Precies ja, er had een gecombineerd oordeel moeten zijn. Nu was die eerste opdracht er puur voor de vorm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Paul99 het volgende:
Slaat werkelijk nergens op, Rico en Pascal verknallen de eerste opdracht en gaan gewoon door. Bah, komt echt niet geloofwaardig meer over.
dat jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Starfish het volgende:
Peggy, Kay en Noury hadden hier moeten staan bij die laatste proef. uitroepteken, punt.
Verpest echt mijn kijkplezier, die onbegrijpelijke scoring..
net als met eerdere opdrachten, Kay die kookt de sterren van de hemel, heeft 1 mindere dag en is pleitosquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies ja, er had een gecombineerd oordeel moeten zijn. Nu was die eerste opdracht er puur voor de vorm.
Degene die het opic sluit, opent het nieuwe deel. Da's algemeen bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
maakt dat wat uit dan?
zaag eens niet zo
Gast, jank niet zo en post gewoon verderquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Degene die het opic sluit, opent het nieuwe deel. Da's algemeen bekend.
Waar bemoei je je trouwens mee? Gaat het jou wat aan?
Ach meid, het is wat. Sukkeltje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef franklop het volgende:
als er iemand moet winnen hiervan dan is het wel peggy hoor
nou die vlieger gaat niet altijd op, jammer damquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, nog eentje die zich er tegenaan denkt te moeten bemoeien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast, jank niet zo en post gewoon verder.
Dat * 1000quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef franklop het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef franklop het volgende:
En de zoveelste... Voelde je je ook geroepen iets te zeggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ach meid, het is wat. Sukkeltje.
Nog maar eens gequote, voor de totaliteit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef franklop het volgende:
Zij spugen niets terug zoals de kandidatenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Drassss het volgende:
Blik van Julius net.. alsof hij al 10 glazen op had hahah.
als je hier alleen gaat irriteren, ga dan gewoon wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef k_man het volgende:
[..]
En de zoveelste... Voelde je je ook geroepen iets te zeggen?
Want die energie gaat niet in je gerecht zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
als je hier alleen gaat irriteren, ga dan gewoon weg
dat viel me ook al op, zal wel omdat hun toch proffesioneel met koken bezig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef SiGNe het volgende:
Valt me op dat alle leerlingen van de hotelschool eruit zijn, net zoals de leraren.
Waarom bemoei je je er nu weer tegenaan? Had ik het tegen jou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
als je hier alleen gaat irriteren, ga dan gewoon weg
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je er nu weer tegenaan? Had ik het tegen jou?
ben je in het dagelijks leven bekend onder de naam rico of zo, wat een zeikerd ben jij zeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoi Pascal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ben je in het dagelijks leven bekend onder de naam rico of zo, wat een zeikerd ben jij zeg.
Lekker vol lichaamssappen, ricobloed, zweet, hmmmmquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef wolferl het volgende:
Rico denkt ook, ik ga een eigen 'unieke' smaak toevoegen. TSJAK hand eraf.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef franklop het volgende:
hey er komt hier net een ambiance voorbij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef franklop het volgende:
hey er komt hier net een ambiance voorbij
Dat dusquote:
Geen hazenbloed, maar rico bloed dit keer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Lekker vol lichaamssappen, ricobloed, zweet, hmmmm![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Drassss het volgende:
Waar 2 vechten om.... Juist Peggy wint
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Rico heeft een Tweet waarin hij aangaf blij te zijn met de overwinning snel verwijderd. Iets te vroeg geplaatst zeker.
nee hahaha maar tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Jij denkt dat jaspers zo geboren werd?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Rico heeft een Tweet waarin hij aangaf blij te zijn met de overwinning snel verwijderd. Iets te vroeg geplaatst zeker.
voorgerecht was helemaal topquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef hondebrok het volgende:
man, verneukt peggy het nu, hele tijd top en nu foutjes
Over de gehele linie van alle opdrachten/resultaten gesproken.. als dat het geval is, dan kan ik het gewoon ECHT niet meer serieus nemen qua bedoordelingen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik wacht tot Pascal 'm in z'n nek spuugt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Djokotron het volgende:
Rico is een éckte mof. Gegroeid in de wedstrijd
ja dat is het eten alleen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef k_man het volgende:
Prijs van dat #4 restaurant valt trouwens wel mee; goedkoopste menu is ¤ 95 voor vier gangen.
Draaitje peper vergeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Peggy verdient van iedereen de overwinning. Meest constant, terwijl de andere drie her en der gefaald hebben.
Maar Rico zal wel winnen, omdat Peggy een brokje zeezout vergeet ofzo
Ja, dat valt dus erg mee. Dat zei ik al.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja dat is het eten alleen.
reken er nog maar een flesje wijn per persoon bij en je komt zo aan de 150 a 200
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Draaitje peper vergeten.
Ze kookt alle weken uitstekend, fluitend door alle ronden. Maar op de laatste dag vergeet ze een draaitje peper. Terwijl Rico....zucht. Mijn hond kookt nog beter.
Dat is nog absurd weinig in vergelijking met andere restaurants.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja dat is het eten alleen.
reken er nog maar een flesje wijn per persoon bij en je komt zo aan de 150 a 200
Rico is proever.. voor whiskas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Rico wint, en hij opbiecht dat hij eigenlijk een chef is met 1 michelinster.
Ik denk dat je daar moet reserveren, en dan heb ik het niet over een week van te voren. Maar maanden van tevoren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is nog absurd weinig in vergelijking met andere restaurants.
Rico je bent eigenlijk keurproever bij Pedigree Pal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Rico is proever.. voor whiskas.
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus erg mee. Dat zei ik al.
Wat denk je dat je bij de Librije betaalt?
Precies, dus dan valt die toko in Spanje niet tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef hondebrok het volgende:
[..]
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ik
Lol zo weinigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef hondebrok het volgende:
[..]
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ik
Nee nee ze gaat winnen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef roos85 het volgende:
jahoor de vijg heeft te weinig zuur.. daar heb je het al
Rico heeft vele vissen verkracht, misbruikt en toegetakeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan niet anders
Pascal heeft gefaald, en Rico kan niet eens een vis fileren
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Starfish het volgende:
Peggy vs Rico zou geen keuze mogen zijn... maar ik vrees 't ergste..
das wel veel maar we hadden een 4 gangen menuutje en we zopen niet zoveel wijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Lol zo weinigik eens 250 in 1* restaurant
ben opgelicht
ja hier best veel wijn, en dat is toch wat het aantiktquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef hondebrok het volgende:
[..]
das wel veel maar we hadden een 4 gangen menuutje en we zopen niet zoveel wijn.
paar uur later zaten we met zijn allen bij de shoarma turk om vol te worden
Ok.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel grappig hoe serieus sommigen dit lijken te nemen. Ik heb in deze hele topicreeks vrijwel geen post geplaatst die ik serieus meende, maar het was wel erg vermakelijk om jullie reacties op mijn zogenaamde Rico-adoratie te lezen. Hartelijk dank daarvoor.
Oh wij dachten allemaal dat al je berichten heel erg serieus waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel grappig hoe serieus sommigen dit lijken te nemen. Ik heb in deze hele topicreeks vrijwel geen post geplaatst die ik serieus meende, maar het was wel erg vermakelijk om jullie reacties op mijn zogenaamde Rico-adoratie te lezen. Hartelijk dank daarvoor.
Alsof mensen jou serieus namen. Ik ben blij dat je dat toch dachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Je laat je wel kennen hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alsof mensen jou serieus namen. Ik ben blij dat je dat toch dacht
Tot 2011
maak je niet druk, er komt vast senel iets nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, dus Peggy. Nou liever zij dat backstabber Pascal en clown Rico.
Nu alleen een probleem, ik weet niet meer wat ik moet doen zo rond de klok van 19u door de weeks
Jep, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef k_man het volgende:
Straks de kandidaten te gast in de madiwodovrijdagshow.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Starfish het volgende:
Cook off tussen Jaspers en Kranenborg![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Starfish het volgende:
Zout op met die Filemon.. ik wil koken zien!
Behoorlijk jaquote:
Ik twijfel eerder aan jouw geestelijke gesteldheid als je daaruit je plezier haalt. Wat doe je met kerst trouwens?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Om 01:00 wordt het herhaald op ned 3.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oh, blijkbaar moet ik straks nog een uitzending gemist aanzwengelen?
Ik kan geen Nederlandse zenders ontvangen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Om 01:00 wordt het herhaald op ned 3.
Een condimentje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef SiGNe het volgende:
Ah, dan ben je inderdaad aangewezen op uitzending gemist, Kranenborg had een condimentje gemaakt
Volgens Wikipedia niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo reageerde Paul ook
Het is een bijgerechtje inderdaad.
Ik heb het helemaal niet over coquilles gehad, alleen over het condimentjequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia niet.
Dat klopt ook beter met wat Kranenborg vertelde. Die vertelde namelijk dat ie bij de coquilles een condimentje had gemaakt. Dus niet dat ie van (of met) de coquilees een condimentje had gemaakt.
Je had het over een bijgerechtje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over coquilles gehad, alleen over het condimentje
Ja ik vond het ook een beetje lachwekkend. Pascal en Rico hadden heel matig gepresteerd bij die tapas en dan vliegt Niels eruit door het niet goed blazen van een karamel appel. Ik vond het een mooie opdracht maar niet helemaal terecht om die zoveel zwaarder te laten wegen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hej, ik zie nu pas dat er een topchef topic is, ik heb deze serie met veel plezier gevolgd met all in all Peggy als terechte winnaar.
Wel raar trouwens dat in de finale de tapas blijkbaar niet meetelde inde beslissing Niels naar huis te sturen na het 2e gerecht. Niels had de eerste opdracht dus voor niets gewonnen!
Ben benieuwd naar je bevindingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef wolferl het volgende:
Ik ga alle uitzendingen op mijn gemak terug kijken en per gerecht en per finalist beoordelen.
Waarom? omdat het kan.
Het zijn er volgens mij inmiddels meer dan dertig of zo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je bevindingen
Vijftig. Tien weken, 5 afleveringen per week.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij inmiddels meer dan dertig of zo?
Succes.
edit dat was dus bedoeld voor wolferl, die mallerd toch.
Misschien eens "ik vertrek" kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef SiGNe het volgende:
Ook wil ze een Bed&Breakfast beginnen, doe je volgens mij ook niet zonder enige kennis van zaken.
Of ''Een dubbeltje op z'n kant".quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Misschien eens "ik vertrek" kijken![]()
Heb geen smartphonequote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef SiGNe het volgende:
Rico woont zelf niet eens in een huis.. tenminste, een woongroep is toch anders dan een normaal huis.
Silvinka, geen smartphone met Midomi o.i.d erop?
Dan kan je het even zingen en wordt het liedje opgezocht.
Gefeliciteerd, had niet verwacht dat je zo ver zou komen na de eerste 2 afleveringen waar je inzat. Van de overgebleven finalisten ben je de terechte winnaar denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Peggy79 het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik jullie toch stiekem in de gaten gehouden en heb goed kunnen lachen met jullie commentaar. Heel leuk!
Ik wil jullie dan ook graag bedanken voor de steun en het vertrouwen dat sommige van jullie in mij hadden.
Bedankt allemaal.
Groetjes Peggy
quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Peggy79 het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik jullie toch stiekem in de gaten gehouden en heb goed kunnen lachen met jullie commentaar. Heel leuk!
Ik wil jullie dan ook graag bedanken voor de steun en het vertrouwen dat sommige van jullie in mij hadden.
Bedankt allemaal.
Groetjes Peggy
Huh? 31 jaar, dat klopt toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ze is ook 10 jaar te oud (als 79 haar geboortejaar zou moeten zijn)
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ze is ook 10 jaar te oud (als 79 haar geboortejaar zou moeten zijn)
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was het niet 21 in het programma dan, of heb ik even scheel gekeken?
Jij kan dan slecht leeftijden inschatten. En ja je keek scheel.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was het niet 21 in het programma dan, of heb ik even scheel gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. En verdorie, toen ik vorige week uit eten was, zat ik na te denken over dat het bord van mijn schoonmoeder er wel erg bleekjes uitzag en de aardappelpuree was duidelijk niet door de zeef gehaaldquote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Om 19u geen bittertje, zoetje, zuurtje en de prachtige dagverse groentenkraam meer
topchef wordt nu wel herhaald, om 12u..quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Om 19u geen bittertje, zoetje, zuurtje en de prachtige dagverse groentenkraam meer
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
topchef wordt nu wel herhaald, om 12u..
I feel your painquote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Heb jij je al opgegeven voor Topchef 2011?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!
het kan de pijn toch iets verzachten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!
Dat is wel zoquote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
het kan de pijn toch iets verzachten?
Ik wil nog eventjes aan mijn bittertjes, zoetjes en zuurtjes werken en dan ga ik mij opgevenquote:Op donderdag 2 december 2010 06:43 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Heb jij je al opgegeven voor Topchef 2011?
En dan na afloop wel hier komen melden dat je stiekem hebt mee gelezen en iedereen bedanken voor de steun hequote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil nog eventjes aan mijn bittertjes, zoetjes en zuurtjes werken en dan ga ik mij opgeven
Haha, zeker welquote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En dan na afloop wel hier komen melden dat je stiekem hebt mee gelezen en iedereen bedanken voor de steun he
Serieus? Zoja, tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor Topchef 2011.
Zat vandeweek met man in de Harbour Club in Rotterdam en we zaten te geinen over 'als er maar genoeg saus bij zit'quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Ibrahim.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb de laatste 3 dagen niet gekeken doordat Rico er nog was. Geen idee hoe de finale was, wat er gedaan werd en wie de finalist is dus.
MEER SAUS.quote:
Heldquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Ik ben vast voor jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |