Om 01:00 wordt het herhaald op ned 3.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oh, blijkbaar moet ik straks nog een uitzending gemist aanzwengelen?
Ik kan geen Nederlandse zenders ontvangen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Om 01:00 wordt het herhaald op ned 3.
Een condimentje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef SiGNe het volgende:
Ah, dan ben je inderdaad aangewezen op uitzending gemist, Kranenborg had een condimentje gemaakt
Volgens Wikipedia niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo reageerde Paul ook
Het is een bijgerechtje inderdaad.
Ik heb het helemaal niet over coquilles gehad, alleen over het condimentjequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia niet.
Dat klopt ook beter met wat Kranenborg vertelde. Die vertelde namelijk dat ie bij de coquilles een condimentje had gemaakt. Dus niet dat ie van (of met) de coquilees een condimentje had gemaakt.
Je had het over een bijgerechtje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over coquilles gehad, alleen over het condimentje
Ja ik vond het ook een beetje lachwekkend. Pascal en Rico hadden heel matig gepresteerd bij die tapas en dan vliegt Niels eruit door het niet goed blazen van een karamel appel. Ik vond het een mooie opdracht maar niet helemaal terecht om die zoveel zwaarder te laten wegen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hej, ik zie nu pas dat er een topchef topic is, ik heb deze serie met veel plezier gevolgd met all in all Peggy als terechte winnaar.
Wel raar trouwens dat in de finale de tapas blijkbaar niet meetelde inde beslissing Niels naar huis te sturen na het 2e gerecht. Niels had de eerste opdracht dus voor niets gewonnen!
Ben benieuwd naar je bevindingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef wolferl het volgende:
Ik ga alle uitzendingen op mijn gemak terug kijken en per gerecht en per finalist beoordelen.
Waarom? omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |