abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89248776
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:27 schreef Noek het volgende:

[..]

Doe normaal, gek en ga je nest in. :(
Ja hey! Ik kies er niet voor hey! :(
pi_89248786
Maar ik kruip nu toch maar even tegen vriendje en de katten aan! Welterusten!
pi_89248793
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef anufri het volgende:

[..]

Heb je nog iets aan geld?

Ik heb nog wel wat over...

Nou als je er toch niks mee doet, en laat het maar in die lade liggen, ja wil niet hebberig overkomen maar stuur maar op hoor geen probleem.
Heb best wensen, wil een iPad, traprenovatie,nieuwe keukenkastjess, een magnetron, geen witte hoor een zilveren, die kleurt mooi bij mijn zilverkeurige koelkast die ik er dan ook bij koop.
De oudste wil graag een laptop onder de boom, de 3eling ieder een eigen PSP3 want er wordt wat ruzie om gemaakt, 1 is gewoon te weinig.
dan die meid van 5 is zo verlieft op alles wat met K3 te maken heeft daar is alles voor welkom, en de 2ling ach die hebben aan ieder een fiets genoeg, mits er wel zijwieltjes opgemonteerd zijn want anders moet ik er steeds achteraan hollen en als het er af kan ook een leuk rubberbootje, want ik weet niet of je vinkeveen kent, maar er is overal water en een leuk bootje daar hebben ze wat in de zomer aan. ( peddels hoeft niet want heb hier nog oude in de garage liggen.)
Gaarne een pm, om hoeveel geld het precies gaat, en of ik het nog voor de kerst kan verwachten, dan kan ik ook dit jaar eens kerst met mijn 7 bloedjes van kinderen vieren, dat is echt de laatste jaren niet meer voorgekomen, ik wil zo een ouderwetse kerst met boom met ballen lichjes en slingertjes.
Vroeger was ik verplicht met de kinderen in Monaco kerst te vieren,( en dat was een ramp hoor 7 krijsende kinderen in het vliegtuig stil en netjes te houden, dat kan ik je wel vertellen) maar nu ik die smerige hond de deur uitgetrapt hebt zitten die snoepreisjes er ook niet meer in.
Nee lekker he, vader van mijn 7 bloedjes van kindjes, viert nu gezellig alleen met zijn jongere vriendin Kerst in Monaco, en ze is niet ietsje jonger, die sloerie scheelt 39 jaar met galbak, ze is 1 jaar ouder dan de oudste. Maar ja ik heb gelukkig een goede Advocaat die er voor mij wel wat uit sleept , ja dat had hij gezegt, en een advocaat is een advocaat, een man van zijn woord dus.
Maar tot die tijd , je kent dat wel burocratie en meer van dat geleuter zit ik nu even aan de grond, dus als jou aanbod nog steeds geld, neem even kontakt met me op.
Hoop dat je vlakbij Vinkeveen woont, dan kan je gewoon langs wippen om het te brengen,en koffie heb ik altijd.

Groetjes.
De galbak :(

_O- Heks bezopen ^O^ beter....

en Jian gaan neuken , nananananananana

Jos is de Klos :7

effe koffie en weer naar mijn nest

koud in huis oO< tering :')
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_89248796
De voorraadpotten zijn niet goed ! :o

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ga ervan uit dat ML een betere smaak heeft :X :P
:D niet normaal _O-

nah...

:z
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_89248854
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 08:42 schreef anufri het volgende:
De voorraadpotten zijn niet goed ! :o

[..]

:D niet normaal _O-

nah...

:z
Ben het met je eens.
  zondag 28 november 2010 @ 09:02:10 #206
104871 remlof
Europees federalist
pi_89248859
Goeiemorrrrrgen.
Yankee go home!
pi_89248868
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 09:02 schreef remlof het volgende:
Goeiemorrrrrgen.
Rijden de treinen niet? ;)
  zondag 28 november 2010 @ 09:04:59 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_89248878
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:03 schreef Dementor het volgende:

[..]

Rijden de treinen niet? ;)
Geen idee, ik ga voorlopig niet naar buiten, het ziet er veeeeel te koud uit :{w
Yankee go home!
  zondag 28 november 2010 @ 09:08:35 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89248898
Hoi!
:O
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89248917
http://www.telegraaf.nl/v(...)eaks__.html?sn=video

Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat WL allemaal aan documenten heeft.

c_/
pi_89249005
Trouwens, hier wordt ontbeten aan de tafel,
Maar de warme hap wordt gegeten op schoot.

Zeker nog een overblijfsel uit de jaren zestig :D

Beetje late reactie FANN :o
pi_89249014
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Geen idee, ik ga voorlopig niet naar buiten, het ziet er veeeeel te koud uit :{w
In Spanje is het nu ook koud.10c
Maar wel blauwe lucht en zonnetje.
  zondag 28 november 2010 @ 09:28:23 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_89249064
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef hondjes het volgende:

[..]

In Spanje is het nu ook koud.10c
Maar wel blauwe lucht en zonnetje.
Hier ook blauwe lucht en een zonnetje. Maar wel -5 ;(
Yankee go home!
pi_89249257
Geen blauwe lucht dus ook geen zon. En -6 Ga de open haard aanmaken.
  zondag 28 november 2010 @ 10:40:16 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89249762
Koffie gezet, verwarming aan ... Nog heel even terug in bed tot het beneden behaaglijk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89249887
China heeft net een verklaring uitgegeven..Ze willen een ..6 party talk..
S.Korea heeft geweigerd.
pi_89250121
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef anufri het volgende:

[..]

Heb je nog iets aan geld?

Ik heb nog wel wat over...

Nou als je er toch niks mee doet, en laat het maar in die lade liggen, ja wil niet hebberig overkomen maar stuur maar op hoor geen probleem.
Heb best wensen, wil een iPad, traprenovatie,nieuwe keukenkastjess, een magnetron, geen witte hoor een zilveren, die kleurt mooi bij mijn zilverkeurige koelkast die ik er dan ook bij koop.
De oudste wil graag een laptop onder de boom, de 3eling ieder een eigen PSP3 want er wordt wat ruzie om gemaakt, 1 is gewoon te weinig.
dan die meid van 5 is zo verlieft op alles wat met K3 te maken heeft daar is alles voor welkom, en de 2ling ach die hebben aan ieder een fiets genoeg, mits er wel zijwieltjes opgemonteerd zijn want anders moet ik er steeds achteraan hollen en als het er af kan ook een leuk rubberbootje, want ik weet niet of je vinkeveen kent, maar er is overal water en een leuk bootje daar hebben ze wat in de zomer aan. ( peddels hoeft niet want heb hier nog oude in de garage liggen.)
Gaarne een pm, om hoeveel geld het precies gaat, en of ik het nog voor de kerst kan verwachten, dan kan ik ook dit jaar eens kerst met mijn 7 bloedjes van kinderen vieren, dat is echt de laatste jaren niet meer voorgekomen, ik wil zo een ouderwetse kerst met boom met ballen lichjes en slingertjes.
Vroeger was ik verplicht met de kinderen in Monaco kerst te vieren,( en dat was een ramp hoor 7 krijsende kinderen in het vliegtuig stil en netjes te houden, dat kan ik je wel vertellen) maar nu ik die smerige hond de deur uitgetrapt hebt zitten die snoepreisjes er ook niet meer in.
Nee lekker he, vader van mijn 7 bloedjes van kindjes, viert nu gezellig alleen met zijn jongere vriendin Kerst in Monaco, en ze is niet ietsje jonger, die sloerie scheelt 39 jaar met galbak, ze is 1 jaar ouder dan de oudste. Maar ja ik heb gelukkig een goede Advocaat die er voor mij wel wat uit sleept , ja dat had hij gezegt, en een advocaat is een advocaat, een man van zijn woord dus.
Maar tot die tijd , je kent dat wel burocratie en meer van dat geleuter zit ik nu even aan de grond, dus als jou aanbod nog steeds geld, neem even kontakt met me op.
Hoop dat je vlakbij Vinkeveen woont, dan kan je gewoon langs wippen om het te brengen,en koffie heb ik altijd.

Groetjes.
:D :D :D _O-
pi_89250140
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dit is een koophuis en het was voor de kinderkamer, om dan iedereen te moeten aanhoren dat die strepen op de muren toch wel heel erg ' apart' zijn had ik niet zoveel zin in. ;)
:o :@
Had ik ook en toen heeft mn schoonvader die muur overnieuw gedaan met structuurverf :Y :Y
pi_89250185
Gisteren weer om 10 uur naar bed gegaan...Gelukkig sliep DK wel redelijk goed...Ik niet en ik mocht vandaag nog wel een gat in de dag slapen ;(
Nog maar een bakkie pleur en dan ga ik verder met inpakken
pi_89250241
*O* Goedemorgen *O*

weer geen sneeuw, bloedjewarm in de huiskamer, vollop zon,waar blijft de winter
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89250254
mogguh c_/
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89250256
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende: