Bespeur ik daar enigszins onderdrukte frustratie?quote:
De liefdequote:
Pfffft dierenseks is zooooo 2004quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uren aan het downloaden voor zulks spektakel, wat doet hij, hij is ondankbaarPfffrrrrrtttt mensen
Theetje?quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op en Japans toilet zit ik maar al te graag. Voorverwarmde wc-bril
quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
thee is voor mensen die zittend plassen
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?quote:
Dat is zo 2007quote:
1998 belde, ze willen hun dierenseks terugquote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfffft dierenseks is zooooo 2004
quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, stond de webcam vanochtend op mijn slaapkamer aan?
Thee is voor mensen die dat lekker vindenquote:
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sickquote:
Hoi, ik ben jou!quote:
Inleveren die knuffelkirby'squote:Op zondag 28 november 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sick
quote:Op zondag 28 november 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb twee knuffelkirby's, ik heb een chu totoro in mijn auto hangen en mijn fotoboek is volledig gepinguïnficeerd. Yup, I'm sick
Hoi, ik ben jou! Weet je nogquote:
Zolang de doos maar op de stoel bleef!quote:Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je steeds van stoel wisselde en met jezelf een discussie voerde gisterenavond.
Wie zat er nou weer te klonenquote:Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je steeds van stoel wisselde en met jezelf een discussie voerde gisterenavond.
Hij graaide wel een keer naar de volle zak van Flesquote:Op zondag 28 november 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de doos maar op de stoel bleef!
Hebberds, dat zijn het!quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij graaide wel een keer naar de volle zak van Fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |