Maar de echte reden: erg drukke weken, klote-schouder en dus niet echt aan te raden om op een luchtbed te gaan slapen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gegaan?M'n hart is gebroken
Maar die zijn van ijsquote:Op zondag 28 november 2010 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart heeft nog heel veel hartjesvormen, geloof ik!
Weet ik tochquote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de echte reden: erg drukke weken, klote-schouder en dus niet echt aan te raden om op een luchtbed te gaan slapen.
Hij smelt van jequote:
omdat ze niet zoveel declaraties willenquote:Op zondag 28 november 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
En verdammt mal. Waarom maken zorgverzekeraars het declareren zo achterlijk onvindbaar? Ik bel ze morgen wel op, stelletje faalhazen.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ze niet zoveel declaraties willen![]()
quote:
gamzequote:
Opgewonden standje he...quote:Op zondag 28 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! Marijkje heeft me net ondergespoten![]()
!
Dan heb je echt kut internetquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarPfffrrrrrtttt mensen
Dus je deed blubquote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben uit huis gejaagd, na mijn perfecte imitatie van een zoetwatervis.
Koffiequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie, lekker...ga ik eerst wel even douchen, tot zooo!
Waarmee?quote:Op zondag 28 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
Ohnoes! Marijkje heeft me net ondergespoten![]()
!
Koffiequote:Op zondag 28 november 2010 12:32 schreef OA het volgende:
Sinten Piet
zaten te denken
wat ze de KSC konden inschenken.
Koffie!!!!!!!riepen zij in koor
Een enkeling riep thee, maar daar kon Sint niets mee
Dat weet Sint heus wel, hij is echt niet dom hoor!
krijg je de tieten erbij?quote:Op zondag 28 november 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand zijn/haar hoofd ruilen voor dat van mij? Ik wil graag een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |