ik zag hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze post heeft Spuitje geloof ik even gemist.
Heb nooit een Papadopoulos op TRU gezien Fannquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
![]()
ik kan me echt niks herinneren over TRU
nah... zal wel
Ik ben daar wel eens geweest met mijn zoutlampen en mijn droom...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb nooit een Papadopoulos op TRU gezien Fann
ik was oprecht boosquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je 'boze' post.
Neem even een pilletje ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef anufri het volgende:
[..]
ik was oprecht boos![]()
ik word ook steeds bozer![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens geweest met mijn zoutlampen en mijn droom...
maar niks over medicijnen toch?![]()
misschien ergens anders zou kenne
o ja, maar anufri is Papadopoulosquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?
En nee, niets over medicijnen
Het gaat over de note die ze hebben gekregen he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je mooie droom en dat van die zoutlamp weet ik ook. Maar dat was toch onder de naam Anufri?
En nee, niets over medicijnen
Geloof dat ik het snap. En dat is heel knap na een niet gering aantal alcoholische versnaperingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef anufri het volgende:
[..]
o ja, maar anufri is Papadopoulos
beetje ingewikkeld
Ja ! Kan !quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef mootie het volgende:
Fann? De jaren 80 surfplank die hier in de schuur staat, zou die kunnen worden omgebouwd tot kabeltje voor de camera?
Heeft mijn camera ook hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).
schele....quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
@ Bartje, nee heb een normale vormgenomen dus die kleintjes in het groot.
@rest als het lollig bedoeld is, kappen!
ow........quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh fann gaat crossQuoten, nu wordt 't ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |