quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens beginnen, anders ben ik niet optijd![]()
we zijn gewoon hyperquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:20 schreef PeZu het volgende:
wat een gestress hier, zijn jullie niet goed of zo
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:19 schreef PeZu het volgende:
maar even kort getraind toch iets meet spierpijn dan ik dacht![]()
waarom ga je je huis zo schoonmaken? het wordt straks viezer dan ervoor
gewoon vluchtig, het is donker als iedereen komt dat ziet niemand wat, kun je beter er na 1x goed poetsen dan 2x waarvan 1x voor nop![]()
als de wc maar fris ruikt
You gotta love usquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doen_!
planning? welke planning, moet nog een hoop doen, heb mijn spullen nog geen eens gepaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:22 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en hun planning als ze wat gaan doen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtjequote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ook wel zoMaar de badkamer moet echt
Die is een beetje stoffig
![]()
Maar ga wel beginnen en zie wel hoe ver ik kom
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
planning? welke planning, moet nog een hoop doen, heb mijn spullen nog geen eens gepakt
(en dat is heel wat gezien ik altijd een week van te voren al begin met pakken)ja precies dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Marijke: als het zo stoffig is gewoon de douche aanzetten en alles afspoelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtje
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar en doet het pezu stijl kost je max 1 uurtje
Tot later!quote:
ja dat dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke: als het zo stoffig is gewoon de douche aanzetten en alles afspoelen
een half uur afwas? zwaar overdreven of je moet een aanrecht van 2 meter vol hebben staanquote:
Ja meneer PeZuquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dus
[..]
een half uur afwas? zwaar overdreven of je moet een aanrecht van 2 meter vol hebben staan![]()
als je nu nog 3x roept dat het veel werk is wordt het inderdaad ook meer en meer
gewoon roepen, het is zo gepiept!
schonnmaken en opruimen gaat beter en sneller als je je zelf goed motiveert
Eerst ontbijtenquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke, zet lekker muziekje aan en gaanje kan het *hup*
en inderdaad muziekje aan, bakje koffie en poesten als een malle, zo gepieptquote:
heb je er wel een beetje zin in ??quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst ontbijten![]()
Dan muziekje aan ja
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2010 09:33:50 ]
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er wel een beetje zin in ??
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je er wel een beetje zin in ??Oh vanwege de spoiler: nee, m'n huis vol met mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is toch niets aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
succes marijke zet em opquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt binnen, aan de slag!Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |