Meer dan de helft van die kinderen moet er van huilen. En dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
en nog een bonusplaatje
[ afbeelding ]
Bier drinken op de RLS meet mag niet ontbreken in je goede voornemens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
a ik zie het, eens kijken wat m'n goede voornemens zijn.
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zelfs ik had WOW niet in het plaatje in de OP gezien, dus je moet wel heel erg zijn als....
Aan de andere kant zou ik het verschil tussen een WOW en een runescape plaatje ook niet zien, dus zoveel zegt het niet![]()
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Vroeger gingen we uit van 1 op de 5, dus als het bij nerds 1 op de 7 is, dan is t minder dan gemiddeld...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.
Hoewel: op Geer of Goor vallen is wel héél zeldzaam denk ik.
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Vandaag geen alcohol. Ik moet het uitzitten helaas..quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.
Ik denk dat ze uiteindelijk samen eindigen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Die hem meteen weer dumpt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijn
Je vraag er ook gewoon om hehquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel: op Geer of Goor vallen is wel héél zeldzaam denk ik.
* Trekt muis uit pjoeterquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef anufri het volgende:
[..]
Je vraag er ook gewoon om heh![]()
Geer![]()
Uiteraard, als mega lekker ding dat inmiddels een beetje bekend is geworden kan hij natuurlijk veel beter krijgen.... zelfs vrouwenquote:
Wat!?quote:Onder de ogen van de maan erken ik jou wil
Ik word betoverd onder passie en grote fantasie zoals ik het zie
Hoe je mijn handen streelt als ik nu maar bij je kan zijn
Blijf jij dan bij mij
Een groot dichter, dat zie je toch zo....quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit een liedje van Gerard J.
[..]
Wat!?
ga maar zorgen dat ie op jullie meet komtquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat!?
Zou Brian K zijn tekstdichter zijn geweest?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat!?
Het heeft er wel veel van weg, hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Brian K zijn tekstdichter zijn geweest?
Echt welquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft er wel veel van weg, hè?
neh... je hebt gelijk, die meets zijn echts iets voor maatschappelijke discussies enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen, gieren, brullen.... moah, daar hou ik niet zo van
Alsof ik naar een meet zou gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef anufri het volgende:
[..]
neh... je hebt gelijk, die meets zijn echts iets voor maatschappelijke discussies enzo![]()
daarom kom ik ook niet![]()
Dit ís toch al een "kabelverzoekje"?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
OMG.... krijg je een camera cadeau, kun je de foto's niet overzetten naar je PC omdat het benodigde kabeltje ontbreekt...
Wat is het volgende? Een kabelverzoekje of een PC die wel geheugenkaartjes kan laden?
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
OMG.... krijg je een camera cadeau, kun je de foto's niet overzetten naar je PC omdat het benodigde kabeltje ontbreekt...
Wat is het volgende? Een kabelverzoekje of een PC die wel geheugenkaartjes kan laden?
Maar zou ze nou al gepmd hebben of de schenker van het toestel misschien ook het kabeltje nog heeft? Of is dit de wijze van communiceren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er dan nog steeds niemand die die arme meid een MacBook Pro gegeven heeft? Want ja, als je iets met foto's wil doen kun je dat maar beter op een Mac doen.
Pm, weet je hoeveel moeite dat is?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zou ze nou al gepmd hebben of de schenker van het toestel misschien ook het kabeltje nog heeft? Of is dit de wijze van communiceren?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsungquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dan moet er ook een wat betere camera komen dan die rommel van Samsung.
...geen 10 pakken pads erbij? Tja, dan heb je er ook niks aan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pm, weet je hoeveel moeite dat is?
Nergens zie ik ook iets van blijheid dat het geschonken senseoding het wel doet.
Ze kan nu koffie zetten, maar.
Terwijl 10 pakken nu maar 7,50 waren bij de Ikea...De krentenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
...geen 10 pakken pads erbij? Tja, dan heb je er ook niks aan natuurlijk
Je hebt je tv toch niet met SCART aangesloten mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsung![]()
Maar ja, ik besef dat het voor 'haar' een duurder merk moet zijn![]()
Met scart en coax-kabels (dat weet ik sinds ik digitaal ben) en alles wat je maar kunt bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |