quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
met als het kanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe ik!
[..]
Met of zonder slagroom?
ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kom alleen niet naar de meet
met hoeveel zullen jullie zijn?
de volgende meet is bij mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Stuart het volgende:
Toch jammer dat zo'n meet niet in een grote stad kan worden gehouden
Dan doen we het hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Stuart het volgende:
Toch jammer dat zo'n meet niet in een grote stad kan worden gehouden
ik wou eerst een chocolade letter voor iedereen kopen en versturen, maar het werden er zo veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet meer12 personen?
Oja, dat is lekker centraal. Hoorn is toch een dorpquote:
Ongeveer the middle of nowherequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk leukquote:
Ja tochhhhquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toofffffff![]()
![]()
![]()
hier verder: [KSC #2176] Waar we zin hebben.... in de meet
Oh, das nog aardig watquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het niet meer12 personen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ongeveer the middle of nowhere
Dat is vrij ver weg van de beschaafde wereld inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat is lekker centraal. Hoorn is toch een dorp
Zie ik weer nieuwe gezichten, best wel een beetje spannendquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
[..]
Ja tochhhh![]()
![]()
![]()
[..]
Oh, das nog aardig watLeuk!
Daarom ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vrij ver weg van de beschaafde wereld inderdaad
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie ik weer nieuwe gezichten, best wel een beetje spannend
[..]
Daarom ook
Ik toch al een aantalquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook best wel beetje spannend hoor!
![]()
Ik ken niemand
heb ik dus ook, ik post hier nog niet zo lang mee, dus misschien volgend jaar voor mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook best wel beetje spannend hoor!
![]()
Ik ken niemand
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Snoetties ik ga mijn bedje op zoeken![]()
Tot morgen
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
slaap lekker lieve damequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
of op de volgende meetquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik dus ook, ik post hier nog niet zo lang mee, dus misschien volgend jaar voor mij
nu echt lekker slapen hoorquote:
ik zie wel...quote:
PeZu, geef nu een lijstje van 3 redenen waarom je Porche blockedquote:
slaap zacht grote meneerquote:
Slaapze en tot morgen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen
Leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik dus ook, ik post hier nog niet zo lang mee, dus misschien volgend jaar voor mij
een lijst? alleen porsche is al reden genoeg, berpekte infantiele drolquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PeZu, geef nu een lijstje van 3 redenen waarom je Porche blocked
Ik denk alleen dat de leeftijd van TFM ook nog wat uitmaaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slaapze en tot morgen!![]()
![]()
[..]
LeukIk ook nog niet zo heel lang hoor
Is idd ook een bepalende factor jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de leeftijd van TFM ook nog wat uitmaakt
Ja okequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de leeftijd van TFM ook nog wat uitmaakt
ik merk niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij gaat er iets fout bij veronica
Klopt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij gaat er iets fout bij veronica
Zo vroegquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
Zin in morgen
Trein om 13.10 uur pakken.
Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar dat had ook geen zin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon vragen hier of in een pm dan doe ik het graag, het is niet kwaad bedoeld en ik bedoel er verder niks mee
Enfequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo vroegwaar kom je helemaal vandaan dan?
Valt in herhalingquote:
Zal ook eens nietquote:
En ik vond dat ik al vroeg weg moet om half 3quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
Zin in morgen
Trein om 13.10 uur pakken.
Waar kom jij eigk vandaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo vroegwaar kom je helemaal vandaan dan?
Ik ben rond kwart voor 5 op het station en pak dan dan bus richting Marijke en ben daar rond 10 over 5quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Zijn jullie er allemaal precies om 5 uur dan? Ik doe er 1,5 uur over maar mijn calculatie was rond half 6 aankomen![]()
Of is dat te laat
Ik slaap uit, ren naar de winkel, scoor wat kadootjes en kom zo langzaamaan die kant op. Al zal dat best via een omweggetje gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Zijn jullie er allemaal precies om 5 uur dan? Ik doe er 1,5 uur over maar mijn calculatie was rond half 6 aankomen![]()
Of is dat te laat
Ohja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben rond kwart voor 5 op het station en pak dan dan bus richting Marijke en ben daar rond 10 over 5
Lidlquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet naar ah.
Wel ff naar de lidl.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slaap uit, ren naar de winkel, scoor wat kadootjes en kom zo langzaamaan die kant op. Al zal dat best via een omweggetje gaan
ik doe het absoluut niet om je te treiteren en als je het normaal vraagt vind ik het geen enkel probleem maar met klem adviseren terwijl ik niks kwaad bedoel slaat nergens op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar dat had ook geen zin.
Luister. Voor eens en voor de allerlaatste keer: Het is niet leuk, het is niet actueel, het is niet origineel. Iedereen die daarover begint doet dat met één reden: mij treiteren. Genoeg is genoeg. En daar zijn we al heel lang voorbij. En dat is het laatste wat ik erover zegPak de boodschap op zou ik zeggen
Dus bus gaat om 16:53 weg bij het station en die heb ik dan tenzij er een taxi rijd waar ik mee kanquote:
en gelijk aan het modden geslagenquote:
Ik geloof dat ik duidelijk genoeg geweest benquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het absoluut niet om je te treiteren en als je het normaal vraagt vind ik het geen enkel probleem maar met klem adviseren terwijl ik niks kwaad bedoel slaat nergens op.
ik heb niks tegen je en zo is het dus niet bedoeld, het was gewoon een flauwe grap zoals een ieder die hier wel eens maakt over het een of ander.
treiteren doe ik niet aan, en dan had ik al helemaal niet zo'n mooie trein voor je gekocht en nog versierd ook
het was dus niet zo bedoeld
het is al lang goed fles, ik begrijp je reactie ook wel maar begrijp mij ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk genoeg geweest ben![]()
Biertje?
ik had 2 tr's gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja er lag wel wat werk te wachten
ja dat vind ik ook maar het gaat echt even niet, helaasquote:
Westen van het land, randstad ftw jeweetdquote:
Waarom wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja inderdaad jammerquote:
Blijf je ook slapen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Westen van het land, randstad ftw jeweetd![]()
Ik lig dan meestal al in bed dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[1]één/Uno,Ein Nachtbaggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Nachtbaggeren KSC-ers eigenlijk?
Tomorrow is a new dayquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
Ik stop ff met modden voor vandaag, er zijn nog wel 30 topics die dicht kunnen
Echt zaterdag 00:00:00 gewoon. Nee. Tegen zulke professionele bagger proberen we het niet eens. Or well, ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[wiseguy mode]quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
klwopt, maar ik verveelde me, dus tjah, waarom niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Nachtbagger is maar zelden leuk.
Heeeeel af en toe...
da's zó irritant...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
[wiseguy mode]
Bedoel je niet van gisteren want de dag is pas net begonnen
[/wiseguy mode]
Die tijd is voor mij wel geweest dat ik daar lol aan kon belevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
heeft er iemand naarmijn andere tr gekeken,mijn poetische topic is verpestquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar het is nu een maal een feit
Nou hier rijden er geen treinen meer rond dit tijdstip dus hier gewoon rond 24/0 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
Trevland word keihard geconfronteerd met de pijnlijke, maar ó zo op waarheid gebaseerde feiten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
op naar de pitboxquote:
sloap ze mien jong.quote:
Oh, "hier"quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou hier rijden er geen treinen meer rond dit tijdstip dus hier gewoon rond 24/0 uur
Ik hou gewoon de wisseling van de datum aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Trevland word keihard geconfronteerd met de pijnlijke, maar ó zo op waarheid gebaseerde feiten.
Ja jij hebt nachtdienst dat is vals. Sterker nog jij gebruikt ons gewoon om wakker te blijvenquote:
slaap lekkerquote:
sapje ook goed?quote:
Nachtdienst? Wanneer? XD Niet nu hoor, pas volgende week weerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij hebt nachtdienst dat is vals. Sterker nog jij gebruikt ons gewoon om wakker te blijven
slaap zachtquote:
Bwooh daar krijgen we TWEE rietjes bij hoop ik?quote:
trustequote:
ja hij is wel een beetje grootquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh daar krijgen we TWEE rietjes bij hoop ik?
Ik moet nodig weer eens naar mijn vriendinnen in Polenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens naar mijn vriendinnen in Polen
en alle vieze poolse mannen zittten inmiddels hier op de bouw en in de badkamers dus vrij spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
en alle vieze poolse mannen zittten inmiddels hier op de bouw en in de badkamers dus vrij spel
bier en vodka shotsquote:
Dat mag hoor, ik kan bouwvakkers goed gebruikenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
en alle vieze poolse mannen zittten inmiddels hier op de bouw en in de badkamers dus vrij spel
klinkt stom, maar dat vind ik nog steeds onwijs lekkerquote:
gewoon een dealtje sluiten daar, je in zuipen in een klus familie, en zeggen dat jij in polen hun zussen gaat vermaken en zij jouw huis doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik kan bouwvakkers goed gebruiken
Ik vind shandy lekkerder als sneeuwwitje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
maar dat zullen alleen wij oude bokken kennen
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeterquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
ja dat is mijn punt preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeter
7up en donkerbier is niet hetzelfde als Shandy. Shandy is nostalgie is
in de AH heb je het van de Royal Clubquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt stom, maar dat vind ik nog steeds onwijs lekker
Ik zie het alleen nooit meer in de winkel staan
Ja ik heb er als kind wat van weg getanktquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeter
7up en donkerbier is niet hetzelfde als Shandy. Shandy is nostalgie is
moet ik toch maar een keer naar AHquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in de AH heb je het van de Royal Club
sneeuwwitje ken ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
voorlopig zijn het Achterhoekers die mijn huis bouwenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een dealtje sluiten daar, je in zuipen in een klus familie, en zeggen dat jij in polen hun zussen gaat vermaken en zij jouw huis doen![]()
sure thing
aaah okquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voorlopig zijn het Achterhoekers die mijn huis bouwen![]()
Al zal het feit dat ik vloeiend Pools spreek me vroeg of laat van pas gaan komen
Half bier half 7upquote:
dat is bier met een beetje sevenup, en shandy is sevenup met een beetje bierquote:
Ik ook! Was altijd geweldig als mijn moeder dat voor me had gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik heb er als kind wat van weg getankt
ik heb 2 poolse hondenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok![]()
wieso spreek je vloeiend pools dan?
okquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is bier met een beetje sevenup, en shandy is sevenup met een beetje bier
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook! Was altijd geweldig als mijn moeder dat voor me had gekocht
Heb ik eens geleerd in mn studententijd toen ik geregeld uitwisselingen had met de universiteit van Warschau en Krakau en zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok![]()
wieso spreek je vloeiend pools dan?
dat is ook nooit in de winkel geweest, alleen in de kroeg, of zelf mengenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok
maar sneeuwwitje is niet meer te vinden in de winkels neem ik aan?
en fles traint zequote:
ok koel wel en een aparte taal te kunnen, niet iets wat je verwachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik eens geleerd in mn studententijd toen ik geregeld uitwisselingen had met de universiteit van Warschau en Krakau en zo
Nee idd, en het is niet makkelijk om het GOED te doen, ze hebben echt bizarre regeltjes soms.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en fles traint ze
[..]
ok koel wel en een aparte taal te kunnen, niet iets wat je verwacht
en fins is ook wel een taal apart toch, ondanks dat het slavisch is (of ik vergis me dat het slavisch is)quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd, en het is niet makkelijk om het GOED te doen, ze hebben echt bizarre regeltjes soms.
Maar voordeel is wel dat als je één Slavische taal GOED beheerst, dat je alle andere ook wel min of meer kan volgen. Daarmee beheers je dus ongeveer heel oost-europa en Rusland. Uitgezonderd Hongarije en Roemenië natuurlijk.
pannenkoeken dacht ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Marijke wat eten we morgen eigenlijk?
Lekker nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
my love has gone away
The bottle stands for lorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
Nee fins staat net zo ver OVERAL buiten als Hongaars. De meeste talen stammen af van het Indogermaans, daaronder heb je de groepen Keltisch (met o.a. Nederlands, Engels, Duits, Deens, Zweeds etc), Romaans (Italiaans, Frans, Spaans etc) Slavisch (Pools, Tsjechisch, Russisch etc) en Indisch (o.a. Hindi en Sanskriet).quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en fins is ook wel een taal apart toch, ondanks dat het slavisch is (of ik vergis me dat het slavisch is)
ik vernam 2 of 3 weken geleden pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Marijke wat eten we morgen eigenlijk?
ja ik weet dat ze in het fins voor elk woord een ander variant hebben om aan te duiden wat er precies bv het woord met huis bedoeld wordt in een zin, echt bizarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee fins staat net zo ver OVERAL buiten als Hongaars. De meeste talen stammen af van het Indogermaans, daaronder heb je de groepen Keltisch (met o.a. Nederlands, Engels, Duits, Deens, Zweeds etc), Romaans (Italiaans, Frans, Spaans etc) Slavisch (Pools, Tsjechisch, Russisch etc) en Indisch (o.a. Hindi en Sanskriet).
Daar helemaal buiten staan de Finoegrische talen (Fins, Hongaars en een aantal Eskimotalen) en het Chinees. Dat zijn ook echt talen die je alleen wil proberen te leren als je van plan bent om er de rest van je leven te gaan wonen, want je moet echt ALLES wat je weet van taal, vergeten
goh ja echt pb enorme humor is echt super funquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Nachtbagger is gezellig vanavond
Nachtbacker 2, waar MYV haar tekentalent showed...
Nou als je het eenmaal doorhebt valt het wel mee hoor. Waar wij voorzetsels gebruiken (en daar hebben we er ook een stuk of 40 van) gebruikt het Fins achterVOEGsels. Zodat het voor ons lijkt alsof het Fins 40 naamvallen heeft ZOMFGquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet dat ze in het fins voor elk woord een ander variant hebben om aan te duiden wat er precies bv het woord met huis bedoeld wordt in een zin, echt bizar
pezusani is fins voor een fluf sponsquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je het eenmaal doorhebt valt het wel mee hoor. Waar wij voorzetsels gebruiken (en daar hebben we er ook een stuk of 40 van) gebruikt het Fins achterVOEGsels. Zodat het voor ons lijkt alsof het Fins 40 naamvallen heeft ZOMFGMaar dat valt dus best wel mee
EN naamvallen, de vrees van iedere middelbare scholier, zijn eigenlijk maar verrekte handig in een taal
Structuur
wat in het Nederlands ver te zoeken is
kun je mijn hond in het Pools smeken of hii weer in zijn mandje wil gaan liggen, dan kunnen wij weer op de bank zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je het eenmaal doorhebt valt het wel mee hoor. Waar wij voorzetsels gebruiken (en daar hebben we er ook een stuk of 40 van) gebruikt het Fins achterVOEGsels. Zodat het voor ons lijkt alsof het Fins 40 naamvallen heeft ZOMFGMaar dat valt dus best wel mee
EN naamvallen, de vrees van iedere middelbare scholier, zijn eigenlijk maar verrekte handig in een taal
Structuur
wat in het Nederlands ver te zoeken is
Het is iig minder oversex't dan normaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
NB moet ik echt heel veel zin in hebben, maar niet te vaak
Wat toevalligquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij was van de week nog op radio 2
meestal kom ik er alleen in de nacht van zaterdag op zondagquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is iig minder oversex't dan normaal
Kun je niet gewoon buiten een stok zoeken en je wil opleggen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je mijn hond in het Pools smeken of hii weer in zijn mandje wil gaan liggen, dan kunnen wij weer op de bank zitten?
En kun je dat ook in het Grieks?
stemweek voor de top 2000, en dat is dus gewoon de hele week goede muziekquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon buiten een stok zoeken en je wil opleggen?
Dat klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stemweek voor de top 2000, en dat is dus gewoon de hele week goede muziek
ooh ja helemaal vergeten, ik zou een anti stem site opzetten om draken van nummers te weren uit de top 10, maar dit zou ik een jaar terug al doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stemweek voor de top 2000, en dat is dus gewoon de hele week goede muziek
* Stuart kent dat nummer nietquote:
* TheFamousMankent het ook nietquote:
oh, daaromquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Het gaafste nummer van de jaren 70
Zal het eens op mijn gemak beluisterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Het gaafste nummer van de jaren 70
het is echt de moeite waardquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal het eens op mijn gemak beluisteren
ken ik ook nietquote:
Goeie stemquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Begin jaren 80
De zanger is Tim Finn (oa van Crowded House)
Vetttquote:
ground control to major tomquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
En een niet zo voor de hand liggende nummer 3 ( en dan hou ik op)
Moet je van houden, van Bowiequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
die ken ik nou weer welquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je van houden, van Bowie
Vind het wel okay maar het is niet een favoriet van me
Dit is wel zijn beste nummer overigens
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
Queen is een grote favoriet van mequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En Golden years vind ik ook geweldig
En Under pressure met Queen
Ja van mij ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Queen is een grote favoriet van me
Inderdaad. Die man was een icoonquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja van mij ook
Die stem van Freddie wordt nooit meer geëvenaard
Ja, I cried when he diedquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man was een icoon
slaap zacht meneer flesquote:
ja ik ook maar goed de volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het serieus jammer dat je er niet bij kunt zijn morgen...
Ja, het is niet anders...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar goed de volgende keer dan maar
klopt soms zit het even niet mee allemaal en dan ben ik liever mezelf tot last dan anderen die mijn pest humeur niet verdienen.quote:
Voor NL ook een icoonquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
And I also cried when he died:
Deze video vind ik zoooo verschrikkelijk gaaf, aan de ene kant het breekbare, en aan de andere kant de onsterfelijkheid die hij uitstraalde als hij optrad
slaap lekker man, en sterkte enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt soms zit het even niet mee allemaal en dan ben ik liever mezelf tot last dan anderen die mijn pest humeur niet verdienen.
hier digitaal kan ik de schijn nog goed ophouden maar irl is dat anders
maar ik moet nu ook gaan slapen, mijn lichaam protesteert
fijne avond/nacht nog en alvast welttrusten
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 225 LovelyLady
02. 196 Trevland
03. 183 Marijkezwolle
04. 180 PeZu
05. 177 Stuart
06. 167 Dr_Flash
07. 154 Ladylike
08. 139 goldfinger1963
09. 107 suikertaartje
10. 102 Pien85
11. 101 pgrferrari
12. 088 Rockiejj
13. 084 Symphonic
14. 068 Fha
15. 066 Panda72
16. 064 Giertje
17. 064 DaMart
18. 052 D.Rose
19. 048 wel.o.k
20. 048 MPG
Reeks-statistieken!
quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.34 posts per minuut - [KSC #2174] Tijd om te schakelen
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.84 posts per minuut - [KSC #2165] THEE! met blauwe vingertjes
quote:Top 100 van vrijdag 26 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 348 PeZu
10. 298 Symphonic
16. 238 LovelyLady
25. 202 Trevland
26. 201 goldfinger1963
31. 193 Dr_Flash
36. 185 Marijkezwolle
39. 175 Kuukske
46. 155 Ladylike
48. 151 pgrferrari
64. 107 suikertaartje
67. 105 Pien85
Marijke wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenBoh, wat moet ik nog veel doen, werd er om 6 uur al wakker van
Stom hoofd
Hoe is het hier?
Nee, niet stressen, alleen m'n hoofd is drukquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke wat moet je allemaal nog doen?
Ga nou nie lopen stressen lieverd
PGRquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:10 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke
Zo opstaan, douchen, spullen verzamelen, inpakken, bier halen en wegwezen.
Ja, en daarna nog eventjes geslapen welquote:
Ja, ook nog wel ff geslapen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PGR
Succes
[..]
Ja, en daarna nog eventjes geslapen welEn jij dan? Straks zitten we allemaal om 11 uur te knikkebollen vanavond
![]()
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ook nog wel ff geslapen.
Werdt daarna weer wakker door de verwarming op mijn kamer die ik aan had laten staan_!
Liebchen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenBoh, wat moet ik nog veel doen, werd er om 6 uur al wakker van
Stom hoofd
Hoe is het hier?
Hier ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ik
En het sneeuwt hier zachtjesIk deed m'n gordijn open, alles wittig
Hier geen sneeuw gelukkig. Daar toch ook niet teveel hequote:Op zaterdag 27 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ik
En het sneeuwt hier zachtjesIk deed m'n gordijn open, alles wittig
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet stressen, alleen m'n hoofd is drukEn ik moet boven alles stofzuigen, stoffen en evt dweilen (dat kan ik nog laten schieten
), de badkamer moet helemaal en beneden moet alles gestoft, gezogen en gedweild en ik heb nog een mega afwas staan... Maar volgens mij moet dit allemaal wel in een uur of 3/4 lukken
En dan wilde ik ook nog m'n haar verven
Maar misschien doe ik dat dan toch maar niet
Liebchenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles wat niet af komt jammer dan
desnoods wil ik je straks wel even helpen als er nog iets gedaan moet worden, een dweil door een kamer is ook zo gebeurd....
Nee, echt een heeeeeeeel klein beetje. En ik gok dat er ook al gestrooid was, want dat was van de week ook zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gelukkig. Daar toch ook niet teveel he...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles wat niet af komt jammer dan
desnoods wil ik je straks wel even helpen als er nog iets gedaan moet worden, een dweil door een kamer is ook zo gebeurd....
Hier dus ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hier sneeuwt het heeeeeeeeeeeeeel lichtjes
Whehe. Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Komt het ook wel, heb alleen geen zin![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens beginnen, anders ben ik niet optijd![]()
we zijn gewoon hyperquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:20 schreef PeZu het volgende:
wat een gestress hier, zijn jullie niet goed of zo
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:19 schreef PeZu het volgende:
maar even kort getraind toch iets meet spierpijn dan ik dacht![]()
waarom ga je je huis zo schoonmaken? het wordt straks viezer dan ervoor
gewoon vluchtig, het is donker als iedereen komt dat ziet niemand wat, kun je beter er na 1x goed poetsen dan 2x waarvan 1x voor nop![]()
als de wc maar fris ruikt
You gotta love usquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doen_!
planning? welke planning, moet nog een hoop doen, heb mijn spullen nog geen eens gepaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:22 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtjequote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ook wel zoMaar de badkamer moet echt
Die is een beetje stoffig
![]()
Maar ga wel beginnen en zie wel hoe ver ik kom
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
planning? welke planning, moet nog een hoop doen, heb mijn spullen nog geen eens gepakt
(en dat is heel wat gezien ik altijd een week van te voren al begin met pakken)ja precies dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Marijke: als het zo stoffig is gewoon de douche aanzetten en alles afspoelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtje
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtje
Tot later!quote:
ja dat dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke: als het zo stoffig is gewoon de douche aanzetten en alles afspoelen
een half uur afwas? zwaar overdreven of je moet een aanrecht van 2 meter vol hebben staanquote:
Ja meneer PeZuquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dus
[..]
een half uur afwas? zwaar overdreven of je moet een aanrecht van 2 meter vol hebben staan![]()
als je nu nog 3x roept dat het veel werk is wordt het inderdaad ook meer en meer
gewoon roepen, het is zo gepiept!
schonnmaken en opruimen gaat beter en sneller als je je zelf goed motiveert
Eerst ontbijtenquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, zet lekker muziekje aan en gaanje kan het *hup*
en inderdaad muziekje aan, bakje koffie en poesten als een malle, zo gepieptquote:
heb je er wel een beetje zin in ??quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst ontbijten![]()
Dan muziekje aan ja
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2010 09:33:50 ]
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er wel een beetje zin in ??
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er wel een beetje zin in ??Oh vanwege de spoiler: nee, m'n huis vol met mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is toch niets aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
succes marijke zet em opquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt binnen, aan de slag!Tot later
die topic?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:14 schreef PeZu het volgende:
marijke heeft zo hard gepoetst dat niemand die topic meer vind
ooh noes, wat erg een typ fout, hoe durf ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die topic?
je spelling is ook weggepoetst
chillquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes, wat erg een typ fout, hoe durf ik
ben ik niet dus pechquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ja godverdomme! (sorry Trev)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen is net naar de spoedeisende hulp gebracht..de heule badkamer onder het bloed
Morge STquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen is net naar de spoedeisende hulp gebracht..de heule badkamer onder het bloed
ooh minderquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloedneus n.a.v. de operatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde hier, maar ik wil juist dat het blijft liggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
Het sneeuwt behoorlijk nu... gelukkig blijft het niet liggen.
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamerquote:
nee, maar hij is in staat zichzelf op heel veel verschillende manieren gevaarlijk te verwonden hoor, hij heeft een uitzonderlijk talent zelfsquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:27 schreef PeZu het volgende:
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamer
je bent gehuwd met guust flaterquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar hij is in staat zichzelf op heel veel verschillende manieren gevaarlijk te verwonden hoor, hij heeft een uitzonderlijk talent zelfs
ja dat is wel sucky balls beebquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
hoe dan ook, ik weet dus niet of ik wel kan komen straks.
Hij had ook uitgeschoten kunnen zijn bij het scherenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamer
Ik niet. Sneeuw op de weg nodigt niet echt uit om in de auto te stappen namelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar ik wil juist dat het blijft liggen
Je gezin gaat voor, al zullen we je natuurlijk wel heel erg missenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
jij scheert je met een kapmes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had ook uitgeschoten kunnen zijn bij het scheren.
[..]
Ik niet. Sneeuw op de weg nodigt niet echt uit om in de auto te stappen namelijk.
[..]
Je gezin gaat voor, al zullen we je natuurlijk wel heel erg missen.
We zien wel, dit is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
haha ja, eentje die op scoutingkamp met een bijl in zijn been hakt en dan nog zijn ouders een kaartje stuurt met: het is hier leuk, ik heb alleen een glupje in mijn been.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |