quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Starfish het volgende:
Peggy vs Rico zou geen keuze mogen zijn... maar ik vrees 't ergste..
das wel veel maar we hadden een 4 gangen menuutje en we zopen niet zoveel wijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Lol zo weinigik eens 250 in 1* restaurant
ben opgelicht
ja hier best veel wijn, en dat is toch wat het aantiktquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef hondebrok het volgende:
[..]
das wel veel maar we hadden een 4 gangen menuutje en we zopen niet zoveel wijn.
paar uur later zaten we met zijn allen bij de shoarma turk om vol te worden
Ok.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel grappig hoe serieus sommigen dit lijken te nemen. Ik heb in deze hele topicreeks vrijwel geen post geplaatst die ik serieus meende, maar het was wel erg vermakelijk om jullie reacties op mijn zogenaamde Rico-adoratie te lezen. Hartelijk dank daarvoor.
Oh wij dachten allemaal dat al je berichten heel erg serieus waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens wel grappig hoe serieus sommigen dit lijken te nemen. Ik heb in deze hele topicreeks vrijwel geen post geplaatst die ik serieus meende, maar het was wel erg vermakelijk om jullie reacties op mijn zogenaamde Rico-adoratie te lezen. Hartelijk dank daarvoor.
Alsof mensen jou serieus namen. Ik ben blij dat je dat toch dachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef k_man het volgende:
Je laat je wel kennen hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alsof mensen jou serieus namen. Ik ben blij dat je dat toch dacht
Tot 2011
maak je niet druk, er komt vast senel iets nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, dus Peggy. Nou liever zij dat backstabber Pascal en clown Rico.
Nu alleen een probleem, ik weet niet meer wat ik moet doen zo rond de klok van 19u door de weeks
Jep, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef k_man het volgende:
Straks de kandidaten te gast in de madiwodovrijdagshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |