Ja joh? Jij laat je gewoon wegpesten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Als het een lullig bijbaantje was zou ik zeggen van: DOEI
Ik wil wel een bijbaantje waar de sfeer goed is. Hoe TS zijn situatie omschrijft, komt het niet meer goed tussen hem en zijn collega's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja joh? Jij laat je gewoon wegpesten?
Jij blijft koppig bij een baantje waar je niet gewaardeerd wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja joh? Jij laat je gewoon wegpesten?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef DeRakker. het volgende:
Spieren kweken, mensen laten je vanzelf met rust
Heb je de OP wel gelezen? Het gaat zelfs zo ver dat zijn baas de andere collega's gaan geloven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als enkele collega's mij zouden pesten weet ik mij echt wel te verdedigen hoor. Desnoods met geweld in de wc-hokjes.
Idd ik zou ook weggaan maar niet zomaar even wat flinke herrie schoppen , anders krijgen ze alleen hun zin.. eerst even betaald zetten sowieso! kut situatie dat wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezen? Het gaat zelfs zo ver dat zijn baas de andere collega's gaan geloven.
Jij werkt echt niet lekker als de sfeer op het werk ontzettend kut is.
dit. of een commissie of iets dergelijks. als je baas je niet meer gelooft, dan moet je het hogerop zoekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[...] Is er een vertrouwenspersoon binnen het bedrijf?
Zijn collega's hebben zijn internetverbinding gesaboteerd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Het is altijd fijn als de TS even in zijn eigen topic reageert.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Het is altijd fijn als de TS even in zijn eigen topic reageert.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zijn collega's hebben zijn internetverbinding gesaboteerd.
Ik verwacht niet dat iemand die komt uithuilen op Fok zomaar even zijn gram gaat halen op zo'n manier. Laat staan dat de collega's dan niet gewoon de politie bellen, en dan nog harder gaan staan lachen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef plesner het volgende:
Gewoon die collega buiten werktijd opwachten en een flinke beuk verkopen. Baas kan je dan ook niet ontslaan aangezien het buiten werktijd is gebeurt en durf te weden dat het pesten dan ook wel ophoudt. En als er meerdere collega's pesten dan pak je gewoon de 'leider' aan, doen die andere ook niks meer.
Meld je dan gewoon ziek, overspannen ofzo en dat zo lang mogelijk rekken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef kusmijnass het volgende:
Ik werk tussen hoogopgeleide mensen en geloof me, die zijn slim genoeg om op een suptiele manier te pesten zodat het lijkt alsof het allemaal bij toeval gebeurt. Terugpesten heb ik ook geprobeerd, maar dat heeft geen zin, wordt alleen maar weer tegen me gebruikt. Dan wordt doodleuk verteld aan mijn baas dat ik niet goed smanewerk met mijn collega's of een muurtje om me heen bouw. Ook wordt er heel erg op mij gelet en krijg ik steeds (negatieve) kritiek. Ooki als ik iets goed doe, dan wordt er toch gezocht naar fouten. Zo heb ik nog heel veel voorbeelden.
Jah joh, weglopen voor je problemen dat lost lekker veel op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Meld je dan gewoon ziek, overspannen ofzo en dat zo lang mogelijk rekken.
Geweld, mensen die zeggen dat geweld niet helpt zijn mensen die nooit met geweld te maken hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef plesner het volgende:
[..]
Jah joh, weglopen voor je problemen dat lost lekker veel op.
Ts is duidelijk niet geschikt om dit met fysiek geweld op te lossen. Daarom de werkgever maar uitbuiten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef plesner het volgende:
[..]
Jah joh, weglopen voor je problemen dat lost lekker veel op.
Wel zwak op zich dat mensen van oudere leeftijd nog pesten. Dat laat zien wat voor mensen het zijn die waarschijnlijk jaloers zijn op iets wat jij wel hebt en hun niet. Anders zou er geen reden moeten zijn voor hun om jou te moeten pesten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef kusmijnass het volgende:
Het is vooral mentaal heel zwaar omdat je constant allert moet zijn en men net doet alsof je gek bent. Zo worden dingen keihard ontkend, word je niet serieus genomen als je aangeeft dat er gekke dingen gebeuren en wordt er gezegd dat de groep het anders ziet. Ze laten me geen keus daarom ga ik de strijd met ze aan. Anders ga ik kapot aan het pestgedrag.
Ik zou idd ook ziekmelden zo lang mogelijk even uitrusten , en die collega's terugpakken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef kusmijnass het volgende:
Het is vooral mentaal heel zwaar omdat je constant allert moet zijn en men net doet alsof je gek bent. Zo worden dingen keihard ontkend, word je niet serieus genomen als je aangeeft dat er gekke dingen gebeuren en wordt er gezegd dat de groep het anders ziet. Ze laten me geen keus daarom ga ik de strijd met ze aan. Anders ga ik kapot aan het pestgedrag.
Hoe weet jij hoe oud TS en zijn of haar collega's zijn dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef Trava het volgende:
[..]
Wel zwak op zich dat mensen van oudere leeftijd nog pesten. Dat laat zien wat voor mensen het zijn die waarschijnlijk jaloers zijn op iets wat jij wel hebt en hun niet. Anders zou er geen reden moeten zijn voor hun om jou te moeten pesten.
.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Meld je dan gewoon ziek, overspannen ofzo en dat zo lang mogelijk rekken.
Maar niks veranderd dus geen zin gehad...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
.
Dat heb ik ook gedaan, omdat ik al bijna tegen een burnout zat. Toen werd er wel heel even actie ondernomen door mensen aan te spreken op hun gedrag.
Omdat hij zegt dat die tussen hoogopgeleiden mensen werkt? Lijkt me dat het geen 18 jarige gasten zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe oud TS en zijn of haar collega's zijn dan?
Hoogopgeleid.. Kan ook alleen HAVO zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef Trava het volgende:
[..]
Omdat hij zegt dat die tussen hoogopgeleiden mensen werkt? Lijkt me dat het geen 18 jarige gasten zijn.
Op die vragen geeft hij liever geen antwoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef consio het volgende:
Hoe oud ben je en wat voor werk doe je dan?
Je kan tog voor je zelf opkomen, en iemand is ff goed aanpakken? (niet op het werk uiteraard)
Ik ga geen functie noemen, wil niet herkent worden. Het is in ieder geval geen bijbaantje, maar het is wel een baan waar mensen over lijken gaan om hoger op te komen.quote:
Moet je ook over lijken gaan , hoeveel ''pesterds'' zijn het dan??quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Ik ga geen functie noemen, wil niet herkent worden. Het is in ieder geval geen bijbaantje, maar het is wel een baan waar mensen over lijken gaan om hoger op te komen.
Dat weet ik dat je niet tegen een groep op kan, ik zou gewoon stoppen met het werk.. je kan ze toch wel omstebeurt pakken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef kusmijnass het volgende:
Geloof me het is veel erger dan jullie je kunnen voorstellen. Wat het moeilijk maakt om terug te vechten is dat mensen elkaar de hand boven het hoofd houden omdat ze vriendjes van elkaar zijn. Iedereen kent elkaar en ze praten niet met jou maar over jou. Mensen zien het gebeuren, maar doen niets omdat ze bang zijn om zelf ook aangepakt te worden. Tegen een groep kan je niet op.
Hoiquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef kusmijnass het volgende:
Geloof me het is veel erger dan jullie je kunnen voorstellen. Wat het moeilijk maakt om terug te vechten is dat mensen elkaar de hand boven het hoofd houden omdat ze vriendjes van elkaar zijn. Iedereen kent elkaar en ze praten niet met jou maar over jou. Mensen zien het gebeuren, maar doen niets omdat ze bang zijn om zelf ook aangepakt te worden. Tegen een groep kan je niet op.
Een klacht indienen zou ik zeker doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef kusmijnass het volgende:
Ik weet dat ik deze strijd niet kan winnen dat ik aan het kortste eind trek. Weg moet ik uiteindelijk toch wel. Het gaat er nu om hoe ik weg ga. Ik heb volgens mij niets meer te verliezen, dus dan maar een klacht tegen mijn werkgever indienen en dan ook namen en rugnummers noemen. Ik ga niemand in bescherming nemen. Daarna ga ik lekker op vakantie en zie ik wel hoe mijn werkgever reageert als ik terug kom.
Wat doet het ertoe waarom ik word gepest, heb zelf geen idee. Alsof ik het aan mezelf te danken heb.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:09 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom word je gepest dan? Ik wil geen kant kiezen, maar waar rook is is vuur vaak.
Nou ja, ze hebben je niet voor niets uitgekozen. Ik bedoel dit niet lullig, maar die pesters kunnen ruiken als ze iemand zien die niet sterk in zijn schoenen staat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:34 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe waarom ik word gepest, heb zelf geen idee. Alsof ik het aan mezelf te danken heb.
Lees op internet maar wat er onder pesten wordt verstaan, dan weet je dus ook hoe ik word gepest. Na het lezen van de sites en de voorbeelden die worden genoemd, wist ik zeker dat ik word gepest, ook wel mobbing genoemd. En nogmaals, het ligt niet aan degene die wordt gepest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef ShadyLane het volgende:
En hoe precies? Ik mag a.s. maandag weer bij de directie komen opdraven omdat op dinsdag nog niemand in onze vaksectie had bedacht in welk specifiek restaurant vrijdags het sectie-etentje zou zijn, mijn collega dus op dinsdag nog niet over de specifieke locatie was ingelicht en hij dat interpreteert als 'stelselmatig buitensluiten'. Nadat we de datum vier keer hadden verschoven zodat hij er ook bij zou kunnen zijn, that is.
Sinds deze ervaringen ben ik bij elk verhaal over 'structureel pesten' benieuwd waar dat pesten concreet uit bestaat.
Misschien is het wel volledig terecht dat je gepest wordt. Misschien ben je wel een ontzettende klootzak. Maar als jij daar niks over wilt zeggen kunnen wij er ook weinig mee...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:34 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe waarom ik word gepest, heb zelf geen idee. Alsof ik het aan mezelf te danken heb.
Nee dat ligt het nooitquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
En nogmaals, het ligt niet aan degene die wordt gepest.
Als ik jouw bericht zo lees, dan kan ik maar 1 conclusie trekken: het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef xquzive het volgende:
Ik denk dat je sowieso met een verkeerde start bent begonnen. Eerst moet je jezelf bedenken waaraan het ligt, ben je lelijk (geen uitstraling, slechte verzorging) of ben je nogal op jezelf? Zo ja, dan ben je een makkelijk doelwit en in het bedrijfsleven moet je je juist sterk gedragen.
In deze situatie valt er weinig te veranderen dus jou beste optie is om een andere baan te zoeken (voor zover dat makkelijk is). Dan gedraag je je vanaf de eerste dag anders, het belangrijkste is zelfvertrouwen, daarnaast moet je ook proberen je verbale defensie systeem te verbeteren (dus leren van je af te bijten). Maar pas op, dit betekent niet dat je andere kunt gaan pesten, dit komt namelijk vaker voor en daardoor gaan mensen je alleen maar haten.
Ja inderdaad vindt ik ook MalaCocineraquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef MalaCocinera het volgende:
TS luister niet naar de ''stoere'' die nooit gepest zullen worden. Je hebt vast wel op internet gelezen wat pesten, in het algemeen en op het werk, met je doet. Over het algemeen is het zo met pesten op het werk, dat het verergert als de mensen worden aangesproken. Mijn advies kies voor jezelf, ga geen geweld gebruikener ''boven staan'' is bullshit. Zoek een andere baan zsm, dit gaat echt ten koste van je gezondheid. Nog iets anders de pesters zijn altijd fout klaar!
Nee dat doet het niet. Het is de taak van het management van het bedrijf dat jij een veilige werkomgeving hebt. Een omgeving waar gepest kan en mag worden is onveilig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Als ik jouw bericht zo lees, dan kan ik maar 1 conclusie trekken: het ligt aan mij.
Mee eens. Maar we missen veel informatie hier. Waarom wordt TS gepest? Hoe wordt ie gepest? Is ie vaker gepest? Waarom denkt TS zelf dat ie gepest wordt? Daar wil ie allemaal geen antwoord op geven, waardoor het lastig is een goed beeld van de situatie te krijgen en een objectief oordeel te vormen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef MalaCocinera het volgende:
TS luister niet naar de ''stoere'' die nooit gepest zullen worden. Je hebt vast wel op internet gelezen wat pesten, in het algemeen en op het werk, met je doet.
Over het algemeen is het zo met pesten op het werk, dat het verergert als de mensen worden aangesproken. Mijn advies kies voor jezelf, ga geen geweld gebruikener ''boven staan'' is bullshit. Zoek een andere baan zsm, dit gaat echt ten koste van je gezondheid.
Nog iets anders de pesters zijn altijd fout klaar!
Ja, want toekomstige werkgevers staan niet huiverig tegenover medewerkers die een burn out hebben of die er een hebben gehad he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef TimeJumper het volgende:
TS je wint dit "spelletje" van hun nooit.
Ik heb ook eens in zo'n situatie gezeten, dat heeft 1 jaar geduurd, achteraf kreeg ik mijn gelijk maar was ik er zelf haast onderdoor gegaan.
Mijn advies zou zijn, verspil je moeite en energie niet aan deze waardeloze lui. Meld je ziek met een burnout, je kan max 2 jaar in de ziektewet blijven als je een vast contract heb.
En kijk vandaaruit uit naar een nieuwe baan.
Je hoeft het toch niet te vermelden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja, want toekomstige werkgevers staan niet huiverig tegenover medewerkers die een burn out hebben of die er een hebben gehad he?
Wat een trieste manier om een discussie te beeindingen. Lekker makkelijk je oordeel klaarhebben zonder iets verder na te denken. Hopelijk maakt het je leven wat makkelijker.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ooh en de mensen die details willen wetendat zijn sensatiezoekers van het ergste soort
![]()
Dat het niet aan jou ligt valt moeilijk te ontkennen, jij wordt immers gepest en niet iemand anders van je collega's. Maar het ligt ook aan je collega's en je leiding, het is maar net hoe je collega's zijn.. Maar bij elke plek komt pesten voor, alleen soms in mindere mate en soms in grotere, en het zijn altijd dezelfde die gepest worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Als ik jouw bericht zo lees, dan kan ik maar 1 conclusie trekken: het ligt aan mij.
Waarom valt het moeilijk te ontkennen dat het niet aan mij ligt. Als iemand op het werk wordt gepest omdat hij b.v. de enige homo is, ligt het dus aan hem. Hij wordt immers gepest en de andere collega's niet. Een veel gehoord excuus, het moet wel aan de gepeste medewerker liggen, die zal het wel verdienen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:22 schreef xquzive het volgende:
[..]
Dat het niet aan jou ligt valt moeilijk te ontkennen, jij wordt immers gepest en niet iemand anders van je collega's. Maar het ligt ook aan je collega's en je leiding, het is maar net hoe je collega's zijn.. Maar bij elke plek komt pesten voor, alleen soms in mindere mate en soms in grotere, en het zijn altijd dezelfde die gepest worden.
Dus je denkt er iets aan te kunnen gaan doen zonder iets aan jezelf te veranderen? Ik ben bang dat de huidige samenleving niet zo in elkaar zit, het is triest maar toch moet het wil je jezelf ten voordele doen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Waarom valt het moeilijk te ontkennen dat het niet aan mij ligt. Als iemand op het werk wordt gepest omdat hij b.v. de enige homo is, ligt het dus aan hem. Hij wordt immers gepest en de andere collega's niet. Een veel gehoord excuus, het moet wel aan de gepeste medewerker liggen, die zal het wel verdienen.
Er is altijd een reden. Zelden een legitieme.quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Waarom valt het moeilijk te ontkennen dat het niet aan mij ligt. Als iemand op het werk wordt gepest omdat hij b.v. de enige homo is, ligt het dus aan hem. Hij wordt immers gepest en de andere collega's niet. Een veel gehoord excuus, het moet wel aan de gepeste medewerker liggen, die zal het wel verdienen.
degene met de grootste bek opwachten en in elkaar rossen na het werk en vooral BUITEN werk tijd/gebied.quote:
want dat helpt niet? ik kan je melden dat het wel helpt. ik ben nooit echt gepest, nooit voor lange tijd dus, de reden simpel als ik doelwit was roste ik degene met de grootste bek zo hard als ik kon en ongeacht of ik won of verloor had ik respect en was het treiteren meteen over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Kap even met nonsens reacties zoals geweld gebruiken.
en dan heb je meteen de essentie te pakken..quote:Op zondag 28 november 2010 03:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
want dat helpt niet? ik kan je melden dat het wel helpt. ik ben nooit echt gepest, nooit voor lange tijd dus, de reden simpel als ik doelwit was roste ik degene met de grootste bek zo hard als ik kon en ongeacht of ik won of verloor had ik respect en was het treiteren meteen over.
dat was natuurlijk op school daarna heb ik zelf nooit echt pestereijen meegemaakten daar de TS het probleem op het werk heeft moet je dat net iets anders aanpakken zie mijn eerdere post.
Ooh en de mensen die details willen wetenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja, want toekomstige werkgevers staan niet huiverig tegenover medewerkers die een burn out hebben of die er een hebben gehad he?
TS niet zomaar ziekmelden en besef dat iemand als Maanvis systeembeheerder is bij een kein bedrijf, alleenstaand en gebruik maakt van sociale woningbouw. Niets mis mee, maar gezien jouw opleiding TS denk ik dat jouw ambities iets verder reiken
Ooh en de mensen die details willen wetendat zijn sensatiezoekers van het ergste soort
Gewoon maken dat je wegkomt en niet afwachten tot het punt dat je moet vertrekken. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Nou overdrijf je wel he... we hoeven 'm niet zielig te vinden, daar heeft hij helemaal niks aan.quote:Op zondag 28 november 2010 13:28 schreef Gerv het volgende:
Misschien moet je een serieus forum zoeken waar echt naar je geluisterd wordt
Hier wordt je uiteindelijk ook gepest...bah
Er zijn genoeg sites waar wel normaal geantwoord wordt anders wordt je verwijderd
Ik wens je veel sterkte en succes en ik meen het echt
Ik heb het niet over zielig gehad Sjeenquote:Op zondag 28 november 2010 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou overdrijf je wel he... we hoeven 'm niet zielig te vinden, daar heeft hij helemaal niks aan.
Spieren kweken was geen dom antwoord hoor..quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Gerv het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zielig gehad Sjeen
Maar lees al die antwoorden ,dat is toch grote onzin als ze iemand geweld aan gaan raden
Het woord zielig is niet bij me opgekomen en heb het er ook niet over gehad
En ja hier worden de meest domme antwoorden gegeven
Ah, je werkt in het bedrijfslevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Ik ga geen functie noemen, wil niet herkent worden. Het is in ieder geval geen bijbaantje, maar het is wel een baan waar mensen over lijken gaan om hoger op te komen.
quote:Op zondag 28 november 2010 03:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
want dat helpt niet? ik kan je melden dat het wel helpt. ik ben nooit echt gepest, nooit voor lange tijd dus, de reden simpel als ik doelwit was roste ik degene met de grootste bek zo hard als ik kon en ongeacht of ik won of verloor had ik respect en was het treiteren meteen over.
dat was natuurlijk op school daarna heb ik zelf nooit echt pestereijen meegemaakten daar de TS het probleem op het werk heeft moet je dat net iets anders aanpakken zie mijn eerdere post.
duhhh dat zeg ik toch ook maar daar ben ik nog nooit gepest dus ook geen ervaringen meequote:Op zondag 28 november 2010 15:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
En waar hebben we het over? Juist, het bedrijfsleven.
Ik dacht aan deze methodequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:44 schreef Maanvis het volgende:
het enige dat voor mij werkte tegen pesten is geweld, zwaar geweld.
dus ik zou zeggen: overweeg het eens.
Dan was het geen grote kerel.. want dan laat ie zich niet bij zijn kraag pakken hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze methode
[ afbeelding ]
Op school heb ik vroeger gewoon de sterkste bij zijn kraag gegrepen, hem strak in zijn bolle ogen gekeken en verteld dat ik hem de volgende keer echt compleet onder de kast in slaHeeft gewerkt
Heeft hij misschien illegale software? www.bsa.org.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef kusmijnass het volgende:
Ik weet dat ik deze strijd niet kan winnen dat ik aan het kortste eind trek. Weg moet ik uiteindelijk toch wel. Het gaat er nu om hoe ik weg ga. Ik heb volgens mij niets meer te verliezen, dus dan maar een klacht tegen mijn werkgever indienen en dan ook namen en rugnummers noemen. Ik ga niemand in bescherming nemen. Daarna ga ik lekker op vakantie en zie ik wel hoe mijn werkgever reageert als ik terug kom.
Hij was twee koppen groter dan ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan was het geen grote kerel.. want dan laat ie zich niet bij zijn kraag pakken hoor
2 koppen groter?quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij was twee koppen groter dan ikDat zegt ook niets. Dat ik op dat moment kickboksen en pencak silat deed gaf mijn zelfvertrouwen trouwens wel een boost
Waarom open jij eigenlijk een topic? Met welk doel?quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
TS mag ook wel even concreet over de brug komen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef Sjeen het volgende:
Stelletje kleuters... Zo, het zou leuk zijn als men zich hier volwassen zou gedragen.
Dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat een topic dan verbaggerd moet worden.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Stali het volgende:
[..]
TS mag ook wel even concreet over de brug komen.
Je kunt hem hier in ieder geval nergens betrappen op een vorm van dialoog.
Mensen die gepest worden en er uiteindelijk echt (pesten wordt te vaak en te lang afgedaan door de gepeste als niets bijzonders) mee zitten, hebben de neiging om zo te reageren.quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom open jij eigenlijk een topic? Met welk doel?
Er zijn hier zoveel users die je wel een nuttig advies geven en die zie jij gewoon helemaal niet.
Je negeert de goede reacties met groot gemak.
Ik hoop van harte dat je niet zo contactgestoord op je werk bent.
Nee uiteraard niet. Dat ben ik juist met je eens. Dit topic vond ik wel zo erg. Man jaren mishandeld op het werkquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat een topic dan verbaggerd moet worden.
Maar die openen dan toch geen topic om op de inhoudelijke reacties niet te reageren?quote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mensen die gepest worden en er uiteindelijk echt (pesten wordt te vaak en te lang afgedaan door de gepeste als niets bijzonders) mee zitten, hebben de neiging om zo te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |