ja heb het al verwijderd, staat nu hier, dat als ik morgen nuchter ben dat ik dan kan lezen wel topic ik op Fok volbaggerd hebquote:Op zondag 28 november 2010 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ik vind het een beetje over the top maar van mij mag je.
Maar het lijkt erop of je nu bewust aan het trollen bent in dat topic, terwijl een mod gewaarschuwd heeft te kappen. en dat vinden mods nooit leuk.
Goedzo, ik kreeg er een beetje flashbacks van.quote:Op zondag 28 november 2010 03:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb het al verwijderd, staat nu hier, dat als ik morgen nuchter ben dat ik dan kan lezen wel topic ik op Fok volbaggerd heb
van wat, van Monacoquote:Op zondag 28 november 2010 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo, ik kreeg er een beetje flashbacks van.
Leuke naam! neukze.quote:Op zondag 28 november 2010 04:16 schreef Jian het volgende:
T.ttt.ttt.tttteringg wat is t koud zeg, gelukkig heb ik een kacheltje bij me, Josje heet ze![]()
trusten
zo heks is nog op laat zeg, Ik ga morgen wel lezen waarom
quote:Op zondag 28 november 2010 03:47 schreef Toverheks het volgende:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb je nog iets aan geld?
Ik heb nog wel wat over...
Nou als je er toch niks mee doet, en laat het maar in die lade liggen, ja wil niet hebberig overkomen maar stuur maar op hoor geen probleem.
Heb best wensen, wil een iPad, traprenovatie,nieuwe keukenkastjess, een magnetron, geen witte hoor een zilveren, die kleurt mooi bij mijn zilverkeurige koelkast die ik er dan ook bij koop.
De oudste wil graag een laptop onder de boom, de 3eling ieder een eigen PSP3 want er wordt wat ruzie om gemaakt, 1 is gewoon te weinig.
dan die meid van 5 is zo verlieft op alles wat met K3 te maken heeft daar is alles voor welkom, en de 2ling ach die hebben aan ieder een fiets genoeg, mits er wel zijwieltjes opgemonteerd zijn want anders moet ik er steeds achteraan hollen en als het er af kan ook een leuk rubberbootje, want ik weet niet of je vinkeveen kent, maar er is overal water en een leuk bootje daar hebben ze wat in de zomer aan. ( peddels hoeft niet want heb hier nog oude in de garage liggen.)
Gaarne een pm, om hoeveel geld het precies gaat, en of ik het nog voor de kerst kan verwachten, dan kan ik ook dit jaar eens kerst met mijn 7 bloedjes van kinderen vieren, dat is echt de laatste jaren niet meer voorgekomen, ik wil zo een ouderwetse kerst met boom met ballen lichjes en slingertjes.
Vroeger was ik verplicht met de kinderen in Monaco kerst te vieren,( en dat was een ramp hoor 7 krijsende kinderen in het vliegtuig stil en netjes te houden, dat kan ik je wel vertellen) maar nu ik die smerige hond de deur uitgetrapt hebt zitten die snoepreisjes er ook niet meer in.
Nee lekker he, vader van mijn 7 bloedjes van kindjes, viert nu gezellig alleen met zijn jongere vriendin Kerst in Monaco, en ze is niet ietsje jonger, die sloerie scheelt 39 jaar met galbak, ze is 1 jaar ouder dan de oudste. Maar ja ik heb gelukkig een goede Advocaat die er voor mij wel wat uit sleept , ja dat had hij gezegt, en een advocaat is een advocaat, een man van zijn woord dus.
Maar tot die tijd , je kent dat wel burocratie en meer van dat geleuter zit ik nu even aan de grond, dus als jou aanbod nog steeds geld, neem even kontakt met me op.
Hoop dat je vlakbij Vinkeveen woont, dan kan je gewoon langs wippen om het te brengen,en koffie heb ik altijd.
Groetjes.
Hier kletsen we er gewoon 10 liter voor 10 euro op, als het de volgende bewoner niet bevalt, doen ze het maar lekker zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 08:02 schreef Dementor het volgende:
Stond ik gister toch even te vloeken, omdat wij spachtelputz muren hebben was witte latex geen optie en moesten we aan de Sigma spackverf a 115 euro.
Ik heb het raam boven open gezet en de verwarming open gedraaid om al het vocht naar buiten af te voeren, het is er gelukkig wel een stuk witter op geworden.
Dit is een koophuis en het was voor de kinderkamer, om dan iedereen te moeten aanhoren dat die strepen op de muren toch wel heel erg ' apart' zijn had ik niet zoveel zin in.quote:Op zondag 28 november 2010 08:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier kletsen we er gewoon 10 liter voor 10 euro op, als het de volgende bewoner niet bevalt, doen ze het maar lekker zelf.
Hier zijn we alleen maar een beetje aan het opkalefateren voor de verkoop, in het nieuwe huis gaan we wel weer losquote:Op zondag 28 november 2010 08:07 schreef Dementor het volgende:
Maar goed het plafond is een suckin' fucker, dus daar zal ik wellicht nog een keer overheen moeten met goedkope latex (is geen spackwerk).
Dat je dat trekt! Huldequote:Op zondag 28 november 2010 08:13 schreef Noek het volgende:
Ik zo heerlijk 2 uurtjes sporten op 3 uurtjes slaap.Vanmiddag bij mijn ouders maar even op de bank liggen, of in hun bed.
Nogquote:Op zondag 28 november 2010 08:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet hè.
Ben jij al of nog wakker?
Hier is alles op, te laat wakker om boodschappen te doen. Enquote:Op zondag 28 november 2010 08:19 schreef Dementor het volgende:
De nespresso boer is niet gekomen en de cups zijn op.
Wat!quote:Op zondag 28 november 2010 08:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier is alles op, te laat wakker om boodschappen te doen. Endenkt daar nooit aan, zelfs niet als het bier op is!
Regel voor mij even een doosje thee dan, is op, drama!quote:Op zondag 28 november 2010 08:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat!
Misschien moet ik ook maar even om cups vragen in dat topic van DJMO.
Oh nein!quote:Op zondag 28 november 2010 08:19 schreef Dementor het volgende:
De nespresso boer is niet gekomen en de cups zijn op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |