ik niet mee mag doen.
Maar die duiven zaten ook niet in jouw huisquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toekijken is tog ook gheylquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee voor jouquote:
Ik onderdruk niksquote:Op zondag 28 november 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarquote:
thee is voor mensen die zittend plassenquote:
Heul welquote:
Waar waar waar?quote:
Op en Japans toilet zit ik maar al te graag. Voorverwarmde wc-brilquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?quote:
De liefdequote:
Pfffft dierenseks is zooooo 2004quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarPfffrrrrrtttt mensen
Theetje?quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op en Japans toilet zit ik maar al te graag. Voorverwarmde wc-bril
quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?quote:
Dat is zo 2007quote:
1998 belde, ze willen hun dierenseks terugquote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfffft dierenseks is zooooo 2004
quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?
Thee is voor mensen die dat lekker vindenquote:
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sickquote:
Hoi, ik ben jou!quote:
Inleveren die knuffelkirby'squote:Op zondag 28 november 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sick
quote:Op zondag 28 november 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sick
Hoi, ik ben jou! Weet je nogquote:
Zolang de doos maar op de stoel bleef!quote:Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je steeds van stoel wisselde en met jezelf een discussie voerde gisterenavond.
Wie zat er nou weer te klonenquote:Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je steeds van stoel wisselde en met jezelf een discussie voerde gisterenavond.
Hij graaide wel een keer naar de volle zak van Flesquote:Op zondag 28 november 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de doos maar op de stoel bleef!
Hebberds, dat zijn het!quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij graaide wel een keer naar de volle zak van Fles.
De derde volle pot gaat er nu doorheenquote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik verwacht nog wel statistieken van MPG over de meet: hoeveel liter koffie er bv genuttigd is.
mine mine mine!quote:Op zondag 28 november 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De derde volle pot gaat er nu doorheen
quote:
Deutsche Möwenquote:
ooh die moet keihard aanquote:
Dat deed het gisteren ookquote:
ja dan vlieg je echtquote:Op zondag 28 november 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed het gisteren ookNadeel, ik was binnen drie kwartier thuis
je hebt van die nummers ja. Zo ook Du hast en bv een Killing in the name of. Heerlijke gas intrap-nummers.quote:Op zondag 28 november 2010 10:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan vlieg je echt![]()
lekkere bass ook![]()
ff repeatje en de buren wakker maken
break stuff van limp bizkit ookquote:Op zondag 28 november 2010 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt van die nummers ja. Zo ook Du hast en bv een Killing in the name of. Heerlijke gas intrap-nummers.
pienquote:
Pzuzuzuquote:Op zondag 28 november 2010 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
break stuff van limp bizkit ook
[..]
pien
Oh jeah. Ook zo'n heerlijk spinningnummerquote:
Je zwarte doos staat open.quote:
sowsieso muziekquote:Op zondag 28 november 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jeah. Ook zo'n heerlijk spinningnummer
soms welquote:Op zondag 28 november 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
het leven gaat niet over zwarte dozen pheno
Ze was nog in ademende staat toen ik weg ging.quote:
Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en alles is goed gegaanquote:Op zondag 28 november 2010 10:29 schreef PeZu het volgende:
aah ok, ik was benieuwd of alles goed was gegaan en ze kon komen
hihi, je zei komenquote:Op zondag 28 november 2010 10:29 schreef PeZu het volgende:
aah ok, ik was benieuwd of alles goed was gegaan en ze kon komen
ok mooi om te horen, pezu beetje bezorgd wasquote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en alles is goed gegaan
krikkrak, betekent hier neukenquote:
hihihihi, jij ookquote:
slapen? Voorlezen, toch?quote:Op zondag 28 november 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en alles is goed gegaan
lolquote:
Oh, ik zeg altijd 'koken'. Maar ja, koken op een luchtbed is raar.quote:
Bij wok wordt de wokolie dan wel heet denk ik ja.quote:Op zondag 28 november 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
tsja dat krijg je er van met verhaaltjes voor wok
Kom, wanneer gaan we sushi koken?quote:Op zondag 28 november 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik zeg altijd 'koken'. Maar ja, koken op een luchtbed is raar.
morguh trevquote:
dan is het geen sushi meerquote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, wanneer gaan we sushi koken?
Nee, die liggen nog hierquote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
Of zijn ze bezig met de dobbelstenen van fles?
Gierquote:
Hoezo, maak jij sushi met rauwe rijst dan?quote:
Ah, de poezedozen spelen er mee.quote:
Punani-nigiriquote:
ik vind de sushi dingen zonder rijst lekkerderquote:Op zondag 28 november 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo, maak jij sushi met rauwe rijst dan?
Dat wordt denk ik na februari.quote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sashimi schat.quote:Op zondag 28 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de sushi dingen zonder rijst lekkerder
/jeweetwatikbedoelquote:
helleuw, heb je je een beetje gedragenquote:
Kopje koffie snuitje?quote:
sushi moet je niet kokenquote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de sushi dingen zonder rijst lekkerder
Dat is goedquote:
Cadeautjes voor Pien?quote:Op zondag 28 november 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
ooh ja nu zit ik hier met allemaal kado's , thee en sjokolaa die voor de meet waren bedoeld
hoi. neu.. ehm koffie?quote:
Als je al paaldansend aan een verankerde krabpaal nog g'gedragen' noemt: ja.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
ooh ja nu zit ik hier met allemaal kado's , thee en sjokolaa die voor de meet waren bedoeld
Zal ik er es effetjes mee rammelen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De dobbelstenen zitten in fles zijn volle zak.
Futomaki is leuk om te makenquote:Op zondag 28 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
schaaldieren![]()
en zuignaparmvissie
ik heb wel boeken waar ik klaar mee benquote:
Bah, metalquote:
Zalm en tonijnquote:Op zondag 28 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
schaaldieren![]()
en zuignaparmvissie
voor in je bento boxquote:
Mijn totoro bentonboxjequote:
Euj!quote:
totoro is zoquote:
I would try to eat itquote:
Jummiequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
eten jullie ook allemaal geen hollandse nieuwe dan
Totoro aan mijn tasquote:
Visquote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
Keequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie, lekker...ga ik eerst wel even douchen, tot zooo!
neequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
Geen slecht idee, geniet er vanquote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
nu moet ik mijn totoro gaan zoeken, ik ben hem een beetje kwijtquote:
zoveel soorten , zoveel smaken beetje raar om alle vis te dislikenquote:
Vind ik minder op de sushi. Maar unagiquote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
Ik ga meequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh jaquote:Op zondag 28 november 2010 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel boeken waar ik klaar mee ben
nu krijg ik hongerquote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik minder op de sushi. Maar unagiChristus, daar ga elke keer weer voor zitten
Ik heb ook verschillde geproeftquote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu moet ik mijn totoro gaan zoeken, ik ben hem een beetje kwijt
[..]
zoveel soorten , zoveel smaken beetje raar om alle vis te disliken
Yayquote:
wie zijn er dan nog allemaal?quote:
ik schil mijn vis nooitquote:
totoro > ponyo.quote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
ponyo is ook extra![]()
ik wil een ponyo voor aan mijn rugtas
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.quote:
Blijf dan ook uit die vissenkomquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.
tuuk totoro>allquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
totoro > ponyo.
Miyazaki wilde trouwens een vervolg maken op Ponyo las ik.
NOES!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk totoro>all
alhoewel de a kodama uit mononoke ook wel erg tof zijn, ik had zo'n sleutel hanger en als je zijn hoofdje bewoog maakte ie dat ristsel geluid maar mijn broekzak heeft hem onthoofd
ik heb de soundtrack van mononoke en chihiro uit japan mee laten nemenquote:Op zondag 28 november 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
NOES!!!!!
Ik zal eens in zo'n Ghibliwinkeltje weer kijken als ik er ben. Het museum was ook tofKlein, maar erg tof
Van mij mocht je blijvenquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoezo beter?quote:Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
YayNu heb ik er een beetje spijt van dat ik niet gegaan ben
![]()
Maar 't is wel beter dat ik niet gegaan ben denk ik
We hebben niet eens een deegroller.quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij mocht je blijvenMaar ja, je vrouw
Waarom ben je dan gegaan?quote:Op zondag 28 november 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben niet eens een deegroller.
Daaromquote:
DaMart heeft nog heel veel hartjesvormen, geloof ik!quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gegaan?M'n hart is gebroken
Maar de echte reden: erg drukke weken, klote-schouder en dus niet echt aan te raden om op een luchtbed te gaan slapen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gegaan?M'n hart is gebroken
Maar die zijn van ijsquote:Op zondag 28 november 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart heeft nog heel veel hartjesvormen, geloof ik!
Weet ik tochquote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de echte reden: erg drukke weken, klote-schouder en dus niet echt aan te raden om op een luchtbed te gaan slapen.
Hij smelt van jequote:
omdat ze niet zoveel declaraties willenquote:Op zondag 28 november 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
En verdammt mal. Waarom maken zorgverzekeraars het declareren zo achterlijk onvindbaar? Ik bel ze morgen wel op, stelletje faalhazen.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ze niet zoveel declaraties willen![]()
quote:
gamzequote:
Opgewonden standje he...quote:Op zondag 28 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! Marijkje heeft me net ondergespoten![]()
!
Dan heb je echt kut internetquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarPfffrrrrrtttt mensen
Dus je deed blubquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffiequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Waarmee?quote:Op zondag 28 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! Marijkje heeft me net ondergespoten![]()
!
Koffiequote:Op zondag 28 november 2010 12:32 schreef OA het volgende:
Sinten Piet
zaten te denken
wat ze de KSC konden inschenken.
Koffie!!!!!!!riepen zij in koor
Een enkeling riep thee, maar daar kon Sint niets mee
Dat weet Sint heus wel, hij is echt niet dom hoor!
krijg je de tieten erbij?quote:Op zondag 28 november 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand zijn/haar hoofd ruilen voor dat van mij? Ik wil graag een andere
Nee, maar je mag dr wel even aanzittenquote:
*mompelt* chroloform doekjequote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Nee, maar je mag dr wel even aanzitten
quote:Op zondag 28 november 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
Samenvatting: Ik moest tussen de benen van Marieke graaien naar haar grote doos. Fles had last van een druiper en moest van zijn volle zak af en Enfermera is kampioene "zo lang mogelijk in de keuken blijven staan met oorverdovende hindernissen".
Oh en chocomel is sneller dan koffie.
quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
marijke, suikertje, pien, zussie wel ja
Kom je je hoofd brengen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*mompelt* chroloform doekje... Eeuh ja is goed
was leuk dusquote:
Dat je dat kan eten om deze tijdquote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit weer in de treinnet nog ff een gehaktstaaf uit de muur gehaald. Pgr zit in een andere trein aan een satékroket te kluiven
quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit weer in de treinnet nog ff een gehaktstaaf uit de muur gehaald. Pgr zit in een andere trein aan een satékroket te kluiven
quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag snoetjeswijmzitten in de auto met een tomtom die ons de verkeerde kant op stuurt....
waar wijst die je heen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag snoetjeswijmzitten in de auto met een tomtom die ons de verkeerde kant op stuurt....
Oh oeps! Hebben jullie het intussen al gevonden?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
home sweet homequote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
To the place you desire most ?
mooiquote:
enferquote:
met moeitequote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
hey GF heb je het een beetje overleefd zonder ons
het was wel erg rustig hierquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
hey GF heb je het een beetje overleefd zonder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |