Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.quote:Op zondag 28 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er worden helemaal geen foto's gepostMensen die foto's hadden willen zien hadden maar naar de meet moeten komen
Hihihi en jij gaaptequote:
Fijn voor jouquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cruquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Méns. Het is een grapje. Sjeuzusquote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn voor jouWat zegt je vriend ervan?
Nah!quote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cru
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mensquote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Méns. Het is een grapje. Sjeuzus.
Kuukske doet pinguïns!quote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dierenseksquote:
is dat niet naaiend koudquote:
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoorquote:
vrouwenquote:
vrouwenquote:
Die stinken, dus echt nietquote:
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen.quote:Op zondag 28 november 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mens
You and me baby ain't nothin' but mammalsquote:
Nee, ik denk dat het niets met mijn scherm te maken heeftquote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
Okeequote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeukenquote:Op zondag 28 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Gun hun ook hun pleziertjequote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
twente toch?quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Hoi.quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
quote:
Geun ze dan wat privaciquote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?quote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet geneukt als ik niet mee mag doen.
Maar die duiven zaten ook niet in jouw huisquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toekijken is tog ook gheylquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee voor jouquote:
Ik onderdruk niksquote:Op zondag 28 november 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarquote:
thee is voor mensen die zittend plassenquote:
Heul welquote:
Waar waar waar?quote:
Op en Japans toilet zit ik maar al te graag. Voorverwarmde wc-brilquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |