Meer dan de helft van die kinderen moet er van huilen. En dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
en nog een bonusplaatje
[ afbeelding ]
Bier drinken op de RLS meet mag niet ontbreken in je goede voornemens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
a ik zie het, eens kijken wat m'n goede voornemens zijn.
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zelfs ik had WOW niet in het plaatje in de OP gezien, dus je moet wel heel erg zijn als....
Aan de andere kant zou ik het verschil tussen een WOW en een runescape plaatje ook niet zien, dus zoveel zegt het niet![]()
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Vroeger gingen we uit van 1 op de 5, dus als het bij nerds 1 op de 7 is, dan is t minder dan gemiddeld...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.
Hoewel: op Geer of Goor vallen is wel héél zeldzaam denk ik.
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Vandaag geen alcohol. Ik moet het uitzitten helaas..quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.
Ik denk dat ze uiteindelijk samen eindigen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Die hem meteen weer dumpt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijn
Je vraag er ook gewoon om hehquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel: op Geer of Goor vallen is wel héél zeldzaam denk ik.
* Trekt muis uit pjoeterquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef anufri het volgende:
[..]
Je vraag er ook gewoon om heh![]()
Geer![]()
Uiteraard, als mega lekker ding dat inmiddels een beetje bekend is geworden kan hij natuurlijk veel beter krijgen.... zelfs vrouwenquote:
Wat!?quote:Onder de ogen van de maan erken ik jou wil
Ik word betoverd onder passie en grote fantasie zoals ik het zie
Hoe je mijn handen streelt als ik nu maar bij je kan zijn
Blijf jij dan bij mij
Een groot dichter, dat zie je toch zo....quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit een liedje van Gerard J.
[..]
Wat!?
ga maar zorgen dat ie op jullie meet komtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat!?
Zou Brian K zijn tekstdichter zijn geweest?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat!?
Het heeft er wel veel van weg, hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Brian K zijn tekstdichter zijn geweest?
Echt welquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft er wel veel van weg, hè?
neh... je hebt gelijk, die meets zijn echts iets voor maatschappelijke discussies enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen, gieren, brullen.... moah, daar hou ik niet zo van
Alsof ik naar een meet zou gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef anufri het volgende:
[..]
neh... je hebt gelijk, die meets zijn echts iets voor maatschappelijke discussies enzo![]()
daarom kom ik ook niet![]()
Dit ís toch al een "kabelverzoekje"?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
OMG.... krijg je een camera cadeau, kun je de foto's niet overzetten naar je PC omdat het benodigde kabeltje ontbreekt...
Wat is het volgende? Een kabelverzoekje of een PC die wel geheugenkaartjes kan laden?
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
OMG.... krijg je een camera cadeau, kun je de foto's niet overzetten naar je PC omdat het benodigde kabeltje ontbreekt...
Wat is het volgende? Een kabelverzoekje of een PC die wel geheugenkaartjes kan laden?
Maar zou ze nou al gepmd hebben of de schenker van het toestel misschien ook het kabeltje nog heeft? Of is dit de wijze van communiceren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er dan nog steeds niemand die die arme meid een MacBook Pro gegeven heeft? Want ja, als je iets met foto's wil doen kun je dat maar beter op een Mac doen.
Pm, weet je hoeveel moeite dat is?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zou ze nou al gepmd hebben of de schenker van het toestel misschien ook het kabeltje nog heeft? Of is dit de wijze van communiceren?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsungquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.
...geen 10 pakken pads erbij? Tja, dan heb je er ook niks aan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pm, weet je hoeveel moeite dat is?
Nergens zie ik ook iets van blijheid dat het geschonken senseoding het wel doet.
Ze kan nu koffie zetten, maar.
Terwijl 10 pakken nu maar 7,50 waren bij de Ikea...De krentenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
...geen 10 pakken pads erbij? Tja, dan heb je er ook niks aan natuurlijk
Je hebt je tv toch niet met SCART aangesloten mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsung![]()
Maar ja, ik besef dat het voor 'haar' een duurder merk moet zijn![]()
Met scart en coax-kabels (dat weet ik sinds ik digitaal ben) en alles wat je maar kunt bedenken
Zit er wel een kabeltje bij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit wat voor haar zijn of zou ze dan per se de 500D willen nodig hebben?
Pardon!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsung![]()
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe er wel een touwtje bij.
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?
Nee, ik geloof met een coaxkabel, en ik heb geen kastje voor digitaal, maar een module met een smartcard, was enorm handig, even bellen met Ziggo en klaar is kees.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je tv toch niet met SCART aangesloten mag ik hopen?
Handig he? Zelfs voor mij een fluitje van een centquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik heb zo'n smartcard in de tv ja
.
kutte is alleen dat wij 3 tv's en een recorder hebben en je mag er maar 3quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Handig he? Zelfs voor mij een fluitje van een cent
Oh? Ik dacht dat je er zoveel aansluitingen op mocht maken als je wilde?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kutte is alleen dat wij 3 tv's en een recorder hebben en je mag er maar 3
Ik geloof dat je dan weer 9,95 extra betaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat je er zoveel aansluitingen op mocht maken als je wilde?
letterlijk dus, nou moe, sterkte ermeequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hadden een spetterende nacht....
Toch niet via Ziggo besteld hè. Die fuckers rekenen gewoon een tientje bovenop de winkelprijs.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geloof met een coaxkabel, en ik heb geen kastje voor digitaal, maar een module met een smartcard, was enorm handig, even bellen met Ziggo en klaar is kees.
Mooi zeg, dat grote beeld, ik vind het super! En ook scherp, dat digitale.Echt een verschil met analoog.
Ik heb wel dat digitale extrapakket genomen voor 9,95, 5 keuzepakketten, maar al wil ik op alle slaapkamers een tv dan mag dat,gewoon een smartcard erbij, ik meen dat dat 70 euro was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan weer 9,95 extra betaald
Nee, in de zaak waar ik de tv gekocht heb, Saturn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet via Ziggo besteld hè. Die fuckers rekenen gewoon een tientje bovenop de winkelprijs.
Tenminste, als je een CI+ module bedoelt maar dat zal toch wel.
Wij hebben hier nu 4 smartcards, maar je kunt er maar 3 bij ziggo registrerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel dat digitale extrapakket genomen voor 9,95, 5 keuzepakketten, maar al wil ik op alle slaapkamers een tv dan mag dat,gewoon een smartcard erbij, ik meen dat dat 70 euro was.
En dan heb je exact hetzelfde aanbod als wat je beneden hebt.
Maar misschien heb ik het mis, zal het zometeen eens nakijken.
Ja, je hebt gelijk, heb het opgezocht, 3 per huishouden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij hebben hier nu 4 smartcards, maar je kunt er maar 3 bij ziggo registreren
Verder hebben we dus 3 tv's met decoder en een recorder met decoder en dubbele tuner
We missen dus nog 1 card
Als jij nou eens mijn kaartnummer invult bij ziggo, zou mijn kaart het dan doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, heb het opgezocht, 3 per huishouden.
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerktquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
Weet ik niet, denk het niet, denk dat het wordt geregistreerd per huizenblok .quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij nou eens mijn kaartnummer invult bij ziggo, zou mijn kaart het dan doen?
iig per regio denk ik iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk het niet, denk dat het wordt geregistreerd per huizenblok .
Ja denk het wel.quote:
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerkt
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.
jawel, die heb ik ook, een vast/intern geheugen en een disc, ik kan kiezen zeg maar. Al zijn de foto;s op het vaste geheugen kleiner als je ze op je computer zet. Schenkster van de camera had ook al gemeld dat ze (ontvangster, even voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).
Ik heb een cameratje die we ergens gratis bij kregen, gaan gewone batt in en heeft vast geheugen. Maar....als je de batt eruit haalt of leeg zijn is het geheugen leegquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).
Meestal kun je een paar foto's met zo'n ding opslaan zonder sd-kaartje. Dat kan met mijn kleine Olympusje ook. Daar heb je trouwens niets aan, want die foto's in het geheugen van het toestel kun je niet overzetten naar de pc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, en als ze niet bestaan wordt dit model wel even voor haar ontwikkeld hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
dit zei de geefster:quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.
en een pagina later zegt ze dus gewoon doodleuk dat ze geen kabeltje heeft dat past en als haar dan wordt gevraagd of ze het kaartje niet in de computer kan stoppen dan is het antwoord dat er geen kaartje bij zit. Precies de tactiek waar jij het over hebt en dat stoort me mateloos, kan ze niet zelf op het idee komen om te zeggen 'ik moet nog ff een kabeltje/kaartje halen'.quote:Als je 'm wilt stuur ik 'm (samen met die koffiepadhouder) naar je toe. Je moet er dan zelf alleen nog een SD-kaartje bij halen.
Aaah.. zo!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef Marrije het volgende:
en een pagina later zegt ze dus gewoon doodleuk dat ze geen kabeltje heeft dat past en als haar dan wordt gevraagd of ze het kaartje niet in de computer kan stoppen dan is het antwoord dat er geen kaartje bij zit.
Dat verhaal over de kwijtgeraakte camera was ook een knap staaltje van emotionele chantage. Dat ze wel een camera nodig had en dat daar dus dan maar de kinderbijslag aan besteed moest worden.quote:
De Kraal toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik net foto's te bekijken van de school waar de tweeling van Femke naartoe gaat, zie ik op het voetbalpleintje een reclame-bord staan van De Telegraaf
ja want een goedkoop cameraatje dat je van het geld kunt kopen als je een week of wat niet rookt is natuurlijk geen optie voor mevroiw.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verhaal over de kwijtgeraakte camera was ook een knap staaltje van emotionele chantage. Dat ze wel een camera nodig had en dat daar dus dan maar de kinderbijslag aan besteed moest worden.
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.quote:
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.quote:Interessanter vind ik het dat op foto's vanuit de klas en gymzaal te zien is dat mínstens 80% van de kinderen een kleurtje heeft.
same here, inclusief mijn eigen kinderen die ook een kleurtje hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.
[..]
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.
Ah. Wat erg daar zeg. Post ik nota bene de link naar die school met foto's vol zwarte kindertjes, wordt er gewoon overheen gebrald.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.
[..]
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.
Ik heb dit kinderliedje hier wel eens eerder gepost, dat zegt alles voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
same here, inclusief mijn eigen kinderen die ook een kleurtje hebben
Ben je ook weer zwanger?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
Ga ik morgen ff luisteren, ik duik mn bed in.
Ja, nu al
Fascinerend? Ze gebruiken enorm veel geweldquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Fascinerend criminele bende daar
Moah, ik bedoel meer dat er in dit soort documentaires in Afrika altijd allerlei vage figuren op de achtergrond rondhangen waardoor er een heel unheimisch sfeertje ontstaat. Nu ook weer van die lui die zichzelf benoemd hebben als een soort leider op politiek gebied, barsten van het geld.... één en al corruptie, afpersing, intimidatie en geweld. En Louis daar als enige blanke tussen om kritische vragen te stellenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fascinerend? Ze gebruiken enorm veel geweld?
Die dronken politie-agent die even gezellig in de lucht schiet, volgens de omstanders om "te laten zien hoe het zit"quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
Brrr wat een vreselijke leefomstandigheden daar. Altijd maar dat geweld dat op de loer ligt. Best dapper hoor, van de BBC-crew, om daar zo rond te filmen. Tuurlijk hadden ze protectie maar dan nog.
WTF?? Dat meen je niet, normaal is het 5 pakken voor ¤ 8,95quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terwijl 10 pakken nu maar 7,50 waren bij de Ikea...De krenten
Maar ergens snap ik die mensen ook dat ze 't oprecht aanvaardbaar vinden en zich ernaar schikken. Iemand die de overhand heeft (ook al is 't met geweld) is alsnog beter dan totale anarchie waarbij je de buurman nog niet kan vertrouwen. Nu heb je nog hoop dat als de buurman je wat aandoet, dat MC met z'n matties komt helpen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
Brrr wat een vreselijke leefomstandigheden daar.
Types als "Cross and Die" kunnen maar beter weten dat er Gezag met vuurwapen aanwezig is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die dronken politie-agent die even gezellig in de lucht schiet, volgens de omstanders om "te laten zien hoe het zit"
Ja, blijkt het zelfs teveel moeite te zijn geweest eerst even een SD-kaartje in dat ding te stoppen voor ze er foto's mee ging makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.
Klopt. Het is wel een systeem, en een systeem is min of meer voorspelbaar en daar kun je dus mee leren omgaan of op anticiperen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik die mensen ook dat ze 't oprecht aanvaardbaar vinden en zich ernaar schikken. Iemand die de overhand heeft (ook al is 't met geweld) is alsnog beter dan totale anarchie waarbij je de buurman nog niet kan vertrouwen. Nu heb je nog hoop dat als de buurman je wat aandoet, dat MC met z'n matties komt helpen.
Nee, was al bekend toch? Die camera was nooit in gebruik genomen, was een relatiegeschenk ofzo geweest.... volgens mij zit er vrijwel nooit een geheugenkaart bij, die moet je er zelf bijkopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerkt
Als het lollig bedoeld is welquote:
Papadopoulos heeft 1 note zie ik netquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het lollig bedoeld is wel
Nou ja... dat gebedel is iig niet lollig bedoeld, de treurigheid straalt er vanaf
neh... is niet errugquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Leandra het volgende:
Oeps... nou ja, een note is an sich niet zo erg
kijk jij effe waarom ik een note hepquote:
Que whut? 'avondquote:
wat heeft die schoft gedaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Komt Papadopoulos wel eens in TRU Fann?
Iemand heel bezorgd een medisch advies gegeven over zijn/haar medicijngebruik. Lief van Papadopoulos!quote:
echt waar ???quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand heel bezorgd een medisch advies gegeven over zijn/haar medicijngebruik. Lief van Papadopoulos!
o nee doe maar nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik mag je niet vertellen wat er in zijn notes staat.
Hij is nu niet hier dus kan het nu niet vragen maar denk dat hij liever dan naar een Crewmeet gaat, die mensen kent hij al jaren enzo, en onze incrowdgrapjes snapt hij dan niet. Maar misschien gaat hij ook wel mee hoor, want het is altijd wel gezellig. Hij vond het laatst bij Gert ook leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wil sp3c eigenlijk niet mee, liesje?
Dat kan toch best op twee verschillende PC's tegelijk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Anders maak je gewoon weer een eigen account, want straks wil Papadopoulos inloggen om een nummertje te posten, kan het niet omdat jij heel fok weer afstruind.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Anders maak je gewoon weer een eigen account, want straks wil Papadopoulos inloggen om een nummertje te posten, kan het niet omdat jij heel fok weer afstruind.
Tegelijk? Ik weet het eigenlijk niet, maar ging ervan uit dat dat niet kon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan toch best op twee verschillende PC's tegelijk?
Nog een note?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
nou dit was even een serieuze noot, moet ook kunnen...
Dat dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef anufri het volgende:
Ik wil wel effe serieus speciaal Dees sterkte wensen.
Ik wil niet iedere keer als ze langs komt vragen hoe het gaat,
want dat lijkt me ook rot, maar Dees, ik denk vaak aan je
en dat moet je even weten...
en ik hoop ook dat Heks niet huilend in een hoekje is gekropen
en als dat wel zo is dan moet ze er HEEEEEEEL SNEL weer
uitkomen...
Het kan ook op twee browsers tegelijk...quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegelijk? Ik weet het eigenlijk niet, maar ging ervan uit dat dat niet kon.
Tuurlijk wel, laat de technische dingen maar aan Lavenderr over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Tegelijk? Ik weet het eigenlijk niet, maar ging ervan uit dat dat niet kon.
Dat kan je doen, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet wel dat als ik ergens anders wil fokken ik volgens mij dan moet kiezen of ik een andere locatie wil uitloggen volgens mij
Test met Mozillaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan ook op twee browsers tegelijk...
FF testen
Test met IEquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan ook op twee browsers tegelijk...
FF testen
ik zag hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze post heeft Spuitje geloof ik even gemist.
Heb nooit een Papadopoulos op TRU gezien Fannquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
![]()
ik kan me echt niks herinneren over TRU
nah... zal wel
Ik ben daar wel eens geweest met mijn zoutlampen en mijn droom...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb nooit een Papadopoulos op TRU gezien Fann
ik was oprecht boosquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je 'boze' post.
Neem even een pilletje ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef anufri het volgende:
[..]
ik was oprecht boos![]()
ik word ook steeds bozer![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens geweest met mijn zoutlampen en mijn droom...
maar niks over medicijnen toch?![]()
misschien ergens anders zou kenne
o ja, maar anufri is Papadopoulosquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?
En nee, niets over medicijnen
Het gaat over de note die ze hebben gekregen he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?
En nee, niets over medicijnen
Geloof dat ik het snap. En dat is heel knap na een niet gering aantal alcoholische versnaperingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef anufri het volgende:
[..]
o ja, maar anufri is Papadopoulos
beetje ingewikkeld
Ja ! Kan !quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef mootie het volgende:
Fann? De jaren 80 surfplank die hier in de schuur staat, zou die kunnen worden omgebouwd tot kabeltje voor de camera?
Heeft mijn camera ook hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
schele....quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
@ Bartje, nee heb een normale vormgenomen dus die kleintjes in het groot.
@rest als het lollig bedoeld is, kappen!
ow........quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh fann gaat crossQuoten, nu wordt 't ingewikkeld.
ja heb het al verwijderd, staat nu hier, dat als ik morgen nuchter ben dat ik dan kan lezen wel topic ik op Fok volbaggerd hebquote:Op zondag 28 november 2010 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ik vind het een beetje over the top maar van mij mag je.
Maar het lijkt erop of je nu bewust aan het trollen bent in dat topic, terwijl een mod gewaarschuwd heeft te kappen. en dat vinden mods nooit leuk.
Goedzo, ik kreeg er een beetje flashbacks van.quote:Op zondag 28 november 2010 03:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb het al verwijderd, staat nu hier, dat als ik morgen nuchter ben dat ik dan kan lezen wel topic ik op Fok volbaggerd heb
van wat, van Monacoquote:Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo, ik kreeg er een beetje flashbacks van.
Leuke naam! neukze.quote:Op zondag 28 november 2010 04:16 schreef Jian het volgende:
T.ttt.ttt.tttteringg wat is t koud zeg, gelukkig heb ik een kacheltje bij me, Josje heet ze![]()
trusten
zo heks is nog op laat zeg, Ik ga morgen wel lezen waarom
quote:Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb je nog iets aan geld?
Ik heb nog wel wat over...
Nou als je er toch niks mee doet, en laat het maar in die lade liggen, ja wil niet hebberig overkomen maar stuur maar op hoor geen probleem.
Heb best wensen, wil een iPad, traprenovatie,nieuwe keukenkastjess, een magnetron, geen witte hoor een zilveren, die kleurt mooi bij mijn zilverkeurige koelkast die ik er dan ook bij koop.
De oudste wil graag een laptop onder de boom, de 3eling ieder een eigen PSP3 want er wordt wat ruzie om gemaakt, 1 is gewoon te weinig.
dan die meid van 5 is zo verlieft op alles wat met K3 te maken heeft daar is alles voor welkom, en de 2ling ach die hebben aan ieder een fiets genoeg, mits er wel zijwieltjes opgemonteerd zijn want anders moet ik er steeds achteraan hollen en als het er af kan ook een leuk rubberbootje, want ik weet niet of je vinkeveen kent, maar er is overal water en een leuk bootje daar hebben ze wat in de zomer aan. ( peddels hoeft niet want heb hier nog oude in de garage liggen.)
Gaarne een pm, om hoeveel geld het precies gaat, en of ik het nog voor de kerst kan verwachten, dan kan ik ook dit jaar eens kerst met mijn 7 bloedjes van kinderen vieren, dat is echt de laatste jaren niet meer voorgekomen, ik wil zo een ouderwetse kerst met boom met ballen lichjes en slingertjes.
Vroeger was ik verplicht met de kinderen in Monaco kerst te vieren,( en dat was een ramp hoor 7 krijsende kinderen in het vliegtuig stil en netjes te houden, dat kan ik je wel vertellen) maar nu ik die smerige hond de deur uitgetrapt hebt zitten die snoepreisjes er ook niet meer in.
Nee lekker he, vader van mijn 7 bloedjes van kindjes, viert nu gezellig alleen met zijn jongere vriendin Kerst in Monaco, en ze is niet ietsje jonger, die sloerie scheelt 39 jaar met galbak, ze is 1 jaar ouder dan de oudste. Maar ja ik heb gelukkig een goede Advocaat die er voor mij wel wat uit sleept , ja dat had hij gezegt, en een advocaat is een advocaat, een man van zijn woord dus.
Maar tot die tijd , je kent dat wel burocratie en meer van dat geleuter zit ik nu even aan de grond, dus als jou aanbod nog steeds geld, neem even kontakt met me op.
Hoop dat je vlakbij Vinkeveen woont, dan kan je gewoon langs wippen om het te brengen,en koffie heb ik altijd.
Groetjes.
Hier kletsen we er gewoon 10 liter voor 10 euro op, als het de volgende bewoner niet bevalt, doen ze het maar lekker zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 08:02 schreef Dementor het volgende:
Stond ik gister toch even te vloeken, omdat wij spachtelputz muren hebben was witte latex geen optie en moesten we aan de Sigma spackverf a 115 euro.
Ik heb het raam boven open gezet en de verwarming open gedraaid om al het vocht naar buiten af te voeren, het is er gelukkig wel een stuk witter op geworden.
Dit is een koophuis en het was voor de kinderkamer, om dan iedereen te moeten aanhoren dat die strepen op de muren toch wel heel erg ' apart' zijn had ik niet zoveel zin in.quote:Op zondag 28 november 2010 08:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier kletsen we er gewoon 10 liter voor 10 euro op, als het de volgende bewoner niet bevalt, doen ze het maar lekker zelf.
Hier zijn we alleen maar een beetje aan het opkalefateren voor de verkoop, in het nieuwe huis gaan we wel weer losquote:Op zondag 28 november 2010 08:07 schreef Dementor het volgende:
Maar goed het plafond is een suckin' fucker, dus daar zal ik wellicht nog een keer overheen moeten met goedkope latex (is geen spackwerk).
Dat je dat trekt! Huldequote:Op zondag 28 november 2010 08:13 schreef Noek het volgende:
Ik zo heerlijk 2 uurtjes sporten op 3 uurtjes slaap.Vanmiddag bij mijn ouders maar even op de bank liggen, of in hun bed.
Nogquote:Op zondag 28 november 2010 08:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet hè.
Ben jij al of nog wakker?
Hier is alles op, te laat wakker om boodschappen te doen. Enquote:Op zondag 28 november 2010 08:19 schreef Dementor het volgende:
De nespresso boer is niet gekomen en de cups zijn op.
Wat!quote:Op zondag 28 november 2010 08:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier is alles op, te laat wakker om boodschappen te doen. Endenkt daar nooit aan, zelfs niet als het bier op is!
Regel voor mij even een doosje thee dan, is op, drama!quote:Op zondag 28 november 2010 08:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat!
Misschien moet ik ook maar even om cups vragen in dat topic van DJMO.
Oh nein!quote:Op zondag 28 november 2010 08:19 schreef Dementor het volgende:
De nespresso boer is niet gekomen en de cups zijn op.
De galbakquote:Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou als je er toch niks mee doet, en laat het maar in die lade liggen, ja wil niet hebberig overkomen maar stuur maar op hoor geen probleem.
Heb best wensen, wil een iPad, traprenovatie,nieuwe keukenkastjess, een magnetron, geen witte hoor een zilveren, die kleurt mooi bij mijn zilverkeurige koelkast die ik er dan ook bij koop.
De oudste wil graag een laptop onder de boom, de 3eling ieder een eigen PSP3 want er wordt wat ruzie om gemaakt, 1 is gewoon te weinig.
dan die meid van 5 is zo verlieft op alles wat met K3 te maken heeft daar is alles voor welkom, en de 2ling ach die hebben aan ieder een fiets genoeg, mits er wel zijwieltjes opgemonteerd zijn want anders moet ik er steeds achteraan hollen en als het er af kan ook een leuk rubberbootje, want ik weet niet of je vinkeveen kent, maar er is overal water en een leuk bootje daar hebben ze wat in de zomer aan. ( peddels hoeft niet want heb hier nog oude in de garage liggen.)
Gaarne een pm, om hoeveel geld het precies gaat, en of ik het nog voor de kerst kan verwachten, dan kan ik ook dit jaar eens kerst met mijn 7 bloedjes van kinderen vieren, dat is echt de laatste jaren niet meer voorgekomen, ik wil zo een ouderwetse kerst met boom met ballen lichjes en slingertjes.
Vroeger was ik verplicht met de kinderen in Monaco kerst te vieren,( en dat was een ramp hoor 7 krijsende kinderen in het vliegtuig stil en netjes te houden, dat kan ik je wel vertellen) maar nu ik die smerige hond de deur uitgetrapt hebt zitten die snoepreisjes er ook niet meer in.
Nee lekker he, vader van mijn 7 bloedjes van kindjes, viert nu gezellig alleen met zijn jongere vriendin Kerst in Monaco, en ze is niet ietsje jonger, die sloerie scheelt 39 jaar met galbak, ze is 1 jaar ouder dan de oudste. Maar ja ik heb gelukkig een goede Advocaat die er voor mij wel wat uit sleept , ja dat had hij gezegt, en een advocaat is een advocaat, een man van zijn woord dus.
Maar tot die tijd , je kent dat wel burocratie en meer van dat geleuter zit ik nu even aan de grond, dus als jou aanbod nog steeds geld, neem even kontakt met me op.
Hoop dat je vlakbij Vinkeveen woont, dan kan je gewoon langs wippen om het te brengen,en koffie heb ik altijd.
Groetjes.
quote:Op zondag 28 november 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeft![]()
Ben het met je eens.quote:Op zondag 28 november 2010 08:42 schreef anufri het volgende:
De voorraadpotten zijn niet goed !
[..]
niet normaal
![]()
nah...
In Spanje is het nu ook koud.10cquote:Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga voorlopig niet naar buiten, het ziet er veeeeel te koud uit
Hier ook blauwe lucht en een zonnetje. Maar wel -5quote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Spanje is het nu ook koud.10c
Maar wel blauwe lucht en zonnetje.
quote:Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Groetjes.
quote:Op zondag 28 november 2010 08:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een koophuis en het was voor de kinderkamer, om dan iedereen te moeten aanhoren dat die strepen op de muren toch wel heel erg ' apart' zijn had ik niet zoveel zin in.
ik bel jequote:Op zondag 28 november 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
![]()
weer geen sneeuw, bloedjewarm in de huiskamer, vollop zon,waar blijft de winter
Weet ik veel.quote:Op zondag 28 november 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zet je een auto überhaupt op de handrem weg? Zet 'm in de versnelling uit en klaar.
Mocht je 't opeens niet meer doen, vertel 't meneer wel ff. Zomaar een tip, op de zondagochtend.quote:
scheld jij dan net zo als Hannah Tokkiequote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
2 uur gesport en 2 auto's gekrabt. Nu wachten tot het lente is want dan is mijn handrem weer ontdooid. Ik heb echt op straat staan schelden.
[ afbeelding ]
Het was zijn schuld! Ik kon zien dat hij als laatst mijn auto had gebruikt want hij parkeert achteruit in, ik kan dat ook wel maar dan neem ik het halve huis mee. De auto stond met de neus naar de straatkant.quote:Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mocht je 't opeens niet meer doen, vertel 't meneer wel ff. Zomaar een tip, op de zondagochtend.
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.quote:Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
scheld jij dan net zo als Hannah Tokkie
Ja, jullie hebben 7 heuvelen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Als ik niet de handrem dr op zou zetten vind ik mn auto de volgende dag tegen een boom aan...Minstens
Je moet van die spray kopen...gaat veel sneller....en het zal best minder zijn voor het milieu, maar beter voor jouquote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.En toen moest ik nog een auto krabben om 8.58 terwijl de les om 9.00 uur begint.
ja dat is haasten he, maar Noek, volgende keer gewoon een kwartier eerder buiten staan, dan heb je tijd zat.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.En toen moest ik nog een auto krabben om 8.58 terwijl de les om 9.00 uur begint.
Als je 'm maar in de versnelling zet niet, tochquote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Als ik niet de handrem dr op zou zetten vind ik mn auto de volgende dag tegen een boom aan...Minstens
ten tijde van vorst je auto wegzetten met de handrem aangetrokken, sheila'squote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
2 uur gesport en 2 auto's gekrabt. Nu wachten tot het lente is want dan is mijn handrem weer ontdooid. Ik heb echt op straat staan schelden.
[ afbeelding ]
Ik ga het liever niet uitproberenquote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'm maar in de versnelling zet niet, toch.
Nog nooit problemen gehad....en vertel...hoe reed Josjequote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
ten tijde van vorst je auto wegzetten met de handrem aangetrokken, sheila's![]()
en nu een koffie met een paracetamolletje
Als 't zo hard blijft vriezen (ook overdag) lijkt 't me een beter plan dan de handrem te blijven gebruiken. Behalve als je je auto een week niet nodig hebtquote:
Afgelopen winter ook geen problemen gehad...ik heb namelijk gewoon een degelijke auto...die doen geen rare dingenquote:Op zondag 28 november 2010 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't zo hard blijft vriezen (ook overdag) lijkt 't me een beter plan dan de handrem te blijven gebruiken. Behalve als je je auto een week niet nodig hebt.
Sja...Mods hé?!quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
Je hebt er bijdehandjes bij zitten hoor, ik had elders iets gepost, Liesje raden me iets aan, zelf verwijderd, oke gedaan en alleen dezeer neer gezet, kijk ik net staat dit er inenen.
Net of deze mod mijn post had verwijderd, er toch wat neerzetten pppffttttt, en de tijd klopt ook al niet want mijn post was al voor 4 uur door mezelf verwijderd.![]()
Hou het hier maar bij ja ipv de eerdere post..
[ Bericht 89% gewijzigd door Ml-etje op 28-11-2010 04:08:27 ]
Serieus?quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
De A13 is afgesloten want er lopen ADOsupporters op de snelweg. Zo beleeft ieder z'n eigen zondagmorgen.
M'n fiets staat veilig binnenquote:Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
Afgelopen winter ook geen problemen gehad...ik heb namelijk gewoon een degelijke auto...die doen geen rare dingen![]()
Pas jij nou maar op dat je slot niet vastvriest
ja erg tochquote:
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingenquote:Op zondag 28 november 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad....en vertel...hoe reed Josje
Ja echtquote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]
Serieus?
Verdómme, daar moet ik dalijk langs om een kromgetrokken kutkast terug te brengen naar de Zweed. Effe wachten tot het begonnen is dan maar.. 1230.
Lopen ze van Den Haag naar Rotterdam of zo?
is het een blijvertje?quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingen![]()
ze slaapt nu lief achter m'n rug![]()
ga je straks wel lekker ontbijtje voor haar maken???quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingen![]()
ze slaapt nu lief achter m'n rug![]()
Als je 'm ook in z'n vrij zet wel ja. Maar dan gaat het wel sneller dan de volgende ochtend, dan is het al lastig om uit te stappen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Daarom is men in San Francisco bijvoorbeeld verplicht het stuur te draaien tijdens het parkeren, zodat de wielen scheef staan en niet kunnen gaan rollen.quote:
Ja maar dat leek me al te obvious...ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen aan Pietquote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je 'm ook in z'n vrij zet wel ja. Maar dan gaat het wel sneller dan de volgende ochtend, dan is het al lastig om uit te stappen.
Ja er mag maar één vak ADO supporters de Kuip in. Verscherpte maatregelen omdat er de vorige keer een lawinepijl ontplofte in een ADO vak.quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja echt. Het gaat om supporters die niet welkom zijn ofzo, protest. Maar ipv een file die zichzelf oplost heeft de ME de boel gewoon dicht gegooid. Het hoeft om half 1 dus nog niet opgelost te zijn
.
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?quote:Op zondag 28 november 2010 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dat leek me al te obvious...ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen aan Piet
Al een jaar of 6quote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?
geen idee...dat zal toch wel...in die dorpen hebben ze meestal gelijk hun rijbewijs alquote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?
Hoe zijn de stranden daar eigenlijk?quote:Op zondag 28 november 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
Hier waren we toevallig in Nigeria aan het rijden.
[ afbeelding ]
Weet ik veel, ik had de auto achteruit geparkeerd op het strand.quote:
Dat was echt heel zielig!quote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ruiz waarschijnlijk buitenband knie gescheurd, tot na de winterstop uitgeschakeld.
"Neukertje", ik vind dat zo niet respectvol naar vrouwenquote:Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Kwam Jian serieus een neukertje melden vannacht?
Ware liefde ...quote:Op zondag 28 november 2010 12:12 schreef Jian het volgende:
"Neukertje", ik vind dat zo niet respectvol naar vrouwen
Ja da's waar ook.. die foto vanuit je auto.quote:Op zondag 28 november 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had de auto achteruit geparkeerd op het strand.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Vond ze het wel respectvol aangekondigd te worden, die sloerie van je? Wat zei je: "Ik ga nog heel even FOK!ken voor ik dat met jou ga doen!" ?
En dat zou maar zo het kampioenschap kunnen gaan kosten.quote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ruiz waarschijnlijk buitenband knie gescheurd, tot na de winterstop uitgeschakeld.
Een iPad past prima onder een kussen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen Sheila, jij zou ook gewoon doortwitteren als je Twitter zou hebben.
Ik heb Twitterquote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
Jongen Sheila, jij zou ook gewoon doortwitteren als je Twitter zou hebben.
"God, heerlijk geneukt. Nog even lekker knuffelen en dan fijn slapen. Morgen weer een drukke dag."quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een iPad past prima onder een kussen.
Oh! CarO ook!quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Twitter.
Maar geen neukertje meegetrokken.
Viel toch tegen en toen in slaap.quote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
"God, heerlijk geneukt. Nog even lekker knuffelen en dan fijn slapen. Morgen weer een drukke dag."
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.quote:
Laptop op mijn slaapkamer staat eigenlijk gewoon altijd aan en ik zag dat Liesje en Heks nog op waren, dus ik denk ik meld even hoe koud het wel niet is, maar dat ik desondanks in goede handen was, anders maakt heks zich meteen weer zorgenquote:Op zondag 28 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ware liefde ...
Nachtmadeliefje ...
Geile teef die even goed uit elkaar wilde worden getrokken?
Vond ze het wel respectvol aangekondigd te worden, die sloerie van je? Wat zei je: "Ik ga nog heel even FOK!ken voor ik dat met jou ga doen!" ?
Ik vind het wel leuk om een paar mensen te followen die wél elke dag iets geinigs weten te typen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.
Maar waren het wel goede tweets? Het gaat om de kwaliteit, zei Gert!quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.
Ja, dat vond ik drie dagen leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel leuk om een paar mensen te followen die wél elke dag iets geinigs weten te typen.
Wij doen dat hier al hè.
Wie is JVT?quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik hoorde JVT bij Giel, ze probeerde Sinterklaas te dissen.
Ik vond ze best aardig. Geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
Maar waren het wel goede tweets? Het gaat om de kwaliteit, zei Gert!
Jeugd van Tegenwoordig! Geen dissend meisje dat Janine van Tilburg heet.quote:
De kwaliteit van vrienden?quote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
Hij had het wel over vrienden trouwens. Dat is misschien wel anders.
Ja, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, zei hij omdat !!maar twee!! mensen me hier als buddy hadden. Ik heb besloten om toch voor de hoeveelheid te gaan. Kwaliteit kost nog best wat tijd.quote:
Brave RLS-er, good boy.quote:Op zondag 28 november 2010 12:31 schreef Dementor het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe Kim Jong-il woont en leeft.
Ik heb helemaal geen buddy hier. Dus als je wil ...quote:Op zondag 28 november 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Ja, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, zei hij omdat !!maar twee!! mensen me hier als buddy hadden. Ik heb besloten om toch voor de hoeveelheid te gaan. Kwaliteit kost nog best wat tijd.
"Per ongeluk" een granaat af laten gaanquote:Op zondag 28 november 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
Zit even de tweets, etc over Korea te volgen, maar het gaat daar helemaal mis volgens mij, is toch een explosief toestandje hoor, met ook de betrokkenheid van China en de USA
Ze zijn alleen in staat om Seoul van de kaart af te vegen zonder dat daar iemand ook maar iets tegen zou kunnen doen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Per ongeluk" een granaat af laten gaan. Redelijk ernstig eigenlijk. Achter de schermen zie ik de valuta-oorlog toch echt als groter risico dan de korea's. Principieel is 't daar misschien wel erg, maar mondiaal stellen ze niks voor. Tenzij er een staatje met atoomwapens gaat dreigen, maar dan ziet de wereld er sowieso anders uit
.
Dat zeggen ze ja, Irak zou dat ook kunnen. Jaartje of 5 geleden.quote:Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn alleen in staat om Seoul van de kaart af te vegen zonder dat daar iemand ook maar iets tegen zou kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |