Valt in herhalingquote:
Zal ook eens nietquote:
En ik vond dat ik al vroeg weg moet om half 3quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
Zin in morgen
Trein om 13.10 uur pakken.
Waar kom jij eigk vandaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo vroegwaar kom je helemaal vandaan dan?
Ik ben rond kwart voor 5 op het station en pak dan dan bus richting Marijke en ben daar rond 10 over 5quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Zijn jullie er allemaal precies om 5 uur dan? Ik doe er 1,5 uur over maar mijn calculatie was rond half 6 aankomen![]()
Of is dat te laat
Ik slaap uit, ren naar de winkel, scoor wat kadootjes en kom zo langzaamaan die kant op. Al zal dat best via een omweggetje gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Zijn jullie er allemaal precies om 5 uur dan? Ik doe er 1,5 uur over maar mijn calculatie was rond half 6 aankomen![]()
Of is dat te laat
Ohja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben rond kwart voor 5 op het station en pak dan dan bus richting Marijke en ben daar rond 10 over 5
Lidlquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet naar ah.
Wel ff naar de lidl.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slaap uit, ren naar de winkel, scoor wat kadootjes en kom zo langzaamaan die kant op. Al zal dat best via een omweggetje gaan
ik doe het absoluut niet om je te treiteren en als je het normaal vraagt vind ik het geen enkel probleem maar met klem adviseren terwijl ik niks kwaad bedoel slaat nergens op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar dat had ook geen zin.
Luister. Voor eens en voor de allerlaatste keer: Het is niet leuk, het is niet actueel, het is niet origineel. Iedereen die daarover begint doet dat met één reden: mij treiteren. Genoeg is genoeg. En daar zijn we al heel lang voorbij. En dat is het laatste wat ik erover zegPak de boodschap op zou ik zeggen
Dus bus gaat om 16:53 weg bij het station en die heb ik dan tenzij er een taxi rijd waar ik mee kanquote:
en gelijk aan het modden geslagenquote:
Ik geloof dat ik duidelijk genoeg geweest benquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het absoluut niet om je te treiteren en als je het normaal vraagt vind ik het geen enkel probleem maar met klem adviseren terwijl ik niks kwaad bedoel slaat nergens op.
ik heb niks tegen je en zo is het dus niet bedoeld, het was gewoon een flauwe grap zoals een ieder die hier wel eens maakt over het een of ander.
treiteren doe ik niet aan, en dan had ik al helemaal niet zo'n mooie trein voor je gekocht en nog versierd ook
het was dus niet zo bedoeld
het is al lang goed fles, ik begrijp je reactie ook wel maar begrijp mij ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk genoeg geweest ben![]()
Biertje?
ik had 2 tr's gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja er lag wel wat werk te wachten
ja dat vind ik ook maar het gaat echt even niet, helaasquote:
Westen van het land, randstad ftw jeweetdquote:
Waarom wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja inderdaad jammerquote:
Blijf je ook slapen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Westen van het land, randstad ftw jeweetd![]()
Ik lig dan meestal al in bed dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[1]één/Uno,Ein Nachtbaggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Nachtbaggeren KSC-ers eigenlijk?
Tomorrow is a new dayquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
Ik stop ff met modden voor vandaag, er zijn nog wel 30 topics die dicht kunnen
Echt zaterdag 00:00:00 gewoon. Nee. Tegen zulke professionele bagger proberen we het niet eens. Or well, ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[wiseguy mode]quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
klwopt, maar ik verveelde me, dus tjah, waarom niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Nachtbagger is maar zelden leuk.
Heeeeel af en toe...
da's zó irritant...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
[wiseguy mode]
Bedoel je niet van gisteren want de dag is pas net begonnen
[/wiseguy mode]
Die tijd is voor mij wel geweest dat ik daar lol aan kon belevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
heeft er iemand naarmijn andere tr gekeken,mijn poetische topic is verpestquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad jammer
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar het is nu een maal een feit
Nou hier rijden er geen treinen meer rond dit tijdstip dus hier gewoon rond 24/0 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
Trevland word keihard geconfronteerd met de pijnlijke, maar ó zo op waarheid gebaseerde feiten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de dag" loopt door tot 04:00 de volgende ochtend. Dat is bij het spoor zo en dat is ook bij mijn foto's zo. En verder zijn er niet zo veel zaken boeiend. Aan deze kant van de dampkring tenminste.
op naar de pitboxquote:
sloap ze mien jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |