quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Rico heeft een Tweet waarin hij aangaf blij te zijn met de overwinning snel verwijderd. Iets te vroeg geplaatst zeker.
voorgerecht was helemaal topquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef hondebrok het volgende:
man, verneukt peggy het nu, hele tijd top en nu foutjes
Over de gehele linie van alle opdrachten/resultaten gesproken.. als dat het geval is, dan kan ik het gewoon ECHT niet meer serieus nemen qua bedoordelingen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Rico heeft een Tweet waarin hij aangaf blij te zijn met de overwinning snel verwijderd. Iets te vroeg geplaatst zeker.
Ik wacht tot Pascal 'm in z'n nek spuugt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Djokotron het volgende:
Rico is een éckte mof. Gegroeid in de wedstrijd
ja dat is het eten alleen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef k_man het volgende:
Prijs van dat #4 restaurant valt trouwens wel mee; goedkoopste menu is ¤ 95 voor vier gangen.
Draaitje peper vergeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Peggy verdient van iedereen de overwinning. Meest constant, terwijl de andere drie her en der gefaald hebben.
Maar Rico zal wel winnen, omdat Peggy een brokje zeezout vergeet ofzo
Ja, dat valt dus erg mee. Dat zei ik al.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja dat is het eten alleen.
reken er nog maar een flesje wijn per persoon bij en je komt zo aan de 150 a 200
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Draaitje peper vergeten.
Ze kookt alle weken uitstekend, fluitend door alle ronden. Maar op de laatste dag vergeet ze een draaitje peper. Terwijl Rico....zucht. Mijn hond kookt nog beter.
Dat is nog absurd weinig in vergelijking met andere restaurants.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja dat is het eten alleen.
reken er nog maar een flesje wijn per persoon bij en je komt zo aan de 150 a 200
Rico is proever.. voor whiskas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Rico wint, en hij opbiecht dat hij eigenlijk een chef is met 1 michelinster.
Ik denk dat je daar moet reserveren, en dan heb ik het niet over een week van te voren. Maar maanden van tevoren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is nog absurd weinig in vergelijking met andere restaurants.
Rico je bent eigenlijk keurproever bij Pedigree Pal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Rico is proever.. voor whiskas.
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus erg mee. Dat zei ik al.
Wat denk je dat je bij de Librije betaalt?
Precies, dus dan valt die toko in Spanje niet tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef hondebrok het volgende:
[..]
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ik
Lol zo weinigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef hondebrok het volgende:
[..]
200 2 jaar geleden kwijt de man d8 ik
Nee nee ze gaat winnen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef roos85 het volgende:
jahoor de vijg heeft te weinig zuur.. daar heb je het al
Rico heeft vele vissen verkracht, misbruikt en toegetakeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan niet anders
Pascal heeft gefaald, en Rico kan niet eens een vis fileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |