gewoon een dealtje sluiten daar, je in zuipen in een klus familie, en zeggen dat jij in polen hun zussen gaat vermaken en zij jouw huis doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik kan bouwvakkers goed gebruiken
Ik vind shandy lekkerder als sneeuwwitje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
maar dat zullen alleen wij oude bokken kennen
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeterquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
ja dat is mijn punt preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeter
7up en donkerbier is niet hetzelfde als Shandy. Shandy is nostalgie is
in de AH heb je het van de Royal Clubquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt stom, maar dat vind ik nog steeds onwijs lekker
Ik zie het alleen nooit meer in de winkel staan
Ja ik heb er als kind wat van weg getanktquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet zo. Shandy is veeeeeeeeel zoeter
7up en donkerbier is niet hetzelfde als Shandy. Shandy is nostalgie is
moet ik toch maar een keer naar AHquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in de AH heb je het van de Royal Club
sneeuwwitje ken ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
sneeuwwitje > shandy
voorlopig zijn het Achterhoekers die mijn huis bouwenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een dealtje sluiten daar, je in zuipen in een klus familie, en zeggen dat jij in polen hun zussen gaat vermaken en zij jouw huis doen![]()
sure thing
aaah okquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voorlopig zijn het Achterhoekers die mijn huis bouwen![]()
Al zal het feit dat ik vloeiend Pools spreek me vroeg of laat van pas gaan komen
Half bier half 7upquote:
dat is bier met een beetje sevenup, en shandy is sevenup met een beetje bierquote:
Ik ook! Was altijd geweldig als mijn moeder dat voor me had gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik heb er als kind wat van weg getankt
ik heb 2 poolse hondenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok![]()
wieso spreek je vloeiend pools dan?
okquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is bier met een beetje sevenup, en shandy is sevenup met een beetje bier
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook! Was altijd geweldig als mijn moeder dat voor me had gekocht
Heb ik eens geleerd in mn studententijd toen ik geregeld uitwisselingen had met de universiteit van Warschau en Krakau en zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok![]()
wieso spreek je vloeiend pools dan?
dat is ook nooit in de winkel geweest, alleen in de kroeg, of zelf mengenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok
maar sneeuwwitje is niet meer te vinden in de winkels neem ik aan?
en fles traint zequote:
ok koel wel en een aparte taal te kunnen, niet iets wat je verwachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik eens geleerd in mn studententijd toen ik geregeld uitwisselingen had met de universiteit van Warschau en Krakau en zo
Nee idd, en het is niet makkelijk om het GOED te doen, ze hebben echt bizarre regeltjes soms.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en fles traint ze
[..]
ok koel wel en een aparte taal te kunnen, niet iets wat je verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |