Weet ik veel.quote:Op zondag 28 november 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zet je een auto überhaupt op de handrem weg? Zet 'm in de versnelling uit en klaar.
Mocht je 't opeens niet meer doen, vertel 't meneer wel ff. Zomaar een tip, op de zondagochtend.quote:
scheld jij dan net zo als Hannah Tokkiequote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
2 uur gesport en 2 auto's gekrabt. Nu wachten tot het lente is want dan is mijn handrem weer ontdooid. Ik heb echt op straat staan schelden.
[ afbeelding ]
Het was zijn schuld! Ik kon zien dat hij als laatst mijn auto had gebruikt want hij parkeert achteruit in, ik kan dat ook wel maar dan neem ik het halve huis mee. De auto stond met de neus naar de straatkant.quote:Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mocht je 't opeens niet meer doen, vertel 't meneer wel ff. Zomaar een tip, op de zondagochtend.
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.quote:Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
scheld jij dan net zo als Hannah Tokkie
Ja, jullie hebben 7 heuvelen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Als ik niet de handrem dr op zou zetten vind ik mn auto de volgende dag tegen een boom aan...Minstens
Je moet van die spray kopen...gaat veel sneller....en het zal best minder zijn voor het milieu, maar beter voor jouquote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.En toen moest ik nog een auto krabben om 8.58 terwijl de les om 9.00 uur begint.
ja dat is haasten he, maar Noek, volgende keer gewoon een kwartier eerder buiten staan, dan heb je tijd zat.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het was heel koud en ik had net de auto schoon en ik moest echt weg want ik was al laat en toen kwam ik niet weg.En toen moest ik nog een auto krabben om 8.58 terwijl de les om 9.00 uur begint.
Als je 'm maar in de versnelling zet niet, tochquote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Als ik niet de handrem dr op zou zetten vind ik mn auto de volgende dag tegen een boom aan...Minstens
ten tijde van vorst je auto wegzetten met de handrem aangetrokken, sheila'squote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
2 uur gesport en 2 auto's gekrabt. Nu wachten tot het lente is want dan is mijn handrem weer ontdooid. Ik heb echt op straat staan schelden.
[ afbeelding ]
Ik ga het liever niet uitproberenquote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'm maar in de versnelling zet niet, toch.
Nog nooit problemen gehad....en vertel...hoe reed Josjequote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
ten tijde van vorst je auto wegzetten met de handrem aangetrokken, sheila's![]()
en nu een koffie met een paracetamolletje
Als 't zo hard blijft vriezen (ook overdag) lijkt 't me een beter plan dan de handrem te blijven gebruiken. Behalve als je je auto een week niet nodig hebtquote:
Afgelopen winter ook geen problemen gehad...ik heb namelijk gewoon een degelijke auto...die doen geen rare dingenquote:Op zondag 28 november 2010 11:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't zo hard blijft vriezen (ook overdag) lijkt 't me een beter plan dan de handrem te blijven gebruiken. Behalve als je je auto een week niet nodig hebt.
Sja...Mods hé?!quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
Je hebt er bijdehandjes bij zitten hoor, ik had elders iets gepost, Liesje raden me iets aan, zelf verwijderd, oke gedaan en alleen dezeer neer gezet, kijk ik net staat dit er inenen.
Net of deze mod mijn post had verwijderd, er toch wat neerzetten pppffttttt, en de tijd klopt ook al niet want mijn post was al voor 4 uur door mezelf verwijderd.![]()
Hou het hier maar bij ja ipv de eerdere post..
[ Bericht 89% gewijzigd door Ml-etje op 28-11-2010 04:08:27 ]
Serieus?quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
De A13 is afgesloten want er lopen ADOsupporters op de snelweg. Zo beleeft ieder z'n eigen zondagmorgen.
M'n fiets staat veilig binnenquote:Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
Afgelopen winter ook geen problemen gehad...ik heb namelijk gewoon een degelijke auto...die doen geen rare dingen![]()
Pas jij nou maar op dat je slot niet vastvriest
ja erg tochquote:
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingenquote:Op zondag 28 november 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad....en vertel...hoe reed Josje
Ja echtquote:Op zondag 28 november 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
Mornink
[..]
Serieus?
Verdómme, daar moet ik dalijk langs om een kromgetrokken kutkast terug te brengen naar de Zweed. Effe wachten tot het begonnen is dan maar.. 1230.
Lopen ze van Den Haag naar Rotterdam of zo?
is het een blijvertje?quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingen![]()
ze slaapt nu lief achter m'n rug![]()
ga je straks wel lekker ontbijtje voor haar maken???quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
soepeltjes, trekt lekker door in de hoogste versnellingen![]()
ze slaapt nu lief achter m'n rug![]()
Als je 'm ook in z'n vrij zet wel ja. Maar dan gaat het wel sneller dan de volgende ochtend, dan is het al lastig om uit te stappen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Daarom is men in San Francisco bijvoorbeeld verplicht het stuur te draaien tijdens het parkeren, zodat de wielen scheef staan en niet kunnen gaan rollen.quote:
Ja maar dat leek me al te obvious...ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen aan Pietquote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je 'm ook in z'n vrij zet wel ja. Maar dan gaat het wel sneller dan de volgende ochtend, dan is het al lastig om uit te stappen.
Ja er mag maar één vak ADO supporters de Kuip in. Verscherpte maatregelen omdat er de vorige keer een lawinepijl ontplofte in een ADO vak.quote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja echt. Het gaat om supporters die niet welkom zijn ofzo, protest. Maar ipv een file die zichzelf oplost heeft de ME de boel gewoon dicht gegooid. Het hoeft om half 1 dus nog niet opgelost te zijn
.
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?quote:Op zondag 28 november 2010 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dat leek me al te obvious...ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen aan Piet
Al een jaar of 6quote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?
geen idee...dat zal toch wel...in die dorpen hebben ze meestal gelijk hun rijbewijs alquote:Op zondag 28 november 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Pietje z'n rijbewijs eigenlijk al?
Hoe zijn de stranden daar eigenlijk?quote:Op zondag 28 november 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
Hier waren we toevallig in Nigeria aan het rijden.
[ afbeelding ]
Weet ik veel, ik had de auto achteruit geparkeerd op het strand.quote:
Dat was echt heel zielig!quote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ruiz waarschijnlijk buitenband knie gescheurd, tot na de winterstop uitgeschakeld.
"Neukertje", ik vind dat zo niet respectvol naar vrouwenquote:Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Kwam Jian serieus een neukertje melden vannacht?
Ware liefde ...quote:Op zondag 28 november 2010 12:12 schreef Jian het volgende:
"Neukertje", ik vind dat zo niet respectvol naar vrouwen
Ja da's waar ook.. die foto vanuit je auto.quote:Op zondag 28 november 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had de auto achteruit geparkeerd op het strand.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Vond ze het wel respectvol aangekondigd te worden, die sloerie van je? Wat zei je: "Ik ga nog heel even FOK!ken voor ik dat met jou ga doen!" ?
En dat zou maar zo het kampioenschap kunnen gaan kosten.quote:Op zondag 28 november 2010 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ruiz waarschijnlijk buitenband knie gescheurd, tot na de winterstop uitgeschakeld.
Een iPad past prima onder een kussen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen Sheila, jij zou ook gewoon doortwitteren als je Twitter zou hebben.
Ik heb Twitterquote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
Jongen Sheila, jij zou ook gewoon doortwitteren als je Twitter zou hebben.
"God, heerlijk geneukt. Nog even lekker knuffelen en dan fijn slapen. Morgen weer een drukke dag."quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een iPad past prima onder een kussen.
Oh! CarO ook!quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Twitter.
Maar geen neukertje meegetrokken.
Viel toch tegen en toen in slaap.quote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
"God, heerlijk geneukt. Nog even lekker knuffelen en dan fijn slapen. Morgen weer een drukke dag."
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.quote:
Laptop op mijn slaapkamer staat eigenlijk gewoon altijd aan en ik zag dat Liesje en Heks nog op waren, dus ik denk ik meld even hoe koud het wel niet is, maar dat ik desondanks in goede handen was, anders maakt heks zich meteen weer zorgenquote:Op zondag 28 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ware liefde ...
Nachtmadeliefje ...
Geile teef die even goed uit elkaar wilde worden getrokken?
Vond ze het wel respectvol aangekondigd te worden, die sloerie van je? Wat zei je: "Ik ga nog heel even FOK!ken voor ik dat met jou ga doen!" ?
Ik vind het wel leuk om een paar mensen te followen die wél elke dag iets geinigs weten te typen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.
Maar waren het wel goede tweets? Het gaat om de kwaliteit, zei Gert!quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik drie tweets geplaatst en toen vond ik het al niet meer leuk.
Ja, dat vond ik drie dagen leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel leuk om een paar mensen te followen die wél elke dag iets geinigs weten te typen.
Wij doen dat hier al hè.
Wie is JVT?quote:Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik hoorde JVT bij Giel, ze probeerde Sinterklaas te dissen.
Ik vond ze best aardig. Geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
Maar waren het wel goede tweets? Het gaat om de kwaliteit, zei Gert!
Jeugd van Tegenwoordig! Geen dissend meisje dat Janine van Tilburg heet.quote:
De kwaliteit van vrienden?quote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
Hij had het wel over vrienden trouwens. Dat is misschien wel anders.
Ja, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, zei hij omdat !!maar twee!! mensen me hier als buddy hadden. Ik heb besloten om toch voor de hoeveelheid te gaan. Kwaliteit kost nog best wat tijd.quote:
Brave RLS-er, good boy.quote:Op zondag 28 november 2010 12:31 schreef Dementor het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe Kim Jong-il woont en leeft.
Ik heb helemaal geen buddy hier. Dus als je wil ...quote:Op zondag 28 november 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Ja, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, zei hij omdat !!maar twee!! mensen me hier als buddy hadden. Ik heb besloten om toch voor de hoeveelheid te gaan. Kwaliteit kost nog best wat tijd.
"Per ongeluk" een granaat af laten gaanquote:Op zondag 28 november 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
Zit even de tweets, etc over Korea te volgen, maar het gaat daar helemaal mis volgens mij, is toch een explosief toestandje hoor, met ook de betrokkenheid van China en de USA
Ze zijn alleen in staat om Seoul van de kaart af te vegen zonder dat daar iemand ook maar iets tegen zou kunnen doen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Per ongeluk" een granaat af laten gaan. Redelijk ernstig eigenlijk. Achter de schermen zie ik de valuta-oorlog toch echt als groter risico dan de korea's. Principieel is 't daar misschien wel erg, maar mondiaal stellen ze niks voor. Tenzij er een staatje met atoomwapens gaat dreigen, maar dan ziet de wereld er sowieso anders uit
.
Dat zeggen ze ja, Irak zou dat ook kunnen. Jaartje of 5 geleden.quote:Op zondag 28 november 2010 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn alleen in staat om Seoul van de kaart af te vegen zonder dat daar iemand ook maar iets tegen zou kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |