Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.quote:Op zondag 28 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er worden helemaal geen foto's gepostMensen die foto's hadden willen zien hadden maar naar de meet moeten komen
Hihihi en jij gaaptequote:
Fijn voor jouquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cruquote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag even naar de foto van Pheno en mij. Om m'n dag te beginnen met een glimlach.
Méns. Het is een grapje. Sjeuzusquote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn voor jouWat zegt je vriend ervan?
Nah!quote:Op zondag 28 november 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
Zo kun je het ook noemen. Uitlachen klinkt zo cru
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mensquote:Op zondag 28 november 2010 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Méns. Het is een grapje. Sjeuzus.
Kuukske doet pinguïns!quote:Op zondag 28 november 2010 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dierenseksquote:
is dat niet naaiend koudquote:
Maar een kleine correctie, dieren onderling mogen wel hoorquote:
vrouwenquote:
vrouwenquote:
Die stinken, dus echt nietquote:
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen.quote:Op zondag 28 november 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, maar ik vind niet dat je humor hebt, mens
You and me baby ain't nothin' but mammalsquote:
Nee, ik denk dat het niets met mijn scherm te maken heeftquote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal op jouw scherm wel anders overkomen..
Okeequote:Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |