die topic?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:14 schreef PeZu het volgende:
marijke heeft zo hard gepoetst dat niemand die topic meer vind
ooh noes, wat erg een typ fout, hoe durf ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die topic?
je spelling is ook weggepoetst
chillquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes, wat erg een typ fout, hoe durf ik
ben ik niet dus pechquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ja godverdomme! (sorry Trev)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen is net naar de spoedeisende hulp gebracht..de heule badkamer onder het bloed
Morge STquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen is net naar de spoedeisende hulp gebracht..de heule badkamer onder het bloed
ooh minderquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloedneus n.a.v. de operatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde hier, maar ik wil juist dat het blijft liggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
Het sneeuwt behoorlijk nu... gelukkig blijft het niet liggen.
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamerquote:
nee, maar hij is in staat zichzelf op heel veel verschillende manieren gevaarlijk te verwonden hoor, hij heeft een uitzonderlijk talent zelfsquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:27 schreef PeZu het volgende:
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamer
je bent gehuwd met guust flaterquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar hij is in staat zichzelf op heel veel verschillende manieren gevaarlijk te verwonden hoor, hij heeft een uitzonderlijk talent zelfs
ja dat is wel sucky balls beebquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
hoe dan ook, ik weet dus niet of ik wel kan komen straks.
Hij had ook uitgeschoten kunnen zijn bij het scherenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij zal niet een potje hebben staan boksen met mike tyson in de badkamer
Ik niet. Sneeuw op de weg nodigt niet echt uit om in de auto te stappen namelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar ik wil juist dat het blijft liggen
Je gezin gaat voor, al zullen we je natuurlijk wel heel erg missenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
jij scheert je met een kapmes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had ook uitgeschoten kunnen zijn bij het scheren.
[..]
Ik niet. Sneeuw op de weg nodigt niet echt uit om in de auto te stappen namelijk.
[..]
Je gezin gaat voor, al zullen we je natuurlijk wel heel erg missen.
We zien wel, dit is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
haha ja, eentje die op scoutingkamp met een bijl in zijn been hakt en dan nog zijn ouders een kaartje stuurt met: het is hier leuk, ik heb alleen een glupje in mijn been.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |