Het zijn er volgens mij inmiddels meer dan dertig of zo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je bevindingen
Vijftig. Tien weken, 5 afleveringen per week.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij inmiddels meer dan dertig of zo?
Succes.
edit dat was dus bedoeld voor wolferl, die mallerd toch.
Misschien eens "ik vertrek" kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef SiGNe het volgende:
Ook wil ze een Bed&Breakfast beginnen, doe je volgens mij ook niet zonder enige kennis van zaken.
Of ''Een dubbeltje op z'n kant".quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Misschien eens "ik vertrek" kijken![]()
Heb geen smartphonequote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef SiGNe het volgende:
Rico woont zelf niet eens in een huis.. tenminste, een woongroep is toch anders dan een normaal huis.
Silvinka, geen smartphone met Midomi o.i.d erop?
Dan kan je het even zingen en wordt het liedje opgezocht.
Gefeliciteerd, had niet verwacht dat je zo ver zou komen na de eerste 2 afleveringen waar je inzat. Van de overgebleven finalisten ben je de terechte winnaar denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Peggy79 het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik jullie toch stiekem in de gaten gehouden en heb goed kunnen lachen met jullie commentaar. Heel leuk!
Ik wil jullie dan ook graag bedanken voor de steun en het vertrouwen dat sommige van jullie in mij hadden.
Bedankt allemaal.
Groetjes Peggy
quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Peggy79 het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen weken heb ik jullie toch stiekem in de gaten gehouden en heb goed kunnen lachen met jullie commentaar. Heel leuk!
Ik wil jullie dan ook graag bedanken voor de steun en het vertrouwen dat sommige van jullie in mij hadden.
Bedankt allemaal.
Groetjes Peggy
Huh? 31 jaar, dat klopt toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ze is ook 10 jaar te oud (als 79 haar geboortejaar zou moeten zijn)
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ze is ook 10 jaar te oud (als 79 haar geboortejaar zou moeten zijn)
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was het niet 21 in het programma dan, of heb ik even scheel gekeken?
Jij kan dan slecht leeftijden inschatten. En ja je keek scheel.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was het niet 21 in het programma dan, of heb ik even scheel gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |