quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Misschien dat JF en ik nog ff wat gaan wandelen en de grotten in lopenquote:
er is geen goeie ouwe tijd meer alles voor moderniseringquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
nee ik heb dat hele topic nog nooit bekeken hahaha
Hoi!quote:
Waarom zou dat niet mogenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gestemd hoor Marijke, ik weet alleen niet of mods mee mogen stemmen
Ik zag het, met een gedichtjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gestemd hoor Marijke, ik weet alleen niet of mods mee mogen stemmen
Ik heb gezien en gestemdquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat gedicht is ook voor jou
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
In het stemtopic staat wel een linkje naar het gedichtentopic
Want het gedichtje is ook voor jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Ladylike het volgende:
zet de link hier ff neer![]()
niet meer nodig dus
En dus dankjewel voor allesquote:
ik geloof dat crew niet mee mag stemmen, alleen bij gelijke stand geloof ikquote:
Geen idee, uit ieder deelnemend subforum een geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
Hoeveel finalisten zijn er straks symph?
Prrrquote:
blijkbaar bij Ferrari nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want het gedichtje is ook voor jou![]()
Voor iedereen uit de KSC
Beetje vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof dat crew niet mee mag stemmen, alleen bij gelijke stand geloof ik
mods zijn geen mensen, dat weet je nou toch welquote:
Nee ik ook niet.. Zullen we samen zielig zijn?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mods zijn geen mensen, dat weet je nou toch wel
chill ik wil ook grottenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien dat JF en ik nog ff wat gaan wandelen en de grotten in lopen
Jahquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. Zullen we samen zielig zijn?![]()
we wachten wel een uurtjequote:
ik moest eigenlijk meer gniffelen om hardenbergquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het, met een gedichtjeEn tetten
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mods zijn geen mensen, dat weet je nou toch wel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. Zullen we samen zielig zijn?![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef Ladylike het volgende:
Jah
* trekt Fha op de bank en gooit deken over ons heen
mja soms gaat het retesnel hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er is geen goeie ouwe tijd meer alles voor modernisering
edit: ik had geen rechten, maar zag dat er alweer een nieuwe was
oeh lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaa
* Fha geeft LL een been van de sinterklaas die in mijn schoen zat ineens en die benen van spekjes heeft![]()
symquote:
whehehe et is dat ik morgen moet werkenquote:
stuartquote:
nog welquote:
oh ja, ik verkeek me op de klokquote:
je weetz altijd welkomquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe et is dat ik morgen moet werken
is alweer bijna een jaar geleden dat ik je gezien heb
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Prrr
Ik ga zondag (ofzo) even puzzelen met mijn agendaBen nu veel te duf om helder na te kunnen denken hahaha
maar december is wel altijd een ramp dus niet verdrieten als het niet lukt enzo..
![]()
![]()
![]()
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk meer gniffelen om hardenberg
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe et is dat ik morgen moet werken
is alweer bijna een jaar geleden dat ik je gezien heb
wat hij zegtquote:
ik weet het maar ik kan voorlopig niet weg heb nog veel dingen lopen hier aankomende tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weetz altijd welkom
en een lek luchtbed
Sowiesoquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is goed meisje
En we zien elkaar in elk geval op je verjaardag
![]()
![]()
niet meer misselijk dus?quote:
nja wanneer je tijd hebt he..quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar ik kan voorlopig niet weg heb nog veel dingen lopen hier aankomende tijd
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
kan jij de nieuwe OP er weer eens inzetten
Nopequote:
IK RESERVEER DE STOELquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Oh en je moet zeggen: Ik reserveer de stoel!!
Want dan heb jij de stoel gereserveerd en kan ik zeggen "ga uit de stoel want hij is gereserveerd!"
aangezien de teller nu op 15 man staat..![]()
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker eropquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeHet gaat vandaag allemaal weer op standje turbo ofzo
![]()
en daar ben ik jullie meer dan dankbaar voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet meer misselijk dus?
[..]
nja wanneer je tijd hebt he..
je bent letterlijk altijd welkom
doe mij maar het bedquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daar ben ik jullie meer dan dankbaar voor
Staat genoteerdquote:
Hmm tempting.. maar ik denk dat ik weer ga kokenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker erop
ik hhop toch een kant en klaar gerechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
Hmm tempting.. maar ik denk dat ik weer ga koken
Ik heb nog pasta met spinazie en zalm in de vriezer namelijk
Welke smaak vandaag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken of de oven al warm is
NEEEEEE niet doen, het leven heeft nog zo veel te biedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken of de oven al warm is
Misschien is het dan nog harder voor als je er iemand dood mee wilt gooien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef john-frusciante het volgende:
ik hhop toch een kant en klaar gerecht
rauwe pasta in de vriezer heeft volgens mij weinig nut
dat klinkt ranzigquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik hhop toch een kant en klaar gerecht
rauwe pasta in de vriezer heeft volgens mij weinig nut
heb het gezien en verbetertquote:
ik choklate chunk cookiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker erop
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik choklate chunk cookies
Whut?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NEEEEEE niet doen, het leven heeft nog zo veel te bieden
oh wacht, dan staat ie niet aan....
nevermind
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje
als ie sex met zn vriend heeft gehad, is iig een deel van hem de shitquote:
Ik schrik nog steeds elke keer van die biljartbal. Laat die gast please weer haar nemen zeg.quote:
JFquote:
Jij geeft jezelf een getandartste kat kado voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Ohnoes! the animal is breathing with his mouth open!! EVERYBODY RUN!!!!!!!!
nog een paar nachtjes slapen en dan is het hopelijk opgelost![]()
ik dacht dat je zelfmoord ging plegen door je hoofd in de gasoven (aan) te stekenquote:
Die had ik gisterquote:
checkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het gezien en verbetert
als je hem dus nog een keer erin wil zetten![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NEEEEEE niet doen, het leven heeft nog zo veel te bieden
oh wacht, dan staat ie niet aan....
nevermind
Preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij geeft jezelf een getandartste kat kado voor je verjaardag?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie sex met zn vriend heeft gehad, is iig een deel van hem de shit
oh fuck ik lig dubbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ga jij nou maar bloemkolen stropen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelfmoord ging plegen door je hoofd in de gasoven te steken
daarom eet jij voor 2.. logischquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar ze zijn zo lekker![]()
en nic houdt niet van chocolade
oew dat klinkt wel leuk jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom eet jij voor 2.. logisch![]()
@ gier: als je hier bent, hebben we meteen wat te doen
gaan we caven met worstjes en BBQ enzo
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
Hmm tempting.. maar ik denk dat ik weer ga koken
Ik heb nog pasta met spinazie en zalm in de vriezer namelijk
We gaan toch stoelendansenquote:
Volgende meet bij LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey ik ben helemaal niet dikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
ik wil mijn foknaam veranderen maar niet mijn teller kwijt raken
GF heeft altijd vet veel etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende meet bij LLKunnen we daarna meteen bij GF aan
Ik weet het, maar niet heel de avondquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
We gaan toch stoelendansen![]()
GF is toch drie kwartier met de auto hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
filosofemquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?
Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee, uit ieder deelnemend subforum een geloof ik
Met een dik abo kan dat geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
ik wil mijn foknaam veranderen maar niet mijn teller kwijt raken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hmmz als dat net zo gaat als bij die meet toen bij jou word dat geen succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is toch drie kwartier met de auto hoor
maar wat die meet betreft: laat maar wat weten
ik regel wel wat
Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!
Nope....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?
GoldBone1963quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey ik ben helemaal niet dik![]()
ik ben zelfs al een paar kilo kwijt
Iedereen is eten voor mij aan het makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond snoetties![]()
waar gaat het over?
Je zegt net zelf.. das nog 45 minuten rijden joh! Dan moet ik echt weer opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?
Je bent nog erger dan ik ben
whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!
dat was wel heel tof toenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope....
Tenzij de serious request actie op herhaling gaat...
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat
Dat is wel lekker dichtbij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel eens wat mensen over de vloer hoor
Als het goed is niet neequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niet heel de avond
Wil je de Poacher's Tip of the Day horen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, moet zo toch maar even wat eten gaan regelen
jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het stationquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij
Klopt. Over Antwerpen kwam ik wel verder trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het station
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat
naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij
Godsammekrakenou iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweest
Je had je je zeker die dag geschorenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Over Antwerpen kwam ik wel verder trouwens
Surequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je de Poacher's Tip of the Day horen?
quote:
Ik kom sowieso nog eens koffie drinkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
ik weetzquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsammekrakenou iddIs niet ff een allejezus eind om ook gewoon
Preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had je je zeker die dag geschoren
jaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik kom sowieso nog eens koffie drinken![]()
dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligAnders maar een keertje even over kletsen, is wel leuk en je woont in een prachtige omgeving
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
En ik drink geen koffie, maar ik wil best gewoon mee komen om je kasten leeg te vreten hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kom sowieso nog eens koffie drinken![]()
iedereen is welkomquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
En ik drink geen koffie, maar ik wil best gewoon mee komen om je kasten leeg te vreten hoor![]()
stiekem ben ik in gezelschap heel beschaafd hoor![]()
bij mij ook wel mits in niet te grote aantallenquote:
volgende keer je schoenen maar niet meer scheren hequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesDan glij ik verder door
mag jij bij mij in het washok zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
Bij mij niet want ik ben vet autistisch dus ik kan daar niet tegen
Ben daar in heel mijn leven slechts 1x geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
maastricht vind ik sowieso een schitterende stad
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
mag jij bij mij in het washok zitten
Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
maastricht vind ik sowieso een schitterende stad
Dan ga ik gloeiend op mn smoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgende keer je schoenen maar niet meer scheren he
Wat is de buit?quote:
Dat hebben ze overal rond de kerst hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjes
trevquote:
Daar heb jij je bachelor in gehaaldquote:
Ja, ik zat naast ST in de auto en toen zei ik nog, wat een mooie bomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze overal rond de kerst hoor![]()
Ik kom niet overal, ben mensenschuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oja volgende week maandag de club versieren voor de kerstquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Master.. op zijn minst!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb jij je bachelor in gehaald
3 bloemkolenquote:
jaa winter wonderlandquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjes
PeZuquote:
quote:
en bovendien hebben wij bourgondische lampjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Hoe lang is het kerst thema in de club GF?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja volgende week maandag de club versieren voor de kerst
Hey PeZuquote:
Vond ik ook en dit in 1 uur tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]goed gedaan
[..]
en bovendien hebben wij bourgondische lampjes
[..]
dat is niet meer, die hebben 300 000 euro schuld bij de gemeente, maar er komt wel een schaatsbaan en gezellige kraampjes e.d. door de HELE stad nu, gewoon op initiatief van de gemeente omdat het idee van Winterland wel enorm leuk en goed voor de toeristen was..quote:
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me van jou ook nog een aardige poging herinneren trouwens
quote:
MET passen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PeZu
[..]
Vond ik ook en dit in 1 uur tijd
whehehe ik las erover heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kan ik weer n hap pizza van mn scherm schrapen
Je probeerde gewoon oom een bochtje te lopen met 4 wijntjes op, Pinocchioquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Ladylike het volgende:
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echt
tot het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang is het kerst thema in de club GF?
wel beter dat ze er teminste iets mee doen maastricht is daar echt een geschikte stad voor ik zal eens kijken of ik aankomende maand een gaatje kan vrij maken dan kom ik wel die kant opquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet meer, die hebben 300 000 euro schuld bij de gemeente, maar er komt wel een schaatsbaan en gezellige kraampjes e.d. door de HELE stad nu, gewoon op initiatief van de gemeente omdat het idee van Winterland wel enorm leuk en goed voor de toeristen was..
[..]
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echt
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeerde gewoon oom een bochtje te lopen met 4 wijntjes op, Pinocchio
gávnsdquote:
Dan heb ik nog even om langs te komenquote:
sollyquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kan ik weer n hap pizza van mn scherm schrapen
nee, ik was bedwelmd door zn charmesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegen
Zal ik m'n adres even PMen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Stuart het volgende:
Morgen misschien Kerstkaarten uitzoeken die ik ga versturen naar een select groepje mensen
preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even om langs te komen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegen
Nergens last vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
ik krijg van dit topic de hele tijd een run time error
erg vervelend
Ik ook niet neequote:
Sounds like a planquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik m'n adres even PMen?
ik wel en altijd bij dit topic heb het nu al een paar keer gehadquote:
Ga je dan ook aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even om langs te komen
Stuart heeft ook steeds problemen. Ik nooit. Wat voor browser gebruiken jullie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
erg vervelend
stromblsk, nojsk togrul?quote:
Welke browser gebruik je dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel en altijd bij dit topic heb het nu al een paar keer gehad
het lag aan je charmes, ik was er ondersteboven vanquote:
oh JF zegt dus dat er 3 ijsbanen zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat ze er teminste iets mee doen maastricht is daar echt een geschikte stad voor ik zal eens kijken of ik aankomende maand een gaatje kan vrij maken dan kom ik wel die kant op
is gewoon een time out voor gilles de la tourette patientenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
erg vervelend
Bijna de machine in gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe die gekke kat![]()
zijn we hem kwijt ligt die gewoon in de zak met was, en kijkt hij over het randje zo van wat moeten jullie nou
IEquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart heeft ook steeds problemen. Ik nooit. Wat voor browser gebruiken jullie?
niks aan het handje hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
erg vervelend
dat wassen is niet zo een probleem, tegen centrifugeren kunnen ze zo slecht tegenquote:
vreemd, wij ook hier, geen probsquote:
FF gebruiken dan heb je er geen last vanquote:
oew okee als ik tijd heb laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het lag aan je charmes, ik was er ondersteboven van
[..]
oh JF zegt dus dat er 3 ijsbanen zijn
het is iig van 3 dec. tot de eerste week van jan.
Nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
FF gebruiken dan heb je er geen last van
quote:
en tering traagquote:
Safari is prima wat mij betreftquote:
well aint that cute but its wrongquote:
Me laptop kan wel weg. Hoerendingquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier, daar zit dus het probleem
chrome ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Giertje het volgende:
hmmz ik zal wel eens een keer wat anders erop pleuren dan
FF schijnt wel chill te zijn
Moest je dat nou zeggen?quote:
Die zooi gooi ik er al helemaal nooit op. Verneukt ook Outlook. Kutprogrammaquote:
dat is je verbindingquote:
Sorry dat het pastquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Moest je dat nou zeggen?
JF is zn piemol nou in de USB poort van mn laptop aan het duwen
die kan ik op een of andere manier niet installerenquote:
onzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zooi gooi ik er al helemaal nooit op. Verneukt ook Outlook. Kutprogramma
jawelquote:
of de 5 pc's die er nou gebruik van makenquote:
Niks onzin. Als je Chrome eraf gooit kun je geen links meer openen in Outlook 2007. Dat moet je handmatig aanpassen in het register.quote:
USB 3.0 pornversie FTWquote:
outlook 2007, ligt h et lekker onder je steen of watquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niks onzin. Als je Chrome eraf gooit kun je geen links meer openen in Outlook 2007. Dat moet je handmatig aanpassen in het register.
Nou, wat adviseer jij danquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
outlook 2007, ligt h et lekker onder je steen of wat
allemaal tegelijk op het internet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of de 5 pc's die er nou gebruik van maken
nou wil ferrari er ook 1quote:
goffur trev lees eens wat ik post ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand er over horen klagen, dus dan zou jij nu de eerste zijn
Brieven schrijvenquote:
het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
allemaal tegelijk op het internet?
heb je stiekum een internetcafe ipv een parenclub?(
e-meeuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wat adviseer jij dan
Vind het prima werken in combinatie met mijn iPhone
en versturen met de postduif, want die staakt nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en versturen met de postduif, want die staakt niet
ik vang een meeuw, deze bind ik een brief om en verstuur hemquote:
Moeten ze alleen niet op je post scheiten..quote:
Lijkt me handig voor de agenda functiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vang een meeuw, deze bind ik een brief om en verstuur hem
Je moet niet te veel willenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me handig voor de agenda functies
Pas op!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
e-parrotquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op!!Dat is niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Meeuwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vang een meeuw, deze bind ik een brief om en verstuur hem
Ik houd van mijn papieren agendaquote:
daarom e-meeuw, spread the wordquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeeuwenOMG, wat zijn die tof!
Zag er laatst een stuk of 5 op een rijtje stampen voor wormpjes
Dat is zo leuk
lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan moet je ook niet met 10 vingers schrijven
Samequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van mijn papieren agenda
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan moet je ook niet met 10 vingers schrijven
Ik hou teveel van de bomen om daarmee rond te lopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb er ook een ideaal anders vergeet ik werkelijk allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
tegenwoordig heh, wordt al het papier gerecycledquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou teveel van de bomen om daarmee rond te lopen
I will I willquote:
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslandenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
kan best, hier zou een albatros nog meekunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I will I willWant meeuwen ftw
![]()
Ik heb in Leiden een keer de dierenambulance gebeld voor een meeuwDat werd echt als raar gezien, maar die meeuw had bloed
Toen ik belde vroegen ze of ik em kon komen brengen? Een volwassen zeemeeuw mee op de fiets, zie je het al voor je
![]()
Je moet niet alles geloven heeft Steve Jobs ooit gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig heh, wordt al het papier gerecycled
Tree hugging hippiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik gebruik memo recorders, spreek 's avonds in wat ik moet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er ook een ideaal anders vergeet ik werkelijk alles
China is toch geen ontwikkelingsland te noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslanden
Ach, beter dan kinderprostitutie toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslanden
wat heeft steve jobs daarmee te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven heeft Steve Jobs ooit gezegd
Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
China is toch geen ontwikkelingsland te noemen
Hij was een beetje boos, want hij was al 2 keer weggejaagd want mensen in Leiden houden niet van meeuwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best, hier zou een albatros nog meekunnen
Denk dat het er aan ligt waar je daar bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Good use of your brainfartsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergie
Mijn iPhone inspiratiebronquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft steve jobs daarmee te maken_!
dat levert ten minste nog geld opquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, beter dan kinderprostitutie toch?
ach weer twee arme kindjes extra die harder moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?
Voor mij is Limburg datquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingsland
Als alles buiten limburg een ontwikkelingsland is hoe achterstand is limburg zelf dan wel nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingsland
En wat zegt de life cycle assessment over de milieuvriendelijkheid?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergie
Niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
oppaken met een handoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was een beetje boos, want hij was al 2 keer weggejaagd want mensen in Leiden houden niet van meeuwenDus nee, die heb ik gewoon laten halen
ja nogmaals wat heeft dat met gerecycled papier te maken?quote:
quote:
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat in Chinaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Ga er maar eens kijken dan
Kom dat eens hier zeggenquote:
voor de rest van de wereld ook, ze kunnen nog niet eens pratenquote:
En plezier voor mensenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat levert ten minste nog geld op
nou ja ik word verplicht tot het gebruiken van mijn agenda aangezien ik echt al massas belangrijke afspraken vergeetquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik gebruik memo recorders, spreek 's avonds in wat ik moet doen
inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Ga er maar eens kijken dan
pak je agendaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmik weet niet wanneer ik kan
nee dat zijn mensen uit heerlen en omstrekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de rest van de wereld ook, ze kunnen nog niet eens praten
Ik vergeet in de agenda te kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik word verplicht tot het gebruiken van mijn agenda aangezien ik echt al massas belangrijke afspraken vergeet
zoals mijn pa is morgen jarig en dat heb ik ook in mijn agenda staan anders vergeet ik het
Ja, en die mensen hadden een kooitje maar werden nog half gepiktquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
oppaken met een handoek![]()
meeuwen zijn best sterk btw
[..]
ja nogmaals wat heeft dat met gerecycled papier te maken?
Oh mijn zusje dan ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik word verplicht tot het gebruiken van mijn agenda aangezien ik echt al massas belangrijke afspraken vergeet
zoals mijn pa is morgen jarig en dat heb ik ook in mijn agenda staan anders vergeet ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |