Marijke wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenBoh, wat moet ik nog veel doen, werd er om 6 uur al wakker van
Stom hoofd
Hoe is het hier?
Nee, niet stressen, alleen m'n hoofd is drukquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke wat moet je allemaal nog doen?
Ga nou nie lopen stressen lieverd
PGRquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:10 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke
Zo opstaan, douchen, spullen verzamelen, inpakken, bier halen en wegwezen.
Ja, en daarna nog eventjes geslapen welquote:
Ja, ook nog wel ff geslapen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PGR
Succes
[..]
Ja, en daarna nog eventjes geslapen welEn jij dan? Straks zitten we allemaal om 11 uur te knikkebollen vanavond
![]()
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ook nog wel ff geslapen.
Werdt daarna weer wakker door de verwarming op mijn kamer die ik aan had laten staan_!
Liebchen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenBoh, wat moet ik nog veel doen, werd er om 6 uur al wakker van
Stom hoofd
Hoe is het hier?
Hier ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ik
En het sneeuwt hier zachtjesIk deed m'n gordijn open, alles wittig
Hier geen sneeuw gelukkig. Daar toch ook niet teveel hequote:Op zaterdag 27 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, niets vervelender dan een warme slaapkamer vind ik
En het sneeuwt hier zachtjesIk deed m'n gordijn open, alles wittig
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet stressen, alleen m'n hoofd is drukEn ik moet boven alles stofzuigen, stoffen en evt dweilen (dat kan ik nog laten schieten
), de badkamer moet helemaal en beneden moet alles gestoft, gezogen en gedweild en ik heb nog een mega afwas staan... Maar volgens mij moet dit allemaal wel in een uur of 3/4 lukken
En dan wilde ik ook nog m'n haar verven
Maar misschien doe ik dat dan toch maar niet
Liebchenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles wat niet af komt jammer dan
desnoods wil ik je straks wel even helpen als er nog iets gedaan moet worden, een dweil door een kamer is ook zo gebeurd....
Nee, echt een heeeeeeeel klein beetje. En ik gok dat er ook al gestrooid was, want dat was van de week ook zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw gelukkig. Daar toch ook niet teveel he...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alles wat niet af komt jammer dan
desnoods wil ik je straks wel even helpen als er nog iets gedaan moet worden, een dweil door een kamer is ook zo gebeurd....
Hier dus ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hier sneeuwt het heeeeeeeeeeeeeel lichtjes
Whehe. Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Komt het ook wel, heb alleen geen zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |