Nou overdrijf je wel he... we hoeven 'm niet zielig te vinden, daar heeft hij helemaal niks aan.quote:Op zondag 28 november 2010 13:28 schreef Gerv het volgende:
Misschien moet je een serieus forum zoeken waar echt naar je geluisterd wordt
Hier wordt je uiteindelijk ook gepest...bah
Er zijn genoeg sites waar wel normaal geantwoord wordt anders wordt je verwijderd
Ik wens je veel sterkte en succes en ik meen het echt
Ik heb het niet over zielig gehad Sjeenquote:Op zondag 28 november 2010 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou overdrijf je wel he... we hoeven 'm niet zielig te vinden, daar heeft hij helemaal niks aan.
Spieren kweken was geen dom antwoord hoor..quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Gerv het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zielig gehad Sjeen
Maar lees al die antwoorden ,dat is toch grote onzin als ze iemand geweld aan gaan raden
Het woord zielig is niet bij me opgekomen en heb het er ook niet over gehad
En ja hier worden de meest domme antwoorden gegeven
Ah, je werkt in het bedrijfslevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Ik ga geen functie noemen, wil niet herkent worden. Het is in ieder geval geen bijbaantje, maar het is wel een baan waar mensen over lijken gaan om hoger op te komen.
quote:Op zondag 28 november 2010 03:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
want dat helpt niet? ik kan je melden dat het wel helpt. ik ben nooit echt gepest, nooit voor lange tijd dus, de reden simpel als ik doelwit was roste ik degene met de grootste bek zo hard als ik kon en ongeacht of ik won of verloor had ik respect en was het treiteren meteen over.
dat was natuurlijk op school daarna heb ik zelf nooit echt pestereijen meegemaakten daar de TS het probleem op het werk heeft moet je dat net iets anders aanpakken zie mijn eerdere post.
duhhh dat zeg ik toch ook maar daar ben ik nog nooit gepest dus ook geen ervaringen meequote:Op zondag 28 november 2010 15:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
En waar hebben we het over? Juist, het bedrijfsleven.
Ik dacht aan deze methodequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:44 schreef Maanvis het volgende:
het enige dat voor mij werkte tegen pesten is geweld, zwaar geweld.
dus ik zou zeggen: overweeg het eens.
Dan was het geen grote kerel.. want dan laat ie zich niet bij zijn kraag pakken hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze methode
[ afbeelding ]
Op school heb ik vroeger gewoon de sterkste bij zijn kraag gegrepen, hem strak in zijn bolle ogen gekeken en verteld dat ik hem de volgende keer echt compleet onder de kast in slaHeeft gewerkt
Heeft hij misschien illegale software? www.bsa.org.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef kusmijnass het volgende:
Ik weet dat ik deze strijd niet kan winnen dat ik aan het kortste eind trek. Weg moet ik uiteindelijk toch wel. Het gaat er nu om hoe ik weg ga. Ik heb volgens mij niets meer te verliezen, dus dan maar een klacht tegen mijn werkgever indienen en dan ook namen en rugnummers noemen. Ik ga niemand in bescherming nemen. Daarna ga ik lekker op vakantie en zie ik wel hoe mijn werkgever reageert als ik terug kom.
Hij was twee koppen groter dan ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan was het geen grote kerel.. want dan laat ie zich niet bij zijn kraag pakken hoor
2 koppen groter?quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij was twee koppen groter dan ikDat zegt ook niets. Dat ik op dat moment kickboksen en pencak silat deed gaf mijn zelfvertrouwen trouwens wel een boost
Waarom open jij eigenlijk een topic? Met welk doel?quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Waarom valt het moeilijk te ontkennen dat het niet aan mij ligt. Als iemand op het werk wordt gepest omdat hij b.v. de enige homo is, ligt het dus aan hem. Hij wordt immers gepest en de andere collega's niet. Een veel gehoord excuus, het moet wel aan de gepeste medewerker liggen, die zal het wel verdienen.
TS mag ook wel even concreet over de brug komen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef Sjeen het volgende:
Stelletje kleuters... Zo, het zou leuk zijn als men zich hier volwassen zou gedragen.
Dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat een topic dan verbaggerd moet worden.quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Stali het volgende:
[..]
TS mag ook wel even concreet over de brug komen.
Je kunt hem hier in ieder geval nergens betrappen op een vorm van dialoog.
Mensen die gepest worden en er uiteindelijk echt (pesten wordt te vaak en te lang afgedaan door de gepeste als niets bijzonders) mee zitten, hebben de neiging om zo te reageren.quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom open jij eigenlijk een topic? Met welk doel?
Er zijn hier zoveel users die je wel een nuttig advies geven en die zie jij gewoon helemaal niet.
Je negeert de goede reacties met groot gemak.
Ik hoop van harte dat je niet zo contactgestoord op je werk bent.
Nee uiteraard niet. Dat ben ik juist met je eens. Dit topic vond ik wel zo erg. Man jaren mishandeld op het werkquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat een topic dan verbaggerd moet worden.
Maar die openen dan toch geen topic om op de inhoudelijke reacties niet te reageren?quote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mensen die gepest worden en er uiteindelijk echt (pesten wordt te vaak en te lang afgedaan door de gepeste als niets bijzonders) mee zitten, hebben de neiging om zo te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |