*mompelt* chroloform doekjequote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Nee, maar je mag dr wel even aanzitten
quote:Op zondag 28 november 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
Samenvatting: Ik moest tussen de benen van Marieke graaien naar haar grote doos. Fles had last van een druiper en moest van zijn volle zak af en Enfermera is kampioene "zo lang mogelijk in de keuken blijven staan met oorverdovende hindernissen".
Oh en chocomel is sneller dan koffie.
quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
marijke, suikertje, pien, zussie wel ja
Kom je je hoofd brengen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*mompelt* chroloform doekje... Eeuh ja is goed
was leuk dusquote:
Dat je dat kan eten om deze tijdquote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit weer in de treinnet nog ff een gehaktstaaf uit de muur gehaald. Pgr zit in een andere trein aan een satékroket te kluiven
quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit weer in de treinnet nog ff een gehaktstaaf uit de muur gehaald. Pgr zit in een andere trein aan een satékroket te kluiven
quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag snoetjeswijmzitten in de auto met een tomtom die ons de verkeerde kant op stuurt....
waar wijst die je heen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag snoetjeswijmzitten in de auto met een tomtom die ons de verkeerde kant op stuurt....
Oh oeps! Hebben jullie het intussen al gevonden?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
home sweet homequote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
To the place you desire most ?
mooiquote:
enferquote:
met moeitequote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
hey GF heb je het een beetje overleefd zonder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |