Ik ook. En verdorie, toen ik vorige week uit eten was, zat ik na te denken over dat het bord van mijn schoonmoeder er wel erg bleekjes uitzag en de aardappelpuree was duidelijk niet door de zeef gehaaldquote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Om 19u geen bittertje, zoetje, zuurtje en de prachtige dagverse groentenkraam meer
topchef wordt nu wel herhaald, om 12u..quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Om 19u geen bittertje, zoetje, zuurtje en de prachtige dagverse groentenkraam meer
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
topchef wordt nu wel herhaald, om 12u..
I feel your painquote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Heb jij je al opgegeven voor Topchef 2011?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!
het kan de pijn toch iets verzachten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik toch allemaal al gezien!
Dat is wel zoquote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
het kan de pijn toch iets verzachten?
Ik wil nog eventjes aan mijn bittertjes, zoetjes en zuurtjes werken en dan ga ik mij opgevenquote:Op donderdag 2 december 2010 06:43 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Heb jij je al opgegeven voor Topchef 2011?
En dan na afloop wel hier komen melden dat je stiekem hebt mee gelezen en iedereen bedanken voor de steun hequote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil nog eventjes aan mijn bittertjes, zoetjes en zuurtjes werken en dan ga ik mij opgeven
Haha, zeker welquote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En dan na afloop wel hier komen melden dat je stiekem hebt mee gelezen en iedereen bedanken voor de steun he
Serieus? Zoja, tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor Topchef 2011.
Zat vandeweek met man in de Harbour Club in Rotterdam en we zaten te geinen over 'als er maar genoeg saus bij zit'quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik mis Topchef
Ibrahim.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb de laatste 3 dagen niet gekeken doordat Rico er nog was. Geen idee hoe de finale was, wat er gedaan werd en wie de finalist is dus.
MEER SAUS.quote:
Heldquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
Ik ben vast voor jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Starkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |