Ja inderdaad jammerquote:
Blijf je ook slapen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Westen van het land, randstad ftw jeweetd![]()
Ik lig dan meestal al in bed dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[1]één/Uno,Ein Nachtbaggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Nachtbaggeren KSC-ers eigenlijk?
Tomorrow is a new dayquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
Ik stop ff met modden voor vandaag, er zijn nog wel 30 topics die dicht kunnen
Echt zaterdag 00:00:00 gewoon. Nee. Tegen zulke professionele bagger proberen we het niet eens. Or well, ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[wiseguy mode]quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
klwopt, maar ik verveelde me, dus tjah, waarom niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Nachtbagger is maar zelden leuk.
Heeeeel af en toe...
da's zó irritant...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
[wiseguy mode]
Bedoel je niet van gisteren want de dag is pas net begonnen
[/wiseguy mode]
Die tijd is voor mij wel geweest dat ik daar lol aan kon belevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
heeft er iemand naarmijn andere tr gekeken,mijn poetische topic is verpestquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar het is nu een maal een feit
Nou hier rijden er geen treinen meer rond dit tijdstip dus hier gewoon rond 24/0 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
Trevland word keihard geconfronteerd met de pijnlijke, maar ó zo op waarheid gebaseerde feiten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
op naar de pitboxquote:
sloap ze mien jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |