Ik ga meequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie, lekker...ga ik eerst wel even douchen, tot zooo!
Oeh jaquote:Op zondag 28 november 2010 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel boeken waar ik klaar mee ben
nu krijg ik hongerquote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik minder op de sushi. Maar unagiChristus, daar ga elke keer weer voor zitten
Ik heb ook verschillde geproeftquote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu moet ik mijn totoro gaan zoeken, ik ben hem een beetje kwijt
[..]
zoveel soorten , zoveel smaken beetje raar om alle vis te disliken
Yayquote:
wie zijn er dan nog allemaal?quote:
ik schil mijn vis nooitquote:
totoro > ponyo.quote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
ponyo is ook extra![]()
ik wil een ponyo voor aan mijn rugtas
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.quote:
Blijf dan ook uit die vissenkomquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.
tuuk totoro>allquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
totoro > ponyo.
Miyazaki wilde trouwens een vervolg maken op Ponyo las ik.
NOES!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk totoro>all
alhoewel de a kodama uit mononoke ook wel erg tof zijn, ik had zo'n sleutel hanger en als je zijn hoofdje bewoog maakte ie dat ristsel geluid maar mijn broekzak heeft hem onthoofd
ik heb de soundtrack van mononoke en chihiro uit japan mee laten nemenquote:Op zondag 28 november 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
NOES!!!!!
Ik zal eens in zo'n Ghibliwinkeltje weer kijken als ik er ben. Het museum was ook tofKlein, maar erg tof
Van mij mocht je blijvenquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.
hoezo beter?quote:Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
YayNu heb ik er een beetje spijt van dat ik niet gegaan ben
![]()
Maar 't is wel beter dat ik niet gegaan ben denk ik
We hebben niet eens een deegroller.quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij mocht je blijvenMaar ja, je vrouw
Waarom ben je dan gegaan?quote:Op zondag 28 november 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben niet eens een deegroller.
Daaromquote:
DaMart heeft nog heel veel hartjesvormen, geloof ik!quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gegaan?M'n hart is gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |