Die dronken politie-agent die even gezellig in de lucht schiet, volgens de omstanders om "te laten zien hoe het zit"quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
Brrr wat een vreselijke leefomstandigheden daar. Altijd maar dat geweld dat op de loer ligt. Best dapper hoor, van de BBC-crew, om daar zo rond te filmen. Tuurlijk hadden ze protectie maar dan nog.
WTF?? Dat meen je niet, normaal is het 5 pakken voor ¤ 8,95quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terwijl 10 pakken nu maar 7,50 waren bij de Ikea...De krenten
Maar ergens snap ik die mensen ook dat ze 't oprecht aanvaardbaar vinden en zich ernaar schikken. Iemand die de overhand heeft (ook al is 't met geweld) is alsnog beter dan totale anarchie waarbij je de buurman nog niet kan vertrouwen. Nu heb je nog hoop dat als de buurman je wat aandoet, dat MC met z'n matties komt helpen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
Brrr wat een vreselijke leefomstandigheden daar.
Types als "Cross and Die" kunnen maar beter weten dat er Gezag met vuurwapen aanwezig is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die dronken politie-agent die even gezellig in de lucht schiet, volgens de omstanders om "te laten zien hoe het zit"
Ja, blijkt het zelfs teveel moeite te zijn geweest eerst even een SD-kaartje in dat ding te stoppen voor ze er foto's mee ging makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las het echt net en dacht: En daar gaan we weer.
Klopt. Het is wel een systeem, en een systeem is min of meer voorspelbaar en daar kun je dus mee leren omgaan of op anticiperen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik die mensen ook dat ze 't oprecht aanvaardbaar vinden en zich ernaar schikken. Iemand die de overhand heeft (ook al is 't met geweld) is alsnog beter dan totale anarchie waarbij je de buurman nog niet kan vertrouwen. Nu heb je nog hoop dat als de buurman je wat aandoet, dat MC met z'n matties komt helpen.
Nee, was al bekend toch? Die camera was nooit in gebruik genomen, was een relatiegeschenk ofzo geweest.... volgens mij zit er vrijwel nooit een geheugenkaart bij, die moet je er zelf bijkopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerkt
Als het lollig bedoeld is welquote:
Papadopoulos heeft 1 note zie ik netquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het lollig bedoeld is wel
Nou ja... dat gebedel is iig niet lollig bedoeld, de treurigheid straalt er vanaf
neh... is niet errugquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Leandra het volgende:
Oeps... nou ja, een note is an sich niet zo erg
kijk jij effe waarom ik een note hepquote:
Que whut? 'avondquote:
wat heeft die schoft gedaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Komt Papadopoulos wel eens in TRU Fann?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |