Zit er wel een kabeltje bij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit wat voor haar zijn of zou ze dan per se de 500D willen nodig hebben?
Pardon!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg zeg, mijn nieuwe tv is van Samsung![]()
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe er wel een touwtje bij.
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
moet ik dit nu sarcastisch opvatten of wat?
Nee, ik geloof met een coaxkabel, en ik heb geen kastje voor digitaal, maar een module met een smartcard, was enorm handig, even bellen met Ziggo en klaar is kees.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je tv toch niet met SCART aangesloten mag ik hopen?
Handig he? Zelfs voor mij een fluitje van een centquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik heb zo'n smartcard in de tv ja
.
kutte is alleen dat wij 3 tv's en een recorder hebben en je mag er maar 3quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Handig he? Zelfs voor mij een fluitje van een cent
Oh? Ik dacht dat je er zoveel aansluitingen op mocht maken als je wilde?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kutte is alleen dat wij 3 tv's en een recorder hebben en je mag er maar 3
Ik geloof dat je dan weer 9,95 extra betaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat je er zoveel aansluitingen op mocht maken als je wilde?
letterlijk dus, nou moe, sterkte ermeequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hadden een spetterende nacht....
Toch niet via Ziggo besteld hè. Die fuckers rekenen gewoon een tientje bovenop de winkelprijs.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geloof met een coaxkabel, en ik heb geen kastje voor digitaal, maar een module met een smartcard, was enorm handig, even bellen met Ziggo en klaar is kees.
Mooi zeg, dat grote beeld, ik vind het super! En ook scherp, dat digitale.Echt een verschil met analoog.
Ik heb wel dat digitale extrapakket genomen voor 9,95, 5 keuzepakketten, maar al wil ik op alle slaapkamers een tv dan mag dat,gewoon een smartcard erbij, ik meen dat dat 70 euro was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan weer 9,95 extra betaald
Nee, in de zaak waar ik de tv gekocht heb, Saturn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet via Ziggo besteld hè. Die fuckers rekenen gewoon een tientje bovenop de winkelprijs.
Tenminste, als je een CI+ module bedoelt maar dat zal toch wel.
Wij hebben hier nu 4 smartcards, maar je kunt er maar 3 bij ziggo registrerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel dat digitale extrapakket genomen voor 9,95, 5 keuzepakketten, maar al wil ik op alle slaapkamers een tv dan mag dat,gewoon een smartcard erbij, ik meen dat dat 70 euro was.
En dan heb je exact hetzelfde aanbod als wat je beneden hebt.
Maar misschien heb ik het mis, zal het zometeen eens nakijken.
Ja, je hebt gelijk, heb het opgezocht, 3 per huishouden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij hebben hier nu 4 smartcards, maar je kunt er maar 3 bij ziggo registreren
Verder hebben we dus 3 tv's met decoder en een recorder met decoder en dubbele tuner
We missen dus nog 1 card
Als jij nou eens mijn kaartnummer invult bij ziggo, zou mijn kaart het dan doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, heb het opgezocht, 3 per huishouden.
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerktquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
OMG.... krijg je een camera cadeau, kun je de foto's niet overzetten naar je PC omdat het benodigde kabeltje ontbreekt...
Wat is het volgende? Een kabelverzoekje of een PC die wel geheugenkaartjes kan laden?
Weet ik niet, denk het niet, denk dat het wordt geregistreerd per huizenblok .quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij nou eens mijn kaartnummer invult bij ziggo, zou mijn kaart het dan doen?
iig per regio denk ik iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk het niet, denk dat het wordt geregistreerd per huizenblok .
Ja denk het wel.quote:
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
het geheugenkaartje zat er ook niet bij, werd fijntjes opgemerkt
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.
jawel, die heb ik ook, een vast/intern geheugen en een disc, ik kan kiezen zeg maar. Al zijn de foto;s op het vaste geheugen kleiner als je ze op je computer zet. Schenkster van de camera had ook al gemeld dat ze (ontvangster, even voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).
Ik heb een cameratje die we ergens gratis bij kregen, gaan gewone batt in en heeft vast geheugen. Maar....als je de batt eruit haalt of leeg zijn is het geheugen leegquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit geval is het blijkbaar een camera met een "vast" geheugen ipv een sd-kaartje. (wist niet eens dat die bestonden).
Meestal kun je een paar foto's met zo'n ding opslaan zonder sd-kaartje. Dat kan met mijn kleine Olympusje ook. Daar heb je trouwens niets aan, want die foto's in het geheugen van het toestel kun je niet overzetten naar de pc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, en als ze niet bestaan wordt dit model wel even voor haar ontwikkeld hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
dit zei de geefster:quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort tactiek, hè? Ze zegt gewoon wat ze niet heeft en barmhartige Samaritanen vullen het zelf wel in. Omdat zij dan nergens direct om gevraagd heeft, hoeft ze ook niet al te dankbaar te zijn.
en een pagina later zegt ze dus gewoon doodleuk dat ze geen kabeltje heeft dat past en als haar dan wordt gevraagd of ze het kaartje niet in de computer kan stoppen dan is het antwoord dat er geen kaartje bij zit. Precies de tactiek waar jij het over hebt en dat stoort me mateloos, kan ze niet zelf op het idee komen om te zeggen 'ik moet nog ff een kabeltje/kaartje halen'.quote:Als je 'm wilt stuur ik 'm (samen met die koffiepadhouder) naar je toe. Je moet er dan zelf alleen nog een SD-kaartje bij halen.
Aaah.. zo!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef Marrije het volgende:
en een pagina later zegt ze dus gewoon doodleuk dat ze geen kabeltje heeft dat past en als haar dan wordt gevraagd of ze het kaartje niet in de computer kan stoppen dan is het antwoord dat er geen kaartje bij zit.
Dat verhaal over de kwijtgeraakte camera was ook een knap staaltje van emotionele chantage. Dat ze wel een camera nodig had en dat daar dus dan maar de kinderbijslag aan besteed moest worden.quote:
De Kraal toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik net foto's te bekijken van de school waar de tweeling van Femke naartoe gaat, zie ik op het voetbalpleintje een reclame-bord staan van De Telegraaf
ja want een goedkoop cameraatje dat je van het geld kunt kopen als je een week of wat niet rookt is natuurlijk geen optie voor mevroiw.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verhaal over de kwijtgeraakte camera was ook een knap staaltje van emotionele chantage. Dat ze wel een camera nodig had en dat daar dus dan maar de kinderbijslag aan besteed moest worden.
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.quote:
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.quote:Interessanter vind ik het dat op foto's vanuit de klas en gymzaal te zien is dat mínstens 80% van de kinderen een kleurtje heeft.
same here, inclusief mijn eigen kinderen die ook een kleurtje hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.
[..]
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.
Ah. Wat erg daar zeg. Post ik nota bene de link naar die school met foto's vol zwarte kindertjes, wordt er gewoon overheen gebrald.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik zag de discussie aan dovemansoren in POL.
[..]
Het beeld op de foto's doet volkomen recht aan de bevolkingssamenstelling, voor wat betreft die leeftijdscategorie, hier in de buurt.
Ik heb dit kinderliedje hier wel eens eerder gepost, dat zegt alles voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
same here, inclusief mijn eigen kinderen die ook een kleurtje hebben
Ben je ook weer zwanger?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
Ga ik morgen ff luisteren, ik duik mn bed in.
Ja, nu al
Fascinerend? Ze gebruiken enorm veel geweldquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Fascinerend criminele bende daar
Moah, ik bedoel meer dat er in dit soort documentaires in Afrika altijd allerlei vage figuren op de achtergrond rondhangen waardoor er een heel unheimisch sfeertje ontstaat. Nu ook weer van die lui die zichzelf benoemd hebben als een soort leider op politiek gebied, barsten van het geld.... één en al corruptie, afpersing, intimidatie en geweld. En Louis daar als enige blanke tussen om kritische vragen te stellenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fascinerend? Ze gebruiken enorm veel geweld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |