Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeukenquote:Op zondag 28 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Gun hun ook hun pleziertjequote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
twente toch?quote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is het gewend in de achterhoek
Hoi.quote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
quote:
Geun ze dan wat privaciquote:Op zondag 28 november 2010 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in het openbaar? Ik heb wel eens duiven gestoord tijdens de seks op mijn balkon. Stelletje viespeuken.
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?quote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet geneukt als ik niet mee mag doen.
Maar die duiven zaten ook niet in jouw huisquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toekijken is tog ook gheylquote:Op zondag 28 november 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee voor jouquote:
Ik onderdruk niksquote:Op zondag 28 november 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarquote:
thee is voor mensen die zittend plassenquote:
Heul welquote:
Waar waar waar?quote:
Op en Japans toilet zit ik maar al te graag. Voorverwarmde wc-brilquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |